![]() |
Fire Ground lijkt me leuk ;D
En anders zou ik Fire ook goed vinden haha Water Fighting is ook wel interessant Leuke info Het is idd even afwachten om het 100% zeker te weten |
Quote:
|
Pokémon Sun staat sinds gisteren in de pre-order. :D
|
Ik heb sinds gisteren Pokemon Moon op pre-order staan. Exclusive Pokemon kunnen toch makkelijk geruild worden. Over de starter ben ik nog steeds niet uit, maar ik neig toch meer naar Litten. Ik wil gewoon graag weer eens met een Fire starter beginnen. Tot nu toe alleen met Cyndaquil begonnen.
Ik hoop dat ze 2 juni die vogel bekend maken die ook al heel even vaag te zien was tijdens de*aankondiging van Sun en Moon. En misschien ook de onbekende Pokemon in de trailer. Namen en types van de Legendarys verwacht ik sowieso eigenlijk. Het verbaast me dat ze dat nog niet hebben gedaan. |
Litten please don't become Fire-Fighting kitten
Litten please don't become Fire-Fighting kitten Litten please don't become Fire-Fighting kitten Litten please don't become Fire-Fighting kitten |
Quote:
Gewoon Fire zou tof zijn, of Fire/Dark misschien Ik las al dat er meerdere eilanden zijn in Aloha ;D Leuk! Ik vond de Sevii eilanden in FR/LG ook leuk En ik las ook dat ze al bezig zijn met de strategy guides Das wel tof Misschien dat ik die er dan ook bij koop |
Quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hawaď |
Quote:
|
Pokémon Sun & Moon
The next details for Pokémon Sun & Moon have been revealed. These details come via the secind footage of the game which showcases some new Pokémon. It reveals the legends as Solgaleo, the Psychic Steel with Full Metal Body ability. With the Full Metal Body Ability, a Pokémon’s stats will not be lowered by the effects of an opponent’s moves or Ability. It has the move Sunsteel Strike. and Lunala, the Psychic/Ghost with the ability Shadow Shield. With the Shadow Shield Ability, a Pokémon will take less damage from an attack that lands when the Pokémon has full HP. It also has& the move Moongeist Beam, as well as a new Rotom in your Pokédex. The professor is the character Kukui and has a mysterious assistant called Lillie. Your new friend is called Hau Keep checking back as we get more details. Edit @ 14:06: There's a new feature where you can scan QR Codes in order to read a Pokémon's Pokédex data to explain where you can find it. You can also share codes with a friend so it is registered in your Pokédex http://www.pokemon-sunmoon.com/media...t/alolamap.jpg |
Het onderste scherm toont EINDELIJK een minimap van je huidige locatie.
|
Edit @ 14:32: It has been confirmed that Pokémon Sun & Moon will be featured on Nintendo Treehouse Live @ E3 on June 14th 2016 while Pokémon GO will have a Q&A on June 15th 2016.
|
Ik denk niet eens dat dat alle eilanden zijn. Als je goed kijkt zie je dat het schip naar beneden vaart (Naast het huis in het midden) en niet naar een van de bekende eilanden lijkt te gaan. De eilanden lijken mij ook te klein te zijn om meerdere gyms op te hebben. Vooral op dat eiland linksonder met al die rotsen lijkt mij geen gym te zijn. Ik denk dat dit het noordelijke gedeelte is en dat ze het zuidelijke gedeelte nog geheim willen houden. Ik denk dat op dat eiland linksonder zich een legendary kan ophouden.
|
Jongens, jongens.
Wat als we de S.S. Anne tegenkomen? |
Quote:
|
Nieuwe Pokemon! Ik ben blij.
Iwanko is cute. <3 Leuk dat het een Rock type is ipv Normal. En eindelijk een koala Pokemon. ^^ Ik had een Grass type verwacht ipv Normal, maar misschien wordt zijn evolutie Normal/Grass. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.