![]() |
ergens is het wel komisch dat deze thread gewoon minder actief is dan die over de bleach manga
maar goed, de pacing is nu echt awful, het voelt als DBZ episodes |
Erodar.
Ik ben het wel met je eens maar ja ik ben wel te nieuwsgierig over die toernooi,dus het kan zo sloom gaan als het wilt maar ik wil je ziet :p |
Eeeen nog een break. Net als er wat ging gebeuren. Thnx Oda.
|
usopp is een echte man tho.
|
rechts onder in is een toy die me doet denken aan enel, en het lijkt alsof hij the Straw Hats kent. :p
http://readms.com/r/one_piece/741/2292/14 ik denk dat ussop trebol niet verslaat, maar hij verslaat eerst sugar waardoor alle toys weer normaal worden en tegen terbol vechten, denk ik? |
Quote:
|
Usopp verslaap Trebol. Robin brengt hem waarschijnlijk de Tatabasco bal en Leo naait Sugar vast aan de grond waardoor ze niets kan doen.
|
Quote:
|
Robin staat niet onder contract, want ze is gewoon aan het rondlopen en aan het kijken. Als ze onder contract stond had ze moeten werken.
|
blijkbaar had ik toch gelijk dat usopp eerst sugar 'verslaat' XD Oda is een genie XD
|
dat enel face tho
|
Mansopp strikes again!
|
That's some Ito shit right there man!
|
Laat de chaos beginnen!
|
Chapter is uit en de chaos is enorm! Paniek overal en Donflamingo is onthoofd?!
Ik ga heel erg verbaasd zijn als hij dood blijft want dat zou een anticlimax zijn. Ik vraag mij wel één ding af. Zijn de wonden die mensen hebben opgelopen voordat ze speelgoed werden geheeld of niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.