![]() |
Game-aanraders topic #19
Hey allemaal (:
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar Leuke onbekende of nog niet ontdekte games. Gewoon voor de fun, maar waarschijnlijk ook om een playthrough te maken. Dus weten jullie er? Het mag vanalles zijn, 8-bit , 3D, Actie, Sandbox, MMO, .. gooi me er maar dood mee (: Maar het liefst heb ik mmo's , of sandbox/open world games (: |
check eens Desura. Lijkt beetje op Steam, alleen met veel onbekende games, ze richten zich op indies games. Dus, zeker de moeite om eens te bekijken.
|
Achja, dat heb ik op mijn computer staan, voor Project Zomboid!
Nog niet aan gedacht, Thanks man c: Maar toch mogen jullie games blijven geven (: |
Dwarf Fortress
Elona Terraria Realm of the Mad God Krater Toribash Dungeon Crawl Stone Soup En Sequence |
Terraria niet ontdekt...?
Maar idd, Toribash is awesome. |
Om lui te zijn maar toch wat info te geven, Extra Credits heeft enkele afleveringen over games die je misschien nog niet hebt gedaan/kent:
|
Deadly Premonition
NIER The World Ends With You laatste had wel redelijk commercieel succes geloof ik, daarom ook sequel oid |
Disaster: Day of Crisis
|
Dit kan net zo goed in het game aanraders topic. Maar omdat de vorige gesloten is zal ik dit topic omdopen tot het nieuwe game aanraders topic.
Carry on people. Oh en: Nier The Binding of Isaac ( PC Steam) Solatorobo (Nintendo DS) Shantae Risky's revenge (DSIware en iPhone) |
Welke spellen voor de DS kunnen jullie me aanraden? Genre maakt me niet echt uit :)
|
Ik raad Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors (999) aan, zeker een van mijn favorieten voor de DS.
Je moet alleen wel van het genre houden en voor maximale belevenis alle endings krijgen. En het liefst niet de True Ending als 2e krijgen. |
Quote:
|
Iemand een idee wat ik met 2100 MS Points zou moeten kopen?
|
Dust: An Elysian Tail of Spelunky.
|
Mark of the Ninja is ook erg goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.