Anime Wolken Forum

Anime Wolken Forum (https://forum.animewolken.nl/index.php)
-   Shin Chan (https://forum.animewolken.nl/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Shin Chan tien jaar later... (https://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=28245)

MisterPokemon 11 mei 2007 10:08

Shin Chan tien jaar later...

Wat denk je dat Schin Chan over tien jaar doet? Jaagt hij nog steeds op vrouwen? Laat hij nog steeds zijn kont zien? Heeft hij eindelijk respect voor zijn moeder? Krijgt hij nog meer zusjes, of krijgt hij mischien toch een broertje? Noemt Hij meneer Enzo nog steeds Don en Zoné?

Cesar 11 mei 2007 10:34

Ch, Shin-chan wordt wss net zoals zijn opa. Als hij niet zo'n grote mond had, was het een kopie van zijn vader geworden v__v

oosten 11 mei 2007 13:53

shin chan kennende laat die over 10 jaar niet alleen de achterkant zien maar ook de voorkant:eek:. Hij zal waarschijnelijk net zo worden als zijn opa ja

hefimetalpoep 11 mei 2007 16:53

hetzelfde gedrag maar dan jaagt hij op meisjes van zijn leefttijd

Sumisé 11 mei 2007 19:25

Over 10 jaar gaat Shin naar de kroeg.

Jax 11 mei 2007 22:11

@Oosten
Er was in Nederland ook één epi waar je ook echt zijn 'geval' zag, maar latere epi's met een piemeltje werden gecensureerd door Jetix. In Japan laten ze in ieder geval wél zijn 'voorkant' zien.

oosten 11 mei 2007 22:15

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Jax (Bericht 1116847)
@Oosten
Er was in Nederland ook één epi waar je ook echt zijn 'geval' zag, maar latere epi's met een piemeltje werden gecensureerd door Jetix. In Japan laten ze in ieder geval wél zijn 'voorkant' zien.

ja had toen zo iets gezien. Had die er een soort olifantje van gemaakt ofzo toch:p. Nederland moet niet zo moeilijk doen over tekenfilms. Die kinderen hebben er zelf ook 1 ze weten echt wel wat het is. Ze hebben het vast wel vaker gezien + dingen met bloed enzo pff ze hebben zelf ook wel eens gebloed enzo beetje kinderachtig gewoon. Dan kunnen ze beter elke film verbieden want dan zijn het wel echte wapens en bloed dat je ziet (een film is gespeeld dat weet ik:p maar je snapt wel wat ik bedoel met echt boed zien en wapens)

Gurenn 12 mei 2007 05:30

Nederland is lang niet zo erg met censureren als Amerika of moslimlanden.

William15 12 mei 2007 06:30

In welke aflevering zag je precies zijn piemeltje dan? Er was 1 aflevering waar hij zijn broek uit trok en je zijn voorkant zag, maar toen hing er een balkje voor waarop stond 'gecensuurd'.

Volgens mij hebben we nooit Shin zijn gevalletje gezien. Iets wat vreemd is, want Tom en Huck liepen ook vaak genoeg op hun blootje rond in de Anime serie van Tom Sawyer.

Jax 12 mei 2007 14:03

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door William15 (Bericht 1116947)
In welke aflevering zag je precies zijn piemeltje dan? Er was 1 aflevering waar hij zijn broek uit trok en je zijn voorkant zag, maar toen hing er een balkje voor waarop stond 'gecensuurd'.

Weet ik niet meer, maar naderhand werden er veel epi's gecensureerd en dan zag je zo'n balkje idd.

Roos 13 mei 2007 12:43

Hij zit in de bak.

Gurenn 13 mei 2007 14:26

Nee, binnen 10 jaar is hij daar nog niet oud genoeg voor. In Japan ben je pas meerderjarig op je 20ste en binnen 10 jaar is Shin-chan nog maar 15. Binnen 10 jaar verkracht Shin-chan volwassen vrouwen.

Cesar 13 mei 2007 22:39

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Jax (Bericht 1116847)
@Oosten

xD

Dat wou ik dus ook zeggen. Ch, westerlingen zijn vet preuts ó__o

Surosu Rasuto 14 mei 2007 16:51

Waarschijnlijk maakt hij zelf nog wel wat broertjes en zusjes o.o
Ik hoop eigenlijk niet dat ze daar afleveringen van gaan maken, zoals het nu te zien is, is het goed. Ik hoop alleen dat ze nog meer van zulke aflevering gaan maken xD

Gurenn 14 mei 2007 16:59

Shin Chan loopt nog altijd hoor:p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.