![]() |
Lugia07 Ruiltopic #9
Welkom bij mijn 9e Ruiltopic!
Hier komen mijn Wants & Haves ^^ |
Pokemon Platinum
Wants : Haves : Info - Ik clone mijn pokemon met een AR code, en ik kan de SID bekijken - Ik Check mijn Pokemon met Legit Checker, zo kan ik zien of een Pokemon Legit is of niet - Als je wilt dat ik een bepaalde Pokemon niet doorruil, laat het me dan even weten - Legit = Legaal, Dat zijn Pokemon die legaal gekregen zijn, zonder codes dus - UT = UnTouched, Dat zijn ongetrainde Pokemon, en die hebben dus geen EV's gehad - Ik clone geen Pokemon van de OT's: JAY / Sander / Rachel / Eppie / Ash! (syndicate & EvilWeavile) FriendCode Pokemon Platinum Event Pokemon 0302 5637 7503 Stand-bye Trades : Geen |
Pokemon SoulSilver
Wants : Haves : Info - Ik clone mijn pokemon met een AR code, ik kan de SID bekijken - Pokemon die tussen haakjes staan ruil ik niet! - Als je wilt dat ik een bepaalde Pokemon niet doorruil, laat het me dan even weten - Ik Check mijn Pokemon met Legit Checker, zo kan ik zien of een Pokemon Legit is of niet - Legit = Legaal, Dat zijn Pokemon die legaal gekregen zijn, zonder codes dus - UT = UnTouched, Dat zijn ongetrainde Pokemon, en die hebben dus geen EV's gehad - Ik clone geen Pokemon van de OT's: JAY / Sander / Rachel / Eppie / Ash! (syndicate & EvilWeavile) FriendCode Pokemon SoulSilver Shiny Pokemon ??? Stand-bye Trades : Geen |
Pokemon White
Wants : Haves : Info - Legit = Legaal, Dat zijn Pokemon die legaal gekregen zijn, zonder codes dus - UT = UnTouched, Dat zijn ongetrainde Pokemon, en die hebben dus geen EV's gehad FriendCode Pokemon White orgineel 1034 0430 2245 Stand-bye Trades : guillame : Event Celebi & Event Shiny Entei Raikou Suicune ->> UT Black en White Shiny's |
Editzor
|
Editzor
|
Welke Nature heeft je shiny trapinch??
grtz |
Ik heb een 10th movie Celebi
Ik wil er een movie arceus voor |
@ Alexjuh91
Shiny Trapinch Male lvl 19 UT Bold Nature, Hyper Cutter @ robin123 Die heb ik al :P Ik heb het al even aangepast |
Lugia, zou jij het voor elkaar kunnen krijgen om een shiny trapinch adamant nature te kunnen krijgen, ik heb er een shiny moltres en shiny articuno UT legit voor over ;)
grtz |
welke nature is die eevee?? grtz
|
Ik heb een shiny ev'd tyranitar lv. 100 zou je er een movie arceus voor willen geven?
|
wat wil je voor je dragonite?
|
@ Alexjuh91
Misschien wel.... Als ik m heb laat ik het je weten ^^ Shiny Eevee? Die heeft een Neutral Nature dacht ik @ robin123 Wat is de OT enzo ? :) @ Dialga 078 Het liefst een Pokemon die ook EV Trained is |
sorry heb ik niet maar kijk eens in mn ruiltopic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.