![]() |
Okee, ik begin er nu wel aan! Waarschijnlijk dat hij in de loop van de dag (of 30 min xD) wel af is!
Edit: Ik heb hem nu ook af! ^^ Het lukte steeds niet >< Ben 5 keer opnieuw begonnen omdat mn resultaat lelijk was xD |
die challenge met timwing heeft men liefde voor fotomanipulatie weer opgewakkerd.
Wie wil een poster ontwerp voor een fictieve film met als genre action als uitdaging? De titel word random bepaalt door deze link => http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random |
Don Coredo ik moet jouw ook nog uitdagen hé? Ik weet niet of je vandaag nog kan, maar anders spreken we wel een datum af.
Thema: Anime (als jij een andere suggestie hebt noem hem dan). Soort: Avatar Afmeting: 100x100 --------------- Eerst ga ik wel Audax uitdagen ook voor een challenge voor avatars, en met de zelfde thema enz. Thema: Anime Soort: Avatar Afmeting: 100x100 |
Ik accepteer Gyard, begin maar een topic. :)
|
De challenge tegen Audax heb ik gehad.
Kuroi Chishio de volgende challenge is tegen jouw. Thema: Anime Soort: Avatar Afmeting: 100x100 Stuur je avatar maar via privébericht als je klaar bent. (had ik ook al gezegd op m'n profiel maarja)... |
Quote:
|
Challenge tegen Audax.
Soort: Avatar Thema: Muziek Afmetingen: 100 x 100 |
Quote:
Nog nooit heeft iemand van mij gewonnen met een challenge! Ik heb er dan ook maar 1tje gedaan... Maar ja... Ik accepteer het. |
Quote:
Btw, Kuroi je moet toch eerst wachten tot onze challenge is afgelopen? |
Quote:
|
Quote:
Ik zei dat niemand ooit van me gewonnen heeft. =3 @Niels: Ik zeg wel als de avatar klaar is. ^^ |
Challenge iemand..
Thema : Manga.. Sig. |
Quote:
|
Challenge?
Thema : Freestyle. Wat : Signature. PM me maar ofzo. |
Quote:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.