Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime Wolken > Feedback
Deze pagina opnieuw laden AWF abonnement

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Blazing CobaltX
Um

Blazing CobaltX's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2011 @ 15:05

Ik vind de pagina's er wel wat leuker uitzien met wat sigjes, zo herken ik ook meteen wie het is.

Croon
Anime Forum Lid

Croon's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2011 @ 15:07

Ik wil een abonnement, maar ik heb geen creditcard... Dat is dus een probleem

EDIT: Kan er misschien een iDeal in de toekomst komen, tot dan toe kan ik niet betalen.

Aurao
Biri Biri

Aurao's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2011 @ 15:12

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Croon Bekijk bericht
Ik wil een abonnement, maar ik heb geen creditcard... Dat is dus een probleem

EDIT: Kan er misschien een iDeal in de toekomst komen, tot dan toe kan ik niet betalen.
Je kan paypal ook met gewoon een bankrekening gebruiken hoor.

Edit:
Interessant, eerst kon ik geen sig uploaden via link omdat het bestand te groot was (Remote file to large error) en nu krijg ik na verkleining van de bestandsgrootte ''Upload failed due to failure writing temporary file.''
Nu kan ik niet eens testen of mal sigs het doen >.>

[ Laatst gewijzigd door Aurao; 26 maart 2011 om 15:20 ]

Mashu
*

Mashu's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2011 @ 15:22

@Gijs: Zou in signatures voor abonnees de [CENTER] tag willen toelaten? Dat ziet er qua images wat gelikter uit.

gijs2
Flotisisc

gijs2's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2011 @ 15:36

Ik vind die signatures wel mooi hoor.
Ziet er wat vrolijker uit.

WINTER!!!!! Zon is stom, Winter is fijn!
Terug in Oldenzaal.
Gyard
Pessimist

Gyard's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2011 @ 16:47

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door gijs2 Bekijk bericht
Ik vind die signatures wel mooi hoor.
Ziet er wat vrolijker uit.
Inderdaad! Het geeft echt wat 'kleur' aan het forum.

Sala
Shiny hunting

Sala's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2011 @ 16:53

Ik vind de onderschriften ook leuk, maar misschien komt het omdat ze ook 'goed' gemaakt zijn en niet zomaar van die random plaatjes. >;

Misschien dat ik binnenkort nog een abonnee word, het is een klein prijsje.

3DS: 1177-8924-0574 / Friend Safari: Rock; Dwebble, Corsola, Shuckle.
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2011 @ 17:13

Moet zeggen dat ik liever wat fatsoenlijke art onder aan een post zie dan wat inspiratieloze zinnen

Wordt wel ff wennen dit, trouwens.

Verder sta ik achter Mashu's suggestie. [center] doet wonderen voor mensen met OCD, zoals ik.

Trouwens Gijs, is het echt niet mogelijk om het zelf hosten van sigs toe te laten? Ik snap dat het wat extra moderator werk is, maar om nu zooi als .gif op te moeten slaan verpest de art. 256 kleuren doet het gemiddelde stukje artwork niet echt eer aan. (jpg op kwaliteit 5/6 werkt ook niet echt >.>)

[ Laatst gewijzigd door Henduluin; 26 maart 2011 om 18:37 Reden: Kon eindelijk bedenken welk woord ik zocht :x ]

Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2011 @ 17:19

50kB voor een sig is ook wel redelijk weinig ja. Een clean png die Paint oplevert was bij mij al 60kB.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Aurao
Biri Biri

Aurao's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2011 @ 17:44

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick Bekijk bericht
50kB voor een sig is ook wel redelijk weinig ja. Een clean png die Paint oplevert was bij mij al 60kB.
Idd ik had eerst ook 80 kb met PS png. Moest het naar een ''normale'' jpg veranderen voor 40 kb.

Mashu
*

Mashu's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2011 @ 18:36

@Henduluin: Probeerde ik obsessieve dingen er nog buiten te houden, lol

Maarja, niemand die even wat geld voor me wilt doorspelen?(met een euro beloning ofzo :P)

Gijs
Administrator

Gijs's avatar
Standaard geplaatst op 27 maart 2011 @ 00:10

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Aurao Bekijk bericht
En misschien een domme vraag, maar ik neem aan dat als je een nieuw abonnement afsluit terwijl er nog een loopt, dat de tijd die je nog over had word opgeteld bij het nieuwe abonnement?
Ja.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick Bekijk bericht
Mijn abonnement sluit ik nu af. Een visuele indicatie, Gijs? ):
Komt wellicht.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Croon Bekijk bericht
Op dit moment kan dat helaas niet, wellicht in de toekomst.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Aurao Bekijk bericht
Edit:
Interessant, eerst kon ik geen sig uploaden via link omdat het bestand te groot was (Remote file to large error) en nu krijg ik na verkleining van de bestandsgrootte ''Upload failed due to failure writing temporary file.''
Nu kan ik niet eens testen of mal sigs het doen >.>
Klopt, plaatjes uploaden vanaf een URL heeft nooit lekker gewerkt. Bij avatars stond dat altijd al uit, heb het nu bij sigs ook uitgezet. Het is nu slechts nog mogelijk om plaatjes up te loaden vanaf je PC.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mashu Bekijk bericht
@Gijs: Zou in signatures voor abonnees de [CENTER] tag willen toelaten? Dat ziet er qua images wat gelikter uit.
Ik zit vooral nog met een praktisch probleem dat het niet zo makkelijk is om zoiets in te voeren, zonder mensen de keuze te geven de plaatjes te centreren, danwel niet.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
Trouwens Gijs, is het echt niet mogelijk om het zelf hosten van sigs toe te laten? Ik snap dat het wat extra moderator werk is, maar om nu zooi als .gif op te moeten slaan verpest de art. 256 kleuren doet het gemiddelde stukje artwork niet echt eer aan. (jpg op kwaliteit 5/6 werkt ook niet echt >.>)
Zelf hosten is op dit moment niet mogelijk. Hoeveel kB zou je (redelijkerwijs) nodig hebben voor een normale sig?

Gyard
Pessimist

Gyard's avatar
Standaard geplaatst op 27 maart 2011 @ 00:14

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht

Zelf hosten is op dit moment niet mogelijk. Hoeveel kB zou je (redelijkerwijs) nodig hebben voor een normale sig?
Rond de 70 t/m 90 kb is goed, dan heb je het van uitstekende kwaliteit. Als ik zo kijk naar de signatures die ik heb gemaakt, zitten de meesten rond de 70 t/m 140, maar die van 140 zijn ook wat grotere afmetingen (450x150).

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 27 maart 2011 @ 09:36

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
Mijn huidige sig had ik eerst als png (ivm transparantie) en die kwam op de ~140kb uit. Gezien de hoeveelheid kleuren die er in zitten zou ik dus denken dat je met 150 max aardig ver komt.
Ook als je je bedenkt dat de sig ongeveer 4 keer zo groot is als de avatar is dat een redelijke grootte, lijkt me.
Maar dat zijn mijn twee eurocenten.

Btw, over die visuele indicatie: Je zou denken dat een sigplaatje al indicatie genoeg was?

Basel
~Basel

Basel's avatar
Standaard geplaatst op 27 maart 2011 @ 12:31

Wow, die sigs zijn al veel leuker : )

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten