Anime Wolken Forum

Anime Wolken Forum (https://forum.animewolken.nl/index.php)
-   Pokemon - Games (https://forum.animewolken.nl/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Algemeen Pokémon Event Topic #4 (https://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=74645)

Wouster 14 april 2013 20:31

Algemeen Pokémon Event Topic #4

Vorig topic.

Huidige Events:
Meloetta: 22 Maart 2013 - 19 April 2013 ; GameMania Nederland

cyndaquilflame 15 april 2013 19:37

zie vorig topic. we hadden het over de moveset van melloetta

ja, als je een melloetta neemt zonder dat je wilt dat ie niet naar de pirouette form veranderd is het wel een goede moveset die jullie nemen. ik vond close combat, psychic en relic song goed bij elkaar passen door de STAB. psychic = 90/95 power + 50 % STAB als ie in zijn aria form is. close combat voor zijn pirouette form. ik let erg veel op de STAB. maar ik ga kijken of jullie moveset handig is. zijn er misschien meer movesets, relic song wil ik houden.

KawaiiLandaa~ 25 april 2013 14:59

Quote:

The next WiFi event for North America, Australia and much of Europe has been announced! For Black, White, Black 2 and White 2 games, you'll be able to download a special Deoxys from May 8th until May 31st. This is a very limited WiFi event so be sure to get it while you can. We'll provide details on this event closer to the time, though we know it is Level 100! Will you be getting this Deoxys? http://www.serebii.net/index2.shtml

bron: Serebii pagina op FaceBook
Quote:

Pokémon Black 2 & White 2 - WiFi Deoxys

A new WiFi event has been announced for English language games. This WiFi event will give you a Level 100 Deoxys, possibly based on the Masuda's Deoxys Japanese event last year, and is accessible for Black, White, Black 2 & White 2 games. This event is to tie in with the release of the new TCG Plasma Freeze set and will run from May 8th to May 31st. We'll bring more details closer to the event

brond: Serebii.net
Binnenkort Deoxys dus,

Tasmanian devil 25 april 2013 16:01

Dan ga ik snel me deoxys ruilen XD voorals niemand m meer wilt hebben hahaha :P
Dan heb ik er straks 4 :P De 2 die ik nu heb, en dan voor black & white (2)

Gohma 25 april 2013 17:21

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door KawaiiLandaa~ (Bericht 2716214)
Binnenkort Deoxys dus,

Is die dan weer bij Game Mania te krijgen of moet je er echt Wifi voor hebben?

Aerival 25 april 2013 19:04

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Gohma (Bericht 2716228)

Je hebt er WiFi voor nodig ja.

Gohma 25 april 2013 19:06

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Aerival (Bericht 2716240)
Je hebt er WiFi voor nodig ja.

...gaaf xD

Kev.G. 25 april 2013 20:40

Hell yeah. De wonderen zijn de wereld dus echt niet uit, lol.
Dan 8 mei ein-de-lijk m'n dex maar eens compleet maken. Frustrerende was al dat ik 't event voor Deoxys wel op m'n ranger had staan, maar die missie is niet solo te doen. Ah well :)

iTeruri 25 april 2013 20:46

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Kev.G. (Bericht 2716255)
Frustrerende was al dat ik 't event voor Deoxys wel op m'n ranger had staan, maar die missie is niet solo te doen. Ah well :)

Ik had hetzelfde probleem, maar ik heb mijn Deoxys uiteindelijk op een minder legale manier bemachtigd. Nu kan ik dan toch eindelijk een legitieme Deoxys bemachtigen (3 zelfs).

N3TM@SK 25 april 2013 21:31

Quote:

Pokémon Black 2 & White 2 - International Dragonite Event

A new international Pokémon Global Link event has gone live. As we reported upon announcement, this special Pokémon, a Dragonite with its Hidden Ability of Multiscale and the special move of Extremespeed, is accessible to players who have signed up and participated in official Pokémon Leagues across the world, specifically the Nimbasa Season. This Dragonite is live from 13:00 local time today and runs until the end of June
Net ff een dragonite opgehaald

KawaiiLandaa~ 26 april 2013 08:23

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Gohma (Bericht 2716228)

Kun je gewoon inderdaad thuis via Wi Fi ontvangen.

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door N3TM@SK (Bericht 2716271)
Net ff een dragonite opgehaald

Wat houd Global Link events sowieso eigenlijk in?

En ik neem aan dat niet iedereen die Dragonite kan downloadan, omdat je je ergens moest inschrijven?

Gohma 26 april 2013 09:34

@Landa:
Ik heb geen wifi :3
Klinkt als een probleem :)

KawaiiLandaa~ 26 april 2013 09:50

Oii, da's kut, dat probleem herken ik. Ik ging toen altijd naar vrienden etc die ook Pokémon speelden om daar de event op te pikken. Dat zou je eventueel ook kunnen doen?

iTeruri 26 april 2013 09:59

En er zijn genoeg plekken met openbaar WiFi. De McDonalds bijvoorbeeld, maar bibliotheken en andere openbare gelegenheden willen ook nog wel eens een openbaar netwerk hebben.

KawaiiLandaa~ 26 april 2013 10:12

Maar werkt dat ook goed met een DS? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar niet echt succes. Oké, dat is inmiddels ook al weer 5 jaar geleden en toen had ik de balle verstand. ;p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.