Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime Wolken > Feedback
Deze pagina opnieuw laden AWF abonnement

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Gijs
Administrator

Gijs's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:14

Voor vragen over deze aankondiging, is er dit topic.

Cyber
Mada mada dane

Cyber's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:23

Goed initiatief Gijs, de kosten moeten ergens van betaald worden en dit vind ik zelf een goede methode. Het is vrijblijvend voor iedereen!

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:25

Weet je... ik ben min of meer sprakeloos.

Aan de ene kant snap ik dat het hosten van een relatief groot forum niet gratis is... maar Gijs, de meeste mensen hier zijn kinderen van onder de 18. Mogen die überhaupt wel een abbo afsluiten zonder toestemming van hun ouders? En denk je dat die ouders daar wel voor in zijn?

Ik denk niet dat die paar mensen die eventueel interesse zouden hebben genoeg extra inkomsten zullen brengen... zeker niet aangezien de enige echt nuttige toevoeging die het abbo heeft het uitzetten van de ads is.

Kan je niet beter een donatieding opzetten ofzo? Of voeg wat extra's toe aan het abbo. Kleine signatures (iets waar al jaren om gevraagd wordt) of naamsveranderingen.
Nogmaals, aan 100 mails heeft vrijwel iedereen genoeg en anders moeten ze maar eens hun inbox beter bijhouden, en vrijwel alle avatars zijn standaard al onder de 20kb, anders doe je echt iets verkeerd.
Dan kan je er beter een donatiesysteem van maken, dan heb je dat gezeur met geen abbos voor mensen onder de 18 ook niet.

[ Laatst gewijzigd door Gijs; 18 maart 2011 om 16:32 ]

Gyard
Pessimist

Gyard's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:25

Erg tof met die extra dingen, zou het nog toffer vinden dat betaalde mensen die boven de 6 maanden betaalden GIFS kunnen als avatars. ;>

EDIT.

Met Hendu ben ik het ook wel deels eens.

Cyber
Mada mada dane

Cyber's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:28

Ja het is wel waar dat de extra's nou niet iets zijn waar je heel veel aan hebt ofzo, maar goed voor €9,50 voor 1 jaar aan AWF doneren vind ik niet zo erg.

Gijs
Administrator

Gijs's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:31

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
Aan de ene kant snap ik dat het hosten van een relatief groot forum niet gratis is... maar Gijs, de meeste mensen hier zijn kinderen van onder de 18. Mogen die überhaupt wel een abbo afsluiten zonder toestemming van hun ouders? En denk je dat die ouders daar wel voor in zijn?
Een terechte vraag, en daarmee heb ik ook geworsteld. Het gaat om zo'n klein bedrag dat een kind van, zeg 14, dit in Nederland rechtsgeldig kan afsluiten.

Maar hoe dan ook:
Het gebruik van PayPal is voor die categorie in beginsel, zonder ouders, niet toegestaan, dus op die manier is een deel van het probleem opgelost. Daarnaast is ook inhoudelijk de procedure niet zo simpel, dat een kind zomaar geld kwijt raakt, zoals bijvoorbeeld een SMS-dienst.

Daarnaast kan ik altijd zelf het geld terugstorten, als sprake blijkt van een 'vergissing'.

Quote:
Kan je niet beter een donatieding opzetten ofzo?
Zoals je zelf al zegt, daar zal het voor de meesten sowieso op neerkomen. Het gebruik van een adblocker is op AWF overigens verboden.

[ Laatst gewijzigd door Gijs; 18 maart 2011 om 16:43 ]

Gijs
Administrator

Gijs's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:34

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gyard Bekijk bericht
Erg tof met die extra dingen, zou het nog toffer vinden dat betaalde mensen die boven de 6 maanden betaalden GIFS kunnen als avatars. ;>
Daar zal ik eens naar kijken.

Als er overigens nog tips zijn om toe te voegen aan het abonnement, zijn die uiteraard welkom.

Thijs.
99 동지 but a 매춘부 ain't one

Thijs.'s avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:35

Well, ik wacht nog even af of er nog andere dingen bijkomen. Op dit moment zijn de voordelen wat karig (de redenen hiervoor worden hierboven al genoemd) en mijn krappe studentenbudget maakt me nou ook niet bepaald bereid om het zomaar uit te geven.

Misschien is het een idee om meer tekens in de handtekening toe te laten (niet per sé voor afbeeldingen, maar gewoon omdat er mensen zijn die ietsje meer dan 300 tekens willen gebruiken), of om een bepaald subforum te maken die alleen voor deze leden toegankelijk zal zijn.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies. Facebook & Twitter
Defis
Dré!

Defis's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:37

Ik denk wel dat ik een abonnement neem, niet voor de voordelen (want die boeien me niet zo veel), maar meer omdat ik AWF toch wel een warm hart toedraag. Dus meer een eenmalige donatie.

You can't spell awful without AWF.
Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone!
Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:38

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs. Bekijk bericht
Well, ik wacht nog even af of er nog andere dingen bijkomen. Op dit moment zijn de voordelen wat karig (de redenen hiervoor worden hierboven al genoemd) en mijn krappe studentenbudget maakt me nou ook niet bepaald bereid om het zomaar uit te geven.

Misschien is het een idee om meer tekens in de handtekening toe te laten (niet per sé voor afbeeldingen, maar gewoon omdat er mensen zijn die ietsje meer dan 300 tekens willen gebruiken), of om een bepaald subforum te maken die alleen voor deze leden toegankelijk zal zijn.
Precies wat Thijsmans zei.

Life is a perception of your own reality.
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:50

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
Maar hoe dan ook:
Het gebruik van PayPal is voor die categorie in beginsel, zonder ouders, niet toegestaan, dus op die manier is een deel van het probleem opgelost.
Ah, ok. Dat scheelt alvast.

Quote:
Zoals je zelf al zegt, daar zal het voor de meesten sowieso op neerkomen. Het gebruik van een adblocker is op AWF overigens verboden.
Kan jij zien of mensen een adblocker gebruiken dan? Ik gebruik die dingen al jaren niet meer omdat ze vaak meer slopen dan fixen, maar goed.
En als je denkt dat het vaak toch al neerkomt dat mensen het als donatie gebruiken, waarom het niet gewoon een donatie noemen?
Als je zegt dat het abbonoment is gaan mensen daar bepaalde dingen van verwachten denk ik, terwijl je bij een donatie weet dat dat verder niets aan vast zit.

Zo zie ik het tenminste, maar ik heb er dan verder ook geen onderzoek naar gedaan.

Nog wel een suggestie trouwens: Ik heb wel eens hele gesprekken over profielberichten en dan merk je dat 1000 tekens nogal aan de korte kant is. Valt dat eventueel op te schroeven? Berichten tot 1000 tekens inperken heeft ten eerste het gevolg dat je vaak veel tijd kwijt bent met een mooi breekpunt zoeken, en daarnaast is het irritant om van onder naar boven te moeten lezen.

En ik zou persoonlijk zelf liever geen animated gifs zien als avatar. Die dingen zijn enorm irritant. Of voeg dan een optie toe dat mensen die uit kunnen schakelen in de opties o.i.d.

Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:52

Quote:
En ik zou persoonlijk zelf liever geen animated gifs zien als avatar. Die dingen zijn enorm irritant. Of voeg dan een optie toe dat mensen die uit kunnen schakelen in de opties o.i.d.
Hier sluit ik me bij aan -- alhoewel ik het idee wel tof vind voor de mensen die dat leuk vinden.

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Gijs
Administrator

Gijs's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:56

Quote:
En als je denkt dat het vaak toch al neerkomt dat mensen het als donatie gebruiken, waarom het niet gewoon een donatie noemen?
Als je zegt dat het abbonoment is gaan mensen daar bepaalde dingen van verwachten denk ik, terwijl je bij een donatie weet dat dat verder niets aan vast zit.
Omdat het wel mijn intentie is dat mensen er wat aan hebben. Verder durf ik dat risico wel te nemen .

Quote:
Nog wel een suggestie trouwens: Ik heb wel eens hele gesprekken over profielberichten en dan merk je dat 1000 tekens nogal aan de korte kant is. Valt dat eventueel op te schroeven? Berichten tot 1000 tekens inperken heeft ten eerste het gevolg dat je vaak veel tijd kwijt bent met een mooi breekpunt zoeken, en daarnaast is het irritant om van onder naar boven te moeten lezen.
Ga ik naar kijken.

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 16:58

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
Omdat het wel mijn intentie is dat mensen er wat aan hebben. Verder durf ik dat risico wel te nemen .
Righto.

En bedankt.

Blazing CobaltX
Um

Blazing CobaltX's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2011 @ 17:04

Het lijkt me een goed initiatief, maar er mag dan wel wat bij, want ik denk niet dat mensen een abonnement nemen alleen voor deze 3 dingen. Misschien kunnen er wat meer dingen bij, zoals een grotere sig/plaatjes sig(Ik denk niet dat dit geaccepteerd wordt, ahwell), GIF avatars(Hoewel je dit ook kunt doen vanaf de zes maanden), en naamsveranderingen. Het zijn maar voorbeelden, maar ik vind die drie dingen te weinig. :/

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs. Bekijk bericht
Dit lijkt me dan weer een slecht idee, omdat je dan sprake krijgt van een elite groep en elitair gedrag(En ik denk helaas dat dat snel gebeurt hier ).

En trouwens, wat moet er dan gebeuren in dit nieuwe sub? Dezelfde subfora die al toegankelijk zijn, maar dan alleen voor de "elite"? Ik denk niet dat er veel aan is aan een aparte sub, omdat Gijs de regels bijvoorbeeld niet versoepeld voor ze, dus het kan geen spamhol worden.

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten