![]() |
Rockruff's dag vorm begin ik steeds meer leuker te vinden
|
Quote:
|
Quote:
gelukkig mega gewoon in het, en ash zijn Greninja in het finally |
Eindelijk de eerste evoluties van de starters. Ik neem nu voor bijna 100% zeker Litten.
Evolutie van Popplio vind ik een beetje tegenvallen. Rowlet's evo vind ik een beetje op zo'n emo lijken met dat 'haar'. xD En yay, Mega Evoluties. ^^ Litten en Rockruff, haha. Kat en hond in mij team. =P |
Jezus, de enige starter evolutie die niet zuigt is ''Torracat'' :sweat:
Naja, mijn keus was toch al Litten voor Pkmn Sun. |
Serieus? Ik vind persoonlijk de evo van Litten erg saai.
Mijn keuze is vooralsnog Rowlet. |
oh ik vind die evo van itten juist erg leuk. maar ik ga toch voor popilio of hoe hee ie...
|
Litten ook voor mij! Hoop niet dat die final evos tegen gaan vallen. Was trouwens niet van plan om de demo te spelen, zodat k niet teveel van de game zou zien, maar k kan natuurlijk die Ash-Greninja niet skippen. :D
|
Ah dan blijken die Chinese leaks van de final starters toch aardig te kloppen als ik dit zie... Dan wordt het Grass of Water. Vuur vind ik helemaal niks. (in het algemeen niet, ze doen me niks)
|
LITTEN!
Vreemd dat Ash-Greninja ook echt zo zal heten, en op Ash zal lijken, terwijl je character er anders uit ziet... :confused: |
Misschien zit Ash wel in de Demo en geeft hij deze aan je als je de demo hebt uitgespeeld.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.