![]() |
Vanavond? Ben de komende uren niet thuis...
|
Nevermind, is al geregeld.
|
Yes heb Victoria nu in mijn stadje :D
Ben benieuwd naar Halloween.. Ik heb Jack al gesproken ^^ |
Hoe laat komt de post in je stadje?
Ik meende dat het op de Wii om 17 en 20 uur er was Gracie is weer in mijn stadje, heb wat besteld bij de gebroeders wasbeer, maar het is al 20 uur geweest.... |
9:00 en 17:00.
|
Damnn :/
Verdorie, kan het alweer niet =( Maar bedankt voor je antwoord ^^ |
Is er nog iets nuttigs aan de paddestoelen?
Of is het in dit spel gewoon verkopen? |
Volgens mij is het alleen verkopen. o:
|
Sommige kan je ook eten voor een bepaald effect op je character te krijgen, maar het is idd beter om ze te verkopen. :)
Also, dan speel je nog es tussendoor: http://i1226.photobucket.com/albums/...Leaf/Mitzi.jpg <3 nu heb ik de pics van m'n twee favoriete villagers |
Hoe geven ze je hun pics?
|
Quote:
Het is hier echt een stuk lastiger dan in Wild World though. |
Tof Mitzi <3
En een pic nog wel ;D Awesome! Helaas is Jacques bij mij verhuist, heb teveel Pokemon X gespeeld :P Heb nu wel Jeremiah erbij En.... Die Mushrooms kunnen ook een meubel zijn ;D De Mush Serie kun je dan krijgen, net als in WildWorld Is het leuk om eens met een groepje? online te gaan? Ben maar 1 of 2x online geweest xD |
Wanneer word TIY groter?
Ik neem dat ie groter kan? En heeft iemand van jullie een paar peren, Mango en Persimmons? En Creepy spullen, misschien te koop? |
Jep, die kan groter worden.
Je moet 4 keer Gracie's fashion check hebben gedaan en 100.000 bells hebben uitgegeven in TIY. Bij mij duurde het alleen erg lang omdat Gracie zowat nooit langskwam. ;-; |
Quote:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.