Anime Wolken Forum

Anime Wolken Forum (https://forum.animewolken.nl/index.php)
-   Manga (https://forum.animewolken.nl/forumdisplay.php?f=22)
-   -   JoJo bizarre adventure (https://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=75627)

mugiwari 18 augustus 2014 19:21

JoJo bizarre adventure

Ik ben een tijdje geleden begonnen aan de jojo manga en ik vraag me af of er hier ook jojo fans zijn. Ik persoonlijk ben er helemaal weg van vanwegen de tekenstijl, powers, en alle over de top dingen wat er gebeurt.
Mijn favoriete part is part 4 diamond is unbreakble(KIRA YOSHIKAGE BEST VILLIAN EVUR) en part 7 steel ball ruN

Hawk 19 augustus 2014 15:42

Diamond is Unbreakable meesterras

(alleen met de DUWANG-vertaling)

Chef 19 augustus 2014 19:31

Ik ben fan van de anime. Zodra stardust crusader anime afgelopen is, ga ik beginnen aan de manga !

mugiwari 25 augustus 2014 01:57

Wordt stardust crusadee in 2 seizoenen gesplitst? Want ik zie dat hey tot episode 26 gaat en ze hebben nog heel wat stand users te gaan voordat ze bij DIO zijn.

Chef 25 augustus 2014 13:55

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door mugiwari (Bericht 2743037)
Wordt stardust crusadee in 2 seizoenen gesplitst? Want ik zie dat hey tot episode 26 gaat en ze hebben nog heel wat stand users te gaan voordat ze bij DIO zijn.

Het is een 4 cour serie, 2 om 2. Het stopt inderdaad dus voor een aantal maanden halverwege. de andere helft komt vanaf (ik dacht) januari 2015. Totaal heeft SC rond de 50 episodes

Devian 30 augustus 2014 04:31

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Hawk (Bericht 2742723)
Diamond is Unbreakable meesterras

(alleen met de DUWANG-vertaling)

...Ik was even bang dat je serieus was. Pfiew.

(Also, Battle Tendency >>> Stardust Crusaders, sorry guise)

Hawk 30 augustus 2014 12:32

Sorry, ik bedoelde natuurlijk Diamond is Not Crash

mugiwari 01 september 2014 00:19

[QUOTE/](Also, Battle Tendency >>> Stardust Crusaders, sorry guise)[/QUOTE]

Vind battle tendency ook veel leuker dan stardust crusaders, but the last fight tho...
Ik ben nu bezig met part 8 en ik denk dat het echt wat kan worden als het zo door gaat.

Chef 02 september 2014 10:35

Ik heb slechts de eerste 10 episodes van SC gezien (anime), maar ik vind SC dus gewoon veel beter. Meer en betere personages, stands zijn ook wel goed verzonnen en de villain of the week concept, met toch een eindgoal en villain is ook lekker afwisselend. Daarbij verneem ik heel vaak dat deel 2 van de arc (nog) beter is!

Bt was ook wel goed, maar dit ligt me beter. PB vind ik by far de slechtste van de 3 (begon trouwens wel heel goed)

mugiwari 03 september 2014 18:21

Phantom blood is idd by far het minste part, dit komt denk ik door johnothan hij was veelst te cliche, maar als jij villian of the week leuk vindt ga je part 4 en 7 leuk vinden.

Chef 03 september 2014 18:26

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door mugiwari (Bericht 2743299)
Phantom blood is idd by far het minste part, dit komt denk ik door johnothan hij was veelst te cliche, maar als jij villian of the week leuk vindt ga je part 4 en 7 leuk vinden.

Villain of the week is alleen acceptabel als er wel een eindgoal en 'eindbaas' is xd

mugiwari 03 september 2014 23:32

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Chef (Bericht 2743300)
Villain of the week is alleen acceptabel als er wel een eindgoal en 'eindbaas' is xd

Oooh part 4 en 7 hebben denk ik wel de beste eindebaas, voor al die van part 4 (JA ZELFS BETER DAN DIO MOTHERF*CKING BRANDO)

Chef 04 september 2014 18:16

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door mugiwari (Bericht 2743313)
Oooh part 4 en 7 hebben denk ik wel de beste eindebaas, voor al die van part 4 (JA ZELFS BETER DAN DIO MOTHERF*CKING BRANDO)

Toevallig vond ik Dio een hele slechte villain. In serie één was hij episode 1-3 echt badass. Maar daarna begon het snel te vervelen 4-9. Nu is hij wel interessant!

Hopelijk wordt alles geanimeerd. Dvd verkoop is wel mooi volgens mij, bluray+dvd op rond de 12.500 (waarvan 9.5k bluray $$)

Part 4 klinkt dan zeker interessant =P!

mugiwari 07 september 2014 20:31

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Chef (Bericht 2743357)
Toevallig vond ik Dio een hele slechte villain. In serie één was hij episode 1-3 echt badass. Maar daarna begon het snel te vervelen 4-9. Nu is hij wel interessant!

Hopelijk wordt alles geanimeerd. Dvd verkoop is wel mooi volgens mij, bluray+dvd op rond de 12.500 (waarvan 9.5k bluray $$)

Part 4 klinkt dan zeker interessant =P!

DIO is geweldig in part 3 en zijn stand is geweldig. Wat ik wel jammer van hem vind is dat je weinig over hem weet. Ze zetten hem neer in de manga/anime als the ultimate evil. Gelukkig bestaan er novels van jojo waar bij je het leven van DIO volgt en dat hij zelfs een goed motief heeft. Maar ja dat is een probleem bij jojo er is weinig development bij de villians, the Boss van part 5 was daarom ook een teleurstelling(but he is still awesome)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.