PDA

View Full Version : Naruto Shippuden 367

Ludo Sanders
03 juli 2014, 18:15
Ik ben blij dat ze de pacing hebben vertraagd voor deze flashback.

Geweldige episode!! Deze flashback als een geheel behoort toch wel tot één van mijn favoriete momenten uit de hele manga serie. Kan niet wachten tot volgende week.

Ending animation vond ik wel goed(Sasuke zag er wel te vrouwelijk uit imo). Het nummer bevalt me totaal niet.

Chef
03 juli 2014, 18:30
Ik ben ook zeer tevreden over deze episode.

Mooi neergezet. Is het vertraagd dan? niks van gemerkt!
Morgen op vakantie, dus als ik terugkom kan ik deze flashback lekker marathonnen! 8/10

Ludo Sanders
03 juli 2014, 19:26
^Ze hadden iets minder dan 2 chapters voor deze episode gebruikt. De laatste 5 of 6 episodes hadden 3 chapters per episode, en voelde daarom een beetje gehaast. Dit was natuurlijk het beste te merken in de laatste episode bij de clash tussen Madara en Hashirama, waar ze dialogen eruit hadden geknipt en heel snel door de jutsu's heen gingen.

Ben blij dat er meerdere mensen zijn die deze episode leuk vonden. Op andere forums lees ik vooral negatieve dingen over deze episode. Waarschijnlijk vond ik hem zo leuk omdat Madara en Hashirama toch wel mijn favoriete personages uit de serie zijn.

Gurenn
04 juli 2014, 11:04
Voor mij had het wel iets sneller gemogen, desalniettemin interessant.

Freezee
05 juli 2014, 07:51
Prima pacing tbh.

Cursed_snorlax
05 juli 2014, 12:55
Heel naruto hangt wel aan elkaar van vriendschap en dan uit eindelijk vijanden omdat er iets gebeurd is. Hoe vaak is dit nou wel al niet voorgekomen ?