Anime Wolken Forum

Anime Wolken Forum (https://forum.animewolken.nl/index.php)
-   Forum Mededelingen (https://forum.animewolken.nl/forumdisplay.php?f=2)
-   -   AWF abonnement (https://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=69270)

Gijs 18 maart 2011 15:14

AWF abonnement

Voor het bestellen van je abonnement, klik hier.

AWF bestaat in verschillende vormen al ongeveer 9 jaar, en is altijd gratis geweest. Dat gaat niet veranderen. AWF is, en zal altijd gratis blijven. Het in de lucht houden van een website zoals AWF is helaas niet gratis. Daarom worden er reclamebanners getoond, die zorgen voor de nodige inkomsten.

Toch heb ik gemerkt dat er behoefte is aan meer service, en dat er een bescheiden vraag is om AWF financieel te ondersteunen, zodat de toekomst van het forum is verzekerd. Daarom introduceer ik het AWF abonnement. In eerste instantie gaat het om 1 abonnement.

Het abonnement houdt het volgende in:
- Geen reclamebanners
- 250 privťberichten (normaal 100)
- Avatar van 40 kB (normaal 20 kB)
- Bewegende avatar
- Handtekening van 500 tekens inclusief BB-code (normaal 300)
- Plaatje in handtekening (450 bij 100 pixels)
- Profielberichten van 2500 tekens (normaal 1000)

Hier kunnen in de toekomst voordelen bijkomen, maar op dit moment gaat het om dit pakket.

Het abonnement kost 0,99 euro per maand, en kan besteld worden voor 3, 6 of 12 maanden. Dat geeft het volgende rijtje:
- 3 maanden: 2,97 euro
- 6 maanden: 5,65 euro (5% korting)
- 12 maanden: 10,80 euro (10% korting)

Er gelden echter nu speciale introductietarieven (tot 1 april 2011):
- 6 maanden: 5,30 euro (10% korting)
- 12 maanden: 9,50 euro (20% korting)

Na de bestelde periode wordt je abonnement automatisch beŽindigd. Je zit dus nooit zomaar weer aan een nieuw abonnement vast.

De gewone forumregels blijven van toepassing op abonnementshouders. Dit betekent dus dat je gebanned kan worden als je je misdraagt. Restitutie van betaald abonnementsgeld zal in dat geval niet plaatsvinden.

Voor het bestellen van je abonnement, klik hier. Op dit moment kun je alleen betalen met PayPal. Dit is een zeer veilig betaalmiddel, maar als je nog geen ervaring met PayPal hebt, raad ik je aan eerst deze mogelijkheid eens goed te bestuderen. Betalen via iemand anders kan ook, neem in dat geval even contact met mij op.

Voor vragen kun je direct contact opnemen met mij, of ze in dit topic stellen.

Gijs 19 maart 2011 01:32

Het abonnement is uitgebreid met de volgende opties:
- Bewegende avatar
- Handtekening van 500 tekens inclusief BB-code (normaal 300)
- Plaatje in handtekening (450 bij 100 pixels)
- Profielberichten van 2500 tekens (normaal 1000)

Hier zal het voorlopig bij blijven. De actietarieven zijn geldig tot 1 april 2011, daarna gelden de normale tarieven.

Het tonen van plaatjes in handtekeningen staat voor alle ingelogde gebruikers standaard aan. Deze optie is uit te zetten op deze pagina.

Gijs 29 maart 2011 23:19

De actietarieven zijn nog geldig tot en met 31 maart. Vanaf 1 april gelden de reguliere tarieven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.