Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games > Pokemon - Games - Hacks
Deze pagina opnieuw laden [RMXP] Project Nocturne

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Julloir
*Evil laugh*

Julloir's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2011 @ 00:16
Met quote antwoorden

Ik ben al een erg lange tijd bezig met het maken fan een zogeheten 'fangame'. Dit is iets anders dan een hack -je maakt alles zo'n beetje zelf- maar schijnt hier ook te mogen. Dus vandaar. Ik ben er nog lang niet, maar heb wel al een hoop vooruitgang geboekt!

Storyline *NIEUW!*
The Oria region is known for its four phenomenal sorts of land: dark forests, big cliffs, overwhelming skies and secluded beaches. According to the folklore, each area is said to have the protection of a guarding Pokémon.
From the day you were born you, as an aspiring Pokémon trainer, have been very interested in the mysteries and stories of the majestuous region. You used to sit on the picket fence as your grandma told you stories about KELTRESS, WILLYMPH, TYPHENA and GLACEA nearly every single day.

Several years later, at the age of seventeen, you get to explore the surrounding world. Your overprotective mom has finally given up and learned to let go and you happily leave the house to start your journey. Before you leave, your grandma tells you to be careful and respect nature. Professor Beech gives you your first Pokémon and insanely happy you leave Honeyblossom Town, your home.
Accompanied by your friends you start to explore the region. Curious as you are, you want to see every inch of the surrounding world.
But what happens when you are so curious you forget your grandma's words? And what will you do when the perfect balance gets destroyed - because of you and your innocent friends- and the world is in grave danger?

Features (wordt aan gewerkt)
-Een grote, compleet nieuwe regio om te verkennen!
-Ongeveer 100 fakemon én de pokémon van generatie 1 t/m 5.
-Dag/nachtsysteem dat invloed heeft op het leven in steden
-Ondergronds vervoersnetwerk dat je overal kan brengen
-HMs kunnen nu ook in de vorm van aanvallen als Slash, muddy water, etc. worden gebruikt
-Uitgebreide storyline met veel sidequests
-Minigames
-Grotere, meer realistische steden en gebouwen
-Seizoenen (nog niet zeker)

Screenshots
NIEUW:

OUD:

Onder voorbehoud. Ik heb in dit geval alleen de heroine gebruikt omdat ik nog niet tevreden ben over de hero.

Credits
Kymotonian @ DA (tiles)
Poccil @ Pokecommunity (Pokemon Essentials Starter Kit)
Meer komt!

[ Laatst gewijzigd door Julloir; 21 augustus 2011 om 14:21 ]

Hardcore Kidd
Allang geen hardcore meer

Hardcore Kidd's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2011 @ 01:18
Met quote antwoorden

Ziet leuk er leuk uit, maar ik vind dit nog steeds geen hacken.. Poppetjes kijken nog niet naar je?

Casual as usual
Julloir
*Evil laugh*

Julloir's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2011 @ 07:37
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hardcore Kidd Bekijk bericht
Ziet leuk er leuk uit, maar ik vind dit nog steeds geen hacken.. Poppetjes kijken nog niet naar je?
Ik heb ook niet gezegd dat het om hacken ging. Dit mag ook.
Over dat laatste heb je gelijk, moet ik nog even naar kijken.

iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2011 @ 10:23
Met quote antwoorden

Quote:
Wat de meeste hier doen is ook geen hacken. Hacken is niet met a-map wat maps veranderen of met XSE wat scripts invoegen. Hacken gaat eigenlijk veel verder dan dat. En toch mag dat hier gepost worden.
Maar dit topic is niet het topic om dit soort dingen te bespreken.

Julloir, het ziet er erg goed uit. Succes met deze fangame. Ben wel benieuwd naar de fakemon. ^^"

DFTBA - Don't Forget To Be Awesome!
ThomasInc.
Beginner Hacker

ThomasInc.'s avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2011 @ 14:29
Met quote antwoorden

Mooie heroine en ik vind de tiles echt nice

Hardcore Kidd

Hardcore Kidd's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2011 @ 15:25
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door iTeruri Bekijk bericht
Wat de meeste hier doen is ook geen hacken. Hacken is niet met a-map wat maps veranderen of met XSE wat scripts invoegen. Hacken gaat eigenlijk veel verder dan dat. En toch mag dat hier gepost worden.
Maar dit topic is niet het topic om dit soort dingen te bespreken.

Julloir, het ziet er erg goed uit. Succes met deze fangame. Ben wel benieuwd naar de fakemon. ^^"
Nee klopt, daarom deed ik ook intro-editing, titlescreen, tiles etc. mappen kan iedereen wel en scripten is een kwestie van tijd ;P

Casual as usual
Laidjon
Autodidact

Laidjon's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2011 @ 16:27
Met quote antwoorden

Quote:
Nee klopt, daarom deed ik ook intro-editing, titlescreen, tiles etc. mappen kan iedereen wel en scripten is een kwestie van tijd ;P
Wat iTeruri bedoelt is ASM en hex gebruiken om roms te veranderen. Dat is echt hacken.

