![]() |
Ik zat er al de hele dag op te wachten. xD Ben blij dat de starters en regio bekend zijn gemaakt. Van de starters vind ik Popplio en Rowlet het leukste. (Uil <3) Terwijl ik eigenlijk eens een keer voor de Vuur starter wilde gaan. Maar ik vind Litten wat minder. Dus ik wacht even af hoe de evoluties eruit gaan zien.
Ik neem denk Moon. Ook vanwege het logo wat lijkt op het Rebels logo. xD |
Ik ga sowieso voor Pokémon Sun want vind die legend veel toffer.
Het starter type is nog even afwachten want wil hun final evoluties zien voordat ik ga beslissen. |
Ik haal Moon! Vind alles er erg mooi uit zien, alleen de Fire-starter wat minder.
Ben benieuwd wat de typing van de evolutions worden, ik denk: *Grass/Flying *Fire *Water/Fighting |
Box cover Pokémon van moon is the mother of all Zubat. En die leeuw die op Sun staat doet me erg veel denken in eerste instantie aan een Digimon waar ik even niet op de naam van kan komen.
Echter zijn de starters niet heel bijzonder maar goed we gaan wel zien wat het nog word. |
Ik vind de starters erg geslaagd en de leukste sinds generaties eigenlijk. Rowlet is erg populair op het internet maar ik denk dat ik toch maar voor Litten ga, het is een vuurkat die haarballen van vuur uitspuugt. Wat wil je nog meer?
|
Starters zien er wel okay uit, wel een beetje bol. Nog even afwachten wat hun laatste evoluties zijn. Chespin van de vorige generatie zag er ook prima uit, maar Chesnaught vond k maar niks. Neig zoals de meestal naar de fire starter. Katten zijn awesome! Wss de Sun versie halen.
Edit: nieuwe regio is Hawaii? :'D |
Quote:
http://www.pokebeach.com/news/0516/Strange-Souvenir.jpg en misschien dat we iets meer info krijgen over de souvenir dat we hebben in X en Y |
Quote:
Deze week komt toch ook de nieuwe Coro Coro uit? Ik hoop dat we nog meer info krijgen, haha. Edit: Ik ga deze week even de Strange Souvenir halen. Ik heb al gekeken hoe ik eraan kan komen. Ik ben nu ook wel erg benieuwd geworden, zou zomaar kunnen dat het uit Alola komt. Zou leuk zijn. |
Ja deze week (Donderdag of Vrijdag volgens mij) moet ook de nieuwe Coro Coro uit komen. Ik denk dat ze daarin in ieder geval de typings van de legends bekend maken en waarschijnlijk ook hun naam.
|
Quote:
Dit was de info that was release in de corocoro Quote:
|
Quote:
Speculaties over de pokemon in de circel |
X/Y Type(s)
Grass/Fighting Water/Dark Fire/Psychic Ik denk dat ze zoiets ook doen in Sun/Moon voor de final starter evoluties Eigenlijk het dubbele Steen-papier-schaar principe. ;) Grass/Flying Water/? Fire/? Daarnaast gaan er op internet ook allemaal geruchten over Fire/Fighting, Fire/Dark, Fire Poison, Water/Fairy en Water/Psychic. |
Ik hoop eigenlijk dat Litten een Fire type blijft..
Het is bijna altijd al een dubbel type geweest Ben heel benieuwd naar de andere Pokemon ;D Wel leuk erg leuk nieuwe Pokemon! |
|
Leaked Final Starters Type?
Leaked Final Evolutions? Ik neem het nog steeds met een korreltje zout hoor. Wachten totdat Nintendo/Game Freak met nieuwe informatie komt want anders blijf je speculeren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.