![]() |
Lol, verander pokéfreakie in Bever (volgens mij)
Aroala in Aerola Keezjah in Zorin en Lukenetty in Flex Btw wel handig dat er nu een nieuwe is, goed werk. |
@ flex:
Bedankt voor het verbeteren van de namen. Hoe kon ik keezjah nieuwe naam vergeten Xd sorry Zorin Dus jij bent Lukenetty, flex zie je profiel berichten. Kan iemand dit bevestigingen: pokéfreakie in Bever |
Bever was Wuggles volgens my.
|
Imo niet zo nodig dit topic.
Ik bedoel we hebben de pokeschool en het CHT al. En je bent nog een paar tuts vergeten namenlijk: ĆRO™'s title screen text tut Krewly's Pokepic tut voor newbies Zera the mants printscreen tut [Tutorial] Movement Permissions. |
Ik vond dit toch wel nodig Aerola vond het ook een goed iedee.
Tutorial] Movement Permissions. staat er wel tussen zie mapping. alleen De maker vergeten zie ik net. nu staat alles netjes bij elkaar en hebben we voor tuts in een centraal topic. al de andere waren incompleet enzo. die andere komen er zo bij |
Quote:
Dit topic was inderdaad wel nodig, als je het hier op tuts bekijkt, is het een puinzooi. Er zijn trouwens vrij veel tuts over... |
Goed idee. Nu de hackscripting topic in de begin post staan kan ik dat topic unstickyen?
|
De "How to make a Map" van Safiya doet het bij mij niet.
|
How to make a Map" van Safiya doet het nu gewoon
En heb de Lips tutorial 2009 van mitchel1 toegevoegd |
Ichiro, kun je de Pokeschool ook in de beginpost zetten?
|
Portgas D. Ace, Hij staat er nu bij
|
Ik heb je 1M Circuit Board Error oplossing toegevoegd, ik vraag je alleen wel even dat bestand opnieuw te uploaden.
NVM, heb al een alternatieve link gebruikt. |
Ik heb een tutorial gemaakt voor het aanpassen van teksten met a-text die niet in de lijst staan toegevoegd wegens een vloed aan pm's over dit onderwerp. En heb deze ook aan de lijst toegevoegd.
|
Tutorial Comdlg32 error oplossen
Toegevoegd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.