Ziet er goed uit Julloir. Je hebt nu onbeperkte mogelijkheden qua tiles, dus maak er wat moois van.

Julloir
*Evil laugh*

Julloir's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2011 @ 18:09
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Laidjon Bekijk bericht
Wat iTeruri bedoelt is ASM en hex gebruiken om roms te veranderen. Dat is echt hacken.

Ziet er goed uit Julloir. Je hebt nu onbeperkte mogelijkheden qua tiles, dus maak er wat moois van.
Dankjewel, ik ga er zeker gebruik van maken!

Ontopic: ik zie net dat er een error bij een deur is in één van de screenshots, dat komt door de animatie die verkeerd is ingevoegd. Mocht iemand daar iets van willen zeggen, ik ga het nog aanpassen

frankiscool
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 juni 2011 @ 19:51
Met quote antwoorden

Die heroine nice hoor =D

3DS Friendcode : 2062-9434-8610
1993ted
...

1993ted's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2011 @ 20:26
Met quote antwoorden

Vind het zeer mooi, goed zo.
Het gebruik van de tiles bij elkaar is ook zeer goed en mooi gedaan.
Ik zal dit zeker gaan volgen ben erg benieuwd.
Heb eigenlijk verder op dit moment niks op aan te merken.
... ga zo door.

...
Hardcore Kidd

Hardcore Kidd's avatar
Standaard geplaatst op 15 juni 2011 @ 01:57
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Laidjon Bekijk bericht

Dat heb ik voor mn titlescreen moeten gebruiken HEX. Om die palette te editten enzo..

Casual as usual
Julloir
*Evil laugh*

Julloir's avatar
Standaard geplaatst op 15 juni 2011 @ 15:02
Met quote antwoorden

Dankjewel allemaal voor jullie commentaar!

@Harcore Kidd: dit is geen topic over wat hacken is en wat niet. Hou alsjeblieft even op met whinen. Ik gebruik dan misschien een andere techniek en hacken zal ongetwijfeld veeel moeilijker zijn, dat betekent niet dat dit ondergeschikt is of iets dergelijks. Je hoeft je hier niet te bewijzen.

@frankiscool en ThomasInc: Dankjewel! De heroine gaat waarschijnlijk nog gedeeltelijk veranderen, want ik ben niet tevreden over de voorkant van de overworld. Binnenkort komen er backsprites.

De komende twee weken ga ik het erg druk hebben, maar ik ga proberen ergens dit weekend (of eerder) nog even een een update te posten, en daarna natuurlijk ook weer.

Hardcore Kidd

Hardcore Kidd's avatar
Standaard geplaatst op 15 juni 2011 @ 15:19
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Julloir Bekijk bericht
Dankjewel allemaal voor jullie commentaar!

@Harcore Kidd: dit is geen topic over wat hacken is en wat niet. Hou alsjeblieft even op met whinen. Ik gebruik dan misschien een andere techniek en hacken zal ongetwijfeld veeel moeilijker zijn, dat betekent niet dat dit ondergeschikt is of iets dergelijks. Je hoeft je hier niet te bewijzen.

@frankiscool en ThomasInc: Dankjewel! De heroine gaat waarschijnlijk nog gedeeltelijk veranderen, want ik ben niet tevreden over de voorkant van de overworld. Binnenkort komen er backsprites.

De komende twee weken ga ik het erg druk hebben, maar ik ga proberen ergens dit weekend (of eerder) nog even een een update te posten, en daarna natuurlijk ook weer.
Het was ook niet tegen jou gericht, though.
Maar iig succes, jij kan wel makkelijk die tiles invoegen en dat laat je ook zien. Als je nodig hebt heb ik er nog genoeg voor je. Alleen de poppetjes kijken nog niet naar je?

Casual as usual
Julloir
*Evil laugh*

Julloir's avatar
Standaard geplaatst op 17 juni 2011 @ 19:52
Met quote antwoorden

@ Hardcore Kidd: Oke, dan neem ik alles bij deze terug.

Ontopic: ik heb een mini-update... Een nieuwe battle background!
Ik ben niet zo goed in battle backgrounds, maar na het een en ander af te kijken bij andere mensen is het me toch gelukt om er best iets moois van te maken, al zeg ik het zelf.

Ssoso
Anime Forum Lid

Ssoso's avatar
Standaard geplaatst op 18 juni 2011 @ 10:49
Met quote antwoorden

Die is cker mooi gelukt!!
Alleen weet nie of die klaar is maar je zou er nog meer kleuren inkunnen stoppen omdat je het voor RMXP gebruikt....

http://i-afroboy.deviantart.com
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten