Anime Wolken Forum

Anime Wolken Forum (https://forum.animewolken.nl/index.php)
-   Games (https://forum.animewolken.nl/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Welke game heb jij als laatste gespeeld? #88 (https://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=75170)

El Ryo Caliente 29 oktober 2013 20:51

Welke game heb jij als laatste gespeeld? #88

Vorige topic

Mass Effect 2

Eerste game completed qua achievements! =D

T. Tapes 01 november 2013 16:46

Pokémon Crystal.

Nu ik toch alle GB spellen aan't spelen ben kan ik net zo goed één van de beste Pokémon spellen ooit spelen.

Iemand nog aanraders for de GBC/GBA?

Henduluin 01 november 2013 17:08

Golden Sun en Megaman Battle Network 2+3 (1 is half experimenteel en mist veel features, 4 faalt gigantisch hard, 5 en 6 zijn niet slecht maar halen het lang niet bij 2 en 3)

Zelf ben ik nog steeds met volle teugen aan het genieten van Rune Factory 4. Zit nu op iets van 85 uur en ben nog lang niet klaar als de dungeon die ik net heb geunlockt enige indicatie is. Beetje afwisselen met m'n Baldur's Gate saga solo-run (halverwege BG2 nu.. en OP as shit - lol archers) en een hoopje kleinere (indie) games op Steam terwijl ik wacht op Disgaea D2... die al 3 weken terug hier had moeten wezen, maar postnl faalt gigantisch.

Aerival 01 november 2013 19:59

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door T. Tapes (Bericht 2731650)
Pokémon Crystal.

Nu ik toch alle GB spellen aan't spelen ben kan ik net zo goed één van de beste Pokémon spellen ooit spelen.

Golden Sun zoals Henduluin al zei, Sword of Mana, Medabots RPG (Metabee of Rokusho, wat je verkiest), Mario & Luigi Superstar Saga, Zelda Minish Cap, Fire Emblem...

En ik wissel atm af tussen Pokemon X en Animal Crossing New Leaf

Chopstick 02 november 2013 12:39

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door T. Tapes (Bericht 2731650)

Fire Emblem Blazing Sword. Meesterwerk! Oh en misschien een van de Advance Wars games als strategiespellen je ligt. Castlevania: Aria of Sorrow is ook erg goed. Verder zijn de Metroid games ook top.

Phoenix Wright: Dual Destinies
Man, wat heb ik dit gemist. Net klaar met de eerste case en het wordt veelbelovend. De art en animaties zijn top en de personages zijn charismatisch.

T. Tapes 02 november 2013 17:03

Bedankt voor de reacties allemaal. Castlevania: Aria of Sorrow heb ik al gespeeld en die is zeker goed. Golden Sun ziet er ook mooi uit en daar ga ik zeker even naar kijken. De anderen heb ik ook allemaal op mijn lijst gezet. : )

N3TM@SK 02 november 2013 18:33

Battlefield 4

El Ryo Caliente 03 november 2013 03:55

Golden Sun wel alleen spelen als je echt een fan bent van jRPG's. De story gaat heel vaak nergens heen en dialogue is echt buttonmashen doorheen boring ass dialogue die uren duurt. De puzzels zijn nog wel tof en als je graag experimenteert met battle systems zal die van GS je ook wel kunnen bekoren.

Abbysion 03 november 2013 11:00

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door El Ryo Caliente (Bericht 2731742)
Golden Sun wel alleen spelen als je echt een fan bent van jRPG's. De story gaat heel vaak nergens heen en dialogue is echt buttonmashen doorheen boring ass dialogue die uren duurt. De puzzels zijn nog wel tof en als je graag experimenteert met battle systems zal die van GS je ook wel kunnen bekoren.

*grabs pitchfork*

BURN THE WITCH!

T. Tapes 03 november 2013 14:27

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door El Ryo Caliente (Bericht 2731742)

Ik speel fighting games, ik ben heel goed in button mashen. :|
Nouja, ik ga daar wel even hardcore doorheen dan. Zie wel hoe het is.

Ravons J. Daro 07 november 2013 23:56

Batman: Arkham Origins

Ja, het lijkt verdomd veel op Arkham City maar da's logisch toch? Jongere Bruce Wayne en jongere IEDER-FUCKING-EEN is ook awesome. Het spel is overigens gewoon awesome.

And more importantly:

I.

AM.

BAAAAATTTTMMAAAAAAAAAAANNNN.

Eoin 08 november 2013 09:40

Hearthstone.

En ik ga er ook gewoon verdomd goed in worden! Dat heb ik mezelf voorgenomen! Dan is het tenminste 1 competitief spel waarin ik goed in zal worden.

En zo voel ik me dan ook als ik mijn priestdeck erbij pak. :cool:

Venom Symbiote 11 november 2013 18:59

Assassin's Creed IV: Black Flag..man wat een spel, wat een einde =3

N3TM@SK 19 november 2013 13:24

Need for Speed Rivals

Ach het is gewoon altijd nog het zelfde maar in een beter jasje tot nu toe

Audax 19 november 2013 15:48

The Last Of Us

Damn, dat story. ;-;

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.