Anime Wolken Forum

Anime Wolken Forum (https://forum.animewolken.nl/index.php)
-   Liefde en relaties (https://forum.animewolken.nl/forumdisplay.php?f=46)
-   -   Seks topic #64 (https://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=71765)

Thijs. 24 september 2012 16:04

Heck, sommige mensen hebben nooit orale maar wel gewone seks gehad. Het is geen optelsom (inb4 grappen over aftrekken hurrdurr).

Ravons J. Daro 24 september 2012 16:28

-patpat-

Senor Chapi 24 september 2012 17:05

Nee okay, dat had ik zelf ookal bedacht, ik vroeg me gewoon af of ik de enige was. :)

Anime! 24 september 2012 20:48

Nee, ben je echt totaal niet.

Haha grapje, je bent de enige van 16> miljoen mensen XDDDD:P:P:P:P

Gurenn 25 september 2012 07:25

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Thijs. (Bericht 2696772)
Heck, sommige mensen hebben nooit orale maar wel gewone seks gehad. Het is geen optelsom (inb4 grappen over aftrekken hurrdurr).

Ik ken iemand die first base heeft overgeslagen. xD

Deco T. Aoreste 25 september 2012 12:04

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn (Bericht 2696846)

Homerun!

Batonelli 25 september 2012 17:31

Quote:

Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn (Bericht 2696846)

Ja, ik!

Leuk, voor het eerst verder gaan dan zoenen:
Aan de bar in een discotheek zonder te zoenen.

Irri 26 september 2012 21:58

Ik denk dat het veel gebeurd eigenlijk. Orale seks is vrij intiem vind ik, misschien wel intiemer (of een stap 'verder') dan gewoon seks.

Lucario_Rocks! 26 september 2012 23:22

Orale seks is net wat intiemer inderdaad dan seks.
Ik heb zelf ook eerst seks gehad en oraal heeft nog een tijd op zich laten wachten.

Zeker de eerste keer lijkt mij vooral het lastigst te zijn, omdat orale seks best wel iets 'vies' is om voor de eerste keer te doen. terwijl normale seks veel makkelijker gaat.

maar ja, eerste honk enz overslaan kan ook, is maar waar je van houd, ikzelf hou wel van eerst wat zoenen, maakt het allemaal een stuk leuker.

Count 26 september 2012 23:58

Orale seks is inderdaad intiemer als je het mij vraagt.

Seks zonder zoenen is als... Patat zonder fritessaus.

Jewell 27 september 2012 00:01

Ik hou niet van fritessaus....

Thijs. 27 september 2012 00:07

Ik ben bang dat ik het er niet mee eens ben. Vind daadwerkelijk seks flink wat intiemer dan oraal. Maar dat is uiteraard heteromannelijk perspectief, voor degenen die liever een man in bed hebben zal dat vast anders zijn. En zelfs dan is het nog persoonlijke smaak, gezien de posts van L_R en Count.

Uitzondering zijn een paar dagen per maand. Maar dan doe ik ook niet aan gewone seks. v.v

Jewell 27 september 2012 00:09

Ik ben het met je eens hoor Thijs. Ik zou eerder een blowjob geven en dan seks dan andersom. Ik vind orale seks toch net even iets minder intiem.

En iedereen die een meisje oraal bevredigt tijdens die dagen.... die is gewoon een vampier ofzo. Yuch. Moet er niet aan denken.

Tijgertje- 27 september 2012 05:59

Haha, ik moet er als meisje zijnde ook niet aan denken omdan seks te hebben.. je voelt je al zo kut ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.