Anime Wolken Forum

Anime Wolken Forum (https://forum.animewolken.nl/index.php)
-   One Piece (https://forum.animewolken.nl/forumdisplay.php?f=36)
-   -   One Piece manga discussie #35 (https://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=75260)

Henduluin 02 april 2014 12:22

Obviously niet. Bedoel, Kyros mist nog steeds z'n been.
Flamingo zal waarschijnlijk wel een of andere kloon van zichzelf hebben gemaakt met touw. of een pop van zichzelf op een afstand besturen zodat ie nooit zelf in gevaar is. Lijkt me inderdaad extreem onwaarschijnlijk dat hij zo aan z'n eind komt.

Mulderman 02 april 2014 13:00

Holy shit!

Kimes 02 april 2014 13:48

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin (Bericht 2737415)
Obviously niet. Bedoel, Kyros mist nog steeds z'n been.
Flamingo zal waarschijnlijk wel een of andere kloon van zichzelf hebben gemaakt met touw. of een pop van zichzelf op een afstand besturen zodat ie nooit zelf in gevaar is. Lijkt me inderdaad extreem onwaarschijnlijk dat hij zo aan z'n eind komt.

Het punt is dat ik geen spatje bloed zie bij Curios dus vraag ik mij af of de wond dicht is

Legato 03 april 2014 02:57

Ik hoop serieus dat doflamingo dood is hier, maar godverdomme wat een tof chapter zeg!!

Kimes 09 april 2014 10:04

Chapter is uit!

FOKKING HELL!!
KAN HET ZIJN?! KAN HET WERKELIJK ZIJN...?!

DAT USOPP NU 8000 VOLGERS HEEFT?

Sabo is eindelijk onthuld en hoewel anticlimactisch, hij heeft de devil fruit te pakken. En Donflamingo is nog niet dood, hoewel het toch zijn eigen vlees en bloed hoofd lijkt te zijn die op de grond ligt.

Ik heb het gevoel dat Oda teveel in deze chapter heeft gestopt...

rida01 09 april 2014 15:21

Shit man, wat een chapter. Het verbaast me totaal niet dat Sabo de mera mera fruit heeft gepakt, maar toch vond ik z'n reveal tof gedaan. En Usopp...
Volgende week helaas een hiatus, maar dat doet me weinig na zo'n chapter als dees

Henduluin 09 april 2014 15:28

Congratulations! Your Mansopp has evolved into a Jesopp! ... Jesupp? Iets in die richting in ieder geval. Wat een baas.

Legato 09 april 2014 16:54

YESS, dit zijn ze, de chapters die One Piece tot zo'n vette manga maken!! Oda heeft het nog steeds hoor :D :D :D

Mulderman 09 april 2014 18:34

Usopp.... Wow simpelweg geweldig. Hij is nu zelfs groter dan Lord Buggy!

Kimes 09 april 2014 18:50

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Mulderman (Bericht 2737592)
Usopp.... Wow simpelweg geweldig. Hij is nu zelfs groter dan Lord Buggy!

Daar dacht ik ook aan en dus de volgende vraag word...

Zal het Usopp worden die Buggy de shichibukai gaat verslaan?

aardappel16 09 april 2014 19:04

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Kimes (Bericht 2737593)
Daar dacht ik ook aan en dus de volgende vraag word...

Zal het Usopp worden die Buggy de shichibukai gaat verslaan?

Of krijgt Usopp zelf de uitnodiging om Shichibukai the worden? :P

kenpachi h. 22 april 2014 23:23

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door aardappel16 (Bericht 2737594)
Of krijgt Usopp zelf de uitnodiging om Shichibukai the worden? :P

Dat zou best vervelend zijn. Ik vind Usopp persoonlijk echt vervelend omdat hij zo'n lafaard is. Hij heeft 2 jaar getraint om sterker te worden en dan is die nog steeds bang om te vechten.

Kimes 22 april 2014 23:41

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door kenpachi h. (Bericht 2737972)
Dat zou best vervelend zijn. Ik vind Usopp persoonlijk echt vervelend omdat hij zo'n lafaard is. Hij heeft 2 jaar getraint om sterker te worden en dan is die nog steeds bang om te vechten.

Hij is bang voor mensen sterker dan hem. Mensen die gelijk of zwakker zijn, zoals de fake strawhat crew heeft hij geen problemen mee.

Cursed_snorlax 22 april 2014 23:46

Toen ze net in de nieuw world waren. Gebruikte ze zelfs hun krachten in het water. Iedereen leek heel erg sterk. daar is nu niet zoveel meer van over.

El Ryo Caliente 23 april 2014 10:45

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax (Bericht 2737974)
Toen ze net in de nieuw world waren. Gebruikte ze zelfs hun krachten in het water. Iedereen leek heel erg sterk. daar is nu niet zoveel meer van over.

Fishman Island was de New World nog niet. Het is daarom dat die arc, zeker in de manga, een complete walkover is voor de Strawhats. Punk Hazard en Dressrosa is nu eenmaal New World, de Strawhats zijn sterk maar de enemies ook.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.