Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Yu-Gi-Oh!
Deze pagina opnieuw laden Kaart Vraag en uitleg topic # 3

Antwoord
 
Onderwerptools Weergave
jurgyy
[✓] Online
 
jurgyy's avatar
Standaard geplaatst op 06 maart 2010 @ 21:28
Met quote antwoorden


ooow
maar is er dan een manier om scapegoat te vernietigen zonder monster attacks?
want als ik het goed begrijp zijn de scapegoats dus monstertjes dus met een kaart als dark hole zou ik ze vernietigen...
am i right?

ja ik ben nu een beetje tegen me zelf aan het praten (denken terwijl ik het typ)
 

-------------知っている死神はりんごしか食べない-------------
---------------------Rock on freaky bro!---------------------
Koentje
Anime Forum Lid
 
Koentje's avatar
Standaard geplaatst op 07 maart 2010 @ 12:28
Met quote antwoorden


De tokens zijn idd een soort monsters, die je zou kunnen vernietigen met Dark Hole (als die niet gebanned zou zijn).
Je kunt zelfs Brain Control op een token doen.
 
fakerick
Topless
 
fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 11 maart 2010 @ 18:43
Met quote antwoorden


Wow! Morphtonic decks FTW 2 Radions en Boarden in attack position en in mijn geval ook cameran in def position en je kan direct aanvallen door boarden en door de radions krijgt elk morphtronic 800 atk erbij en ze kunnen niet veranderd worden door effecten door cameran
 

Wuju like a potion? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jurgyy
[✓] Online
 
jurgyy's avatar
Standaard geplaatst op 15 mei 2010 @ 15:08
Met quote antwoorden


2 vraagjes:
1) swords of revealing light:
als mn tegenstander hem speelt, ik heb 3 monsters op het veld, dan kan ik 3 beurten niet met die monsters aanvallen...
maar wat als ik in die 3 beurten een monster speel, kan die dan wel aanvallen?
en kan ik wel aangevallen worden als mn tegenstander hem heeft gespeelt?

2) equip cards:
kan 1 monster meerdere equip cards hebben?
 

-------------知っている死神はりんごしか食べない-------------
---------------------Rock on freaky bro!---------------------
Yu-Gi-Oh!
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 17 mei 2010 @ 20:47
Met quote antwoorden


Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgyy Bekijk bericht
2 vraagjes:
1) swords of revealing light:
als mn tegenstander hem speelt, ik heb 3 monsters op het veld, dan kan ik 3 beurten niet met die monsters aanvallen...
maar wat als ik in die 3 beurten een monster speel, kan die dan wel aanvallen?
en kan ik wel aangevallen worden als mn tegenstander hem heeft gespeelt?

2) equip cards:
kan 1 monster meerdere equip cards hebben?
swords of reveiling lights geld voor alle monsters op jouw veld, ook als je ze summoned na de beurt dat het effect is ingegaan. Hij geld alleen voor jouw monsters, dus jij kan wel worden aangevallen.

2) Je mag zoveel equip cards aan een monster equippen als je zelf wil. Als er maar genoeg ruimte voor is in je magic/trap card zone natuurlijk.
 
jurgyy
[✓] Online
 
jurgyy's avatar
Standaard geplaatst op 18 mei 2010 @ 14:32
Met quote antwoorden


Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Yu-Gi-Oh! Bekijk bericht
swords of reveiling lights geld voor alle monsters op jouw veld, ook als je ze summoned na de beurt dat het effect is ingegaan. Hij geld alleen voor jouw monsters, dus jij kan wel worden aangevallen.

2) Je mag zoveel equip cards aan een monster equippen als je zelf wil. Als er maar genoeg ruimte voor is in je magic/trap card zone natuurlijk.
ok thx, maar punt 1 dacht ik zo omdat er volgens mij 1 aflevering is waar er dan buiten de zwaarden word gesummoned... of dat was een andere kaart.

maar thx
 

-------------知っている死神はりんごしか食べない-------------
---------------------Rock on freaky bro!---------------------
Yu-Gi-Oh!
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 19 mei 2010 @ 10:42
Met quote antwoorden


Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgyy Bekijk bericht
ok thx, maar punt 1 dacht ik zo omdat er volgens mij 1 aflevering is waar er dan buiten de zwaarden word gesummoned... of dat was een andere kaart.

maar thx
Ja dat klopt wel, maar veel van de duels tot battle city (en zelfs daarna) gebeuren er belachelijke dingen die in het echte kaartspel niet kunnen. Dus niet meer van de serie afkijken .
 
