PDA

View Full Version : Bril zonder sterkte

It's not over
19 juli 2011, 14:31
Heya mensen =D
Ik wist niet of in dit nou in O&P moest plaatsen of hier, maar ik zet het dus hier.
Ik zoek dus al een tijdje lang naar een bril zonder sterkte, maar die kan ik zelfs niet in een gewone brillenwinkel vinden.
Het liefst wil ik een RayBan bril, maar die zijn redelijk duur -.-
Dushj, iemand idee welke winkels ze wel hebben?

Nas'D
19 juli 2011, 14:48
What,

Een bril zonder sterkte kan je ZEKER bij een opticien (of brillenwinkel. ;p) kopen.
Ze zetten er dan gewoon glazen in met sterkte 0.
Dan betaal je praktisch eigenlijk alleen voor het montuur, en idd RayBan is best duur ja.

Jari
19 juli 2011, 14:49
Zonnebril?

Killerbee
19 juli 2011, 14:55
De fopwinkel?

pokéfan Jarne
19 juli 2011, 15:36
What,

Een bril zonder sterkte kan je ZEKER bij een opticien (of brillenwinkel. ;p) kopen.
Ze zetten er dan gewoon glazen in met sterkte 0.
Dan betaal je praktisch eigenlijk alleen voor het montuur, en idd RayBan is best duur ja.

dit, als je een bril koopt pas je eerst brillen zonder sterkte en dan bestellen ze de glazen met de juiste sterkte en zetten die in het montuur. Dus je kan zeker brillen zonder sterkte kopen bij de opticien!

Killerbee
19 juli 2011, 15:46
dit, als je een bril koopt pas je eerst brillen zonder sterkte en dan bestellen ze de glazen met de juiste sterkte en zetten die in het montuur. Dus je kan zeker brillen zonder sterkte kopen bij de opticien!

Dat zei hij al. Wat is het nut van je post nu?

pokéfan Jarne
19 juli 2011, 15:47
Is het verboden om iets te herhalen in je eigen woorden -.-"

Killerbee
19 juli 2011, 15:54
Is het verboden om iets te herhalen in je eigen woorden -.-"

Dat is niet verboden, maar het heft geen functie. Door gewoon te zeggen, hier ben ik het mee eens kan je eigenlijk hetzelfde zeggen zonder dat je de waarde van de orginele post afneemt.

pokéfan Jarne
19 juli 2011, 16:13
Sorry hoor...

It's not over
19 juli 2011, 17:23
Okay thenx, want in die winkel die hier zit kan dat echt niet >.<''

chipmunk.
19 juli 2011, 17:39
Sowieso kun je, ik weet niet wat voor iets je zoekt, tegenwoordig bij heel veel accessoires-winkels en tonnen van die toeristenwinkels in Amsterdam etc. wayfarer-achtige brillen kopen. En ook het clubmastermontuur is daar nu vaak verkrijgbaar.

Ray-girl50
19 juli 2011, 17:42
je kunt zulke brillen ook kopen by Claire's. C:

Kast
19 juli 2011, 19:00
Monturen zonder sterkte moet je idd gewoon bij de opticien kunnen halen.

Ook verkopen kledingwinkels steeds vaker brillen,

Wat is je budget?

Dregora
19 juli 2011, 19:08
Brillen dragen zonder dat je ze nodig hebt is zó 2010. Grow up. n.n

RobinotX
20 juli 2011, 01:53
Mensen wees lief of ik word boos.

Bakaneko
20 juli 2011, 10:15
Mensen wees lief of ik word boos.

Word boos! ;D

Maar zo erg is het niet als mensen zonder bril wel een bril willen dragen n.n. Ik ken een paar mensen die dat hebben gedaan..

@it's not over: gewoon goed zoeken bij opticiens, bij de V&D, kruidvat etc. En dan komt het wel goed.

Battosaď
20 juli 2011, 10:53
Hipsterrrrr.

http://2.bp.blogspot.com/-XmTi7kRnIQs/TZzGgp2l4lI/AAAAAAAAANk/fbHST-sUK2U/s1600/nerd_glasses.jpg

Eoin
20 juli 2011, 10:56
Vrouwen die brillen dragen is insta-hot! Als de dan ook daadwerkelijk intelligent zijn ben ik meer dan tevreden.

Maar goed, de brillen van Rayban zijn echt een beetje de armani van de brillen. En het zijn inderdaad prima brillen, maar de H&M verkoopt ook leuke brillen. Gewoon kijken of er iets in jou prijsklasse is, of gewoon naar een hipster winkel zoals de Clairs gaan.

Nas'D
20 juli 2011, 13:51
Maar goed, de brillen van Rayban zijn echt een beetje de armani van de brillen. En het zijn inderdaad prima brillen, maar de H&M verkoopt ook leuke brillen.

Je hebt ook Armani brillen. ;p Heb er zelfs nog eentje gehad, haha

Eoin
20 juli 2011, 15:08
Ik had het over pakken, maar ja... je hebt ook armani brillen ja. Het idee blijft hetzelfde. xD

Basel
20 juli 2011, 17:35
Hipsterrrrr.

http://2.bp.blogspot.com/-XmTi7kRnIQs/TZzGgp2l4lI/AAAAAAAAANk/fbHST-sUK2U/s1600/nerd_glasses.jpg

Jij was me helaas voor xD

Zulke brillen kan je bij de H&M of de WE voor een 10tje kopen, nadeel is dat de glazen best snel krassen.

Dragonboy
21 juli 2011, 15:33
Mijn neefje en ik waren vorig week in r' dam brillen gaan checken
In de Britain kan je Ray Ban gelijkaardigs halen voor een 10tje
In een ander opticien kostte hij ik dacht 180 dacht ik? maar de glazen waren er niet bijgerekent... Per glas (sterkte of niet maakt niet uit) 59 euro

Velenne
01 augustus 2011, 11:29
Brillen dragen zonder dat je ze nodig hebt is zó 2010. Grow up. n.n

alle posts die ik van jou lees laat me denken aan een klein kind.

Dregora
01 augustus 2011, 13:02
alle posts die ik van jou lees laat me denken aan een klein kind.

Intelligent kind ben ik dan. =( Hoofdletters en alles jwt.

Bedankt voor de compliment. <3 Ik vind jou ook lief.

Tho, just curious; waarom lees je al m'n posts? D; Het zijn er meer dan 6.000 en je zit hier net + je haalt een 10 dagen oud topic naar boven alleen om op mij te reageren? o.o Nieuwschierigheid is gewekt~

Anyway, die glazen zonder sterkte kunnen opzich wel tof zijn, maar je hebt ook van die grote brillen zonder sterkte en die vind ik echt verschrikkelijk. D:

Irri
01 augustus 2011, 13:06
Nee nee, nu draai je het om! 'Alle posts die ik van je lees' is niet hetzelfde als 'alles wat jij gepost hebt.'

Dat was alles wat ik even wilde zeggen, latersss.