Anime Wolken Forum

Anime Wolken Forum (https://forum.animewolken.nl/index.php)
-   Feedback (https://forum.animewolken.nl/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Verkeerde tijden (https://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=75680)

Pokey4 04 oktober 2014 09:12

Verkeerde tijden

Regelmatig staan de forumtijden boven forumberichten verkeerd. Bijvoorbeeld: geplaatst op 04 oktober 2014 @ 07:58 was eigenlijk rond 09.00 uur. Ook betwijfel ik of alle PM's wel aankomen en is er geen postvak uit.

fakerick 04 oktober 2014 10:09

Er staat voor mij gewoon 8:58 bij je bericht. Ik ben zelf 100% zeker dat alle PMs gewoon aankomen, of mensen antwoorden is een ander verhaal ;)

Airclever 04 oktober 2014 10:12

Kijk naar je instellingen.

Dat de postvak uit kapot is, is hier behandeld.

Alle PMs komen gewoon aan. Of men reageert, dat is vraag twee.

Pokey4 04 oktober 2014 18:40

Verschilt trouwens. De ene keer de juiste tijd, de andere keer niet.

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door fakerick (Bericht 2744535)
Ik ben zelf 100% zeker dat alle PMs gewoon aankomen, of mensen antwoorden is een ander verhaal ;)

Haha.

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Airclever (Bericht 2744536)
Alle PMs komen gewoon aan. Of men reageert, dat is vraag twee.

Haha.

anhhao 04 oktober 2014 20:03

Okay, ik voel me kinda aangesproken. Ik heb je PM gelezen, ik heb gedaan wat je vroeg (kijk zelf maar), maar vond het niet nodig om een reply te sturen. (dat vult weer de boel op en ik heb geen zin om berichten weer te verwijderen)

Maar ik neem aan dat je op meerdere mensen wacht op antwoorden, hah?

Tijden zijn de zomertijd/standaard tijd verschil. Als ik niet ingelogd ben zie ik vaak de 'verkeerde' tijd (ben een anti DST guy, maar dat is een ander verhaal), maar als ik ingelogd ben is alles weer 'goed'.

Pokey4 04 oktober 2014 21:20

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door anhhao (Bericht 2744542)
Okay, ik voel me kinda aangesproken. Ik heb je PM gelezen, ik heb gedaan wat je vroeg (kijk zelf maar), maar vond het niet nodig om een reply te sturen. (dat vult weer de boel op en ik heb geen zin om berichten weer te verwijderen)

Je hebt mij er zojuist aan herinnerd! :) PM staat overigens wel voor 'private' message, hé? ;)

anhhao 04 oktober 2014 23:19

Behalve het feit dat ik bijna niks inhoudelijks vertelde over de PM behalve mijn eigen gedachte en dat je mij een PM stuurde. Alright buddy.

-

Airclever 04 oktober 2014 23:47

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Pokey4 (Bericht 2744541)
Haha.

Dus, nog iets gedaan met mijn antwoord, ipv doen alsof ik je alleen maar aan het afbranden ben? Dit is redelijk kinderachtig, wat je nu doet.

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Pokey4 (Bericht 2744543)
PM staat overigens wel voor 'private' message, hé? ;)

Enige wat hij zei is dat je hem ergens op attendeerde. kan moeilijk zeggen dat dit Snowden-niveau's van openbaring is.

Anyway, tijdissues zitten inderdaad ook in de zomertijd dingen- Daarom verwees ik je naar je instellingen. Alles klar?

<Stapt uit topic om Flame War te voorkomen>

Pokey4 05 oktober 2014 01:21

De knipoog-emoticon geeft aan dat het niet geheel serieus bedoeld is en voor in ieder geval 50% als grap gezien kan worden. Maar dit komt niet helemaal goed over, merk ik...

Niet beledigend bedoeld dus, in ieder geval...

tzimho 10 november 2014 19:30

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Pokey4 (Bericht 2744552)
De knipoog-emoticon geeft aan dat het niet geheel serieus bedoeld is en voor in ieder geval 50% als grap gezien kan worden. Maar dit komt niet helemaal goed over, merk ik...

Niet beledigend bedoeld dus, in ieder geval...

de knipoog smiley kan heel veel dingen betekenen, het kan bedoeld worden als grap, sarcasme, iemand leuk vinden, schijnheiligheid (a.k.a. bitchy) en vast nog wel meer. Dus je argument is invalid. ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.