![]() |
Ja, ik!
Ben vorige week opnieuw begonnen met m'n town. Deed er uiteindelijk te weinig mee, had geen leuke characters en was niet tevreden over de map lay-out. Nu helemaal fresh en erg tevreden met m'n town. Dus, IK. |
Quote:
Alleen iets minder de laatste tijd... Waar heb je iets aan? :P Zijn er nog andere meubels die jij zoekt? Character: Reina Town Name: NewLeaf :P |
Oh, ik zoek nog een axe! M'n gardenshop is net geopend, maar op zich heb ik vanavond al wel een axe nodig.
|
Quote:
|
Quote:
|
Iemand Redd in town met een echt schilderij?
|
Quote:
Ik zoek een paar sleek spullen, een exotic rug en een modern wood clock. |
Iemand een sleek clock?
|
Vraag:
Via Gamefaqs heb ik een trade geregeld. Camofrog gaat morgen verhuizen en iemand wil hem graag overnemen voor 5 mil. Prima dus. Iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik gemakkelijk 5 mil in ontvangst nemen en zijn er bijzonderheden waar ik rekening mee moet houden tijdens de trade? Just in case... |
Quote:
Obviously kan je maar maximum 1.6M in je inventory hebben dus moet hij wel meerdere trips naar de ABD in het postkantoor maken. Laat hem gewoon alles op het stationsplein droppen. En NIET saven tot hij die 5M heeft gedropt, anders kan hij gewoon z'n wifi switch flippen als hij al met Camofrog zou gepraat hebben. |
Hahaha dit lijkt wel een drugsdeal ofzo.
|
Haha, zo voelt het wel een beetje ja :')
En thanks, Aerival. Dus zolang ik niet save voordat ik mijn 5M heb kan ik niet opgelicht worden? That's good to know. |
Quote:
|
Gelukt?
|
Not yet! De 19e ga ik de trade maken, so I'll let you know.
Btw, klopt het dat één dezer dagen de bladeren bruin beginnen te kleuren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.