Caligatio
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 30 mei 2010 @ 12:10
Met quote antwoorden


Okay, vandaag iets weirds gezien op 5D's Stardust Accelerator.

Het was zo, mijn broertje had een Destiny Hero - Plasma op het veld geroepen, terwijl ik Gigaplant had. Nou, het effect van Gigaplant werd dus genegated door DH-Plasma, maar dan roep ik een Lonefire Blossom op, maar waarom kan ik dan dat effect wel gebruiken?
 
Yu-Gi-Oh!
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 30 mei 2010 @ 12:58
Met quote antwoorden


Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligatio Bekijk bericht
Okay, vandaag iets weirds gezien op 5D's Stardust Accelerator.

Het was zo, mijn broertje had een Destiny Hero - Plasma op het veld geroepen, terwijl ik Gigaplant had. Nou, het effect van Gigaplant werd dus genegated door DH-Plasma, maar dan roep ik een Lonefire Blossom op, maar waarom kan ik dan dat effect wel gebruiken?
http://yugioh.wikia.com/wiki/Priority

Ik denk dat je je antwoord kan vinden als je de inleiding en example 3 leest.
 
Caligatio
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 30 mei 2010 @ 14:10
Met quote antwoorden


Jup, het is me nu duidelijk =)
Dankje.
 
basmon
 
basmon's avatar
Standaard geplaatst op 13 juli 2010 @ 15:34
Met quote antwoorden


Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gersoni Bekijk bericht
Zou je deze zin willen toelichten, ik begrijp hem niet helemaal xD
@ pagina 1, laatste post


ik snap hem ook niet helemaal


[ Laatst gewijzigd door basmon; 13 juli 2010 om 15:53 ]
 
Capslock
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 10 augustus 2010 @ 08:45
Met quote antwoorden


Ik heb ook nog een vraag:

Het effect van chaos sorcerer is: This card can only be Special Summoned by removing 1 LIGHT and 1 DARK monster in your Graveyard from play.

Hoe ik het opvat is dat je 'm dus wel kan normal summonen,
maar in mijn spel op de psp kan ik 'm niet normal summonen en ik snap niet waarom dat niet kan
 
simon0500
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 14 oktober 2010 @ 18:59
Met quote antwoorden


hallo,

kan iemand mij het nut van cybernetic zone uitleggen?

alvast bedankt,
 
Bursterker
(>'o')> <(-_-<) <('o')>
 
Bursterker's avatar
Standaard geplaatst op 21 juli 2011 @ 19:14
Met quote antwoorden


Ik heb ook een klein varaagje over de kaart Solidarity werkt deze kaart ook voor de tegestander een ja of een nee is genoeg
 

Gestop met 'Ninja" deck te maken vanwege ze nu bestaan zexal episode 15-16. Als het uitkomt koop ik het derekt number 12: Armored Ninja (en nog wa)
ninoama
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 19 augustus 2011 @ 04:03
Met quote antwoorden


Hey,
ik heb even een vraag over tokens.
Ik ben met de DS-games vrij bekend, en als je in een duel bijv.
Scapegoat gebruikt, worden er dus vier tokens special summoned op het veld.
En deze verschijnen dus ook als kaarten.

Maar, ik neem niet aan dat tokens in het echt ook kaarten zijn, want als je ze
in een booster zou krijgen, zijn ze nutteloos zonder de kaart die ze summoned, am i right?
Dus zijn tokens in principe gewoon denkbeeldige monsters die je op je veld hebt liggen?
 
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten plaatsen
Je mag geen attachments plaatsen
Je mag je berichten niet wijzigen

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.