Anime Wolken Forum

Anime Wolken Forum (https://forum.animewolken.nl/index.php)
-   Verkiezingsforum: Pokemon Popularity Contest 2012 (https://forum.animewolken.nl/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Dé finale! (https://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=74320)

Hurricano 15 december 2012 01:59

Dé finale!

Zo. Het moment is daar. Gezien de teruggang van AWF zal dit wel eens de allerlaatste PPC ooit op AWF kunnen zijn. Nog 1x strijd, en de allergrootste van de BPE-tour staat in de finale, tegen de topfavoriet. Waar aan de ene kant favoriet na favoriet sneuvelde, en uiteindelijk Charizard zich herpakte na matige kwalificaties, wist Arcanine bijna elke tegenstand te pijnigen. Chandelure, Glaceon, Absol en Umbreon zijn de populairsten van hun eigen gen. Wie voegt zich bij hen, op het hoogste podium, favoriet van álle gens, alle pokemon. Charizard of Absol?

Deco T. Aoreste 15 december 2012 02:01

De laatste ademtochten van AWF. Bizar.

Arcanine it is. Wel een eervolle vermelding voor Charizard na het uitschakelen van Umbreon.

Hurricano 15 december 2012 02:03

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Deco T. Aoreste (Bericht 2705440)
De laatste ademtochten van AWF. Bizar.

Arcanine it is. Wel een eervolle vermelding voor Charizard na het uitschakelen van Umbreon.

Ik zal nog 1 een hunt organiseren, omdat ik dat beloofd heb, en daarna blaas ik hier toch wel definitief mijn laatste adem uit denk ik zo. Misschien nog ooit eens een (mini)meet, maar daar blijft het bij. Het is echt over and done with.

Ik zal nog wel eens kijken in Media/OP, maar daar blijft het bij, daarnaast zijn modtaken het laatste jaar gereduceerd tot een minimum.

Arcanine it is trouwens. Charizard is zozo. Arcanine is legendarisch.

Jari 15 december 2012 02:31

Ik vind dat Arcanine moet winnen. Charizard heeft al eens gewonnen toch?

T. Tapes 15 december 2012 02:33

Ik vind ze allebei niet geweldig maar ze zijn allebei wel cool. Charizard dan.

Blackthunder 15 december 2012 10:50

Ik heb voor Charizard gestemd. Mag ik jou in ieder geval erg bedanken voor de moeite die je hier in hebt gestoken, Hurricano? Ik heb niet altijd mee gedaan, maar ik vind het knap dat je doorgaat terwijl er niet heel veel publiek meer is!

pokéfan Jarne 15 december 2012 12:42

Arcanine duh ;P

shiny386 15 december 2012 14:47

Nooit gedacht dat ik dit zou doen maar, arcanine.

Sala 15 december 2012 16:40

Arcanine, yes.

Cobpyth 15 december 2012 17:06

Arcanine. No contest.

Tijmuh 15 december 2012 19:06

Arcanine.

lugia07 15 december 2012 23:51

Ik had andere Pokemon ook leuk gevonden...

Arcy

Count 16 december 2012 04:01

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackthunder (Bericht 2705455)
Ik heb voor Charizard gestemd. Mag ik jou in ieder geval erg bedanken voor de moeite die je hier in hebt gestoken, Hurricano? Ik heb niet altijd mee gedaan, maar ik vind het knap dat je doorgaat terwijl er niet heel veel publiek meer is!

I agree.

-

God wat een moeilijke keuze. :c

Hurricano 17 december 2012 23:54

Ik vind het niet zo terecht dat ik geloofd word eigenlijk. Zoveel moeite heb ik op een gegeven moment er ook niet meer in gestoken. En ja, dat had te maken met de (in)activiteit.

Waarom stemmen mensen trouwens veel meer in de finale?

T. Tapes 18 december 2012 08:16

Want bij de vorige ronden waren er best matige pokemon. ;c

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.