PDA

View Full Version : Enge stalker...

Ansaphone
21 mei 2005, 19:44
OMFG.Dat was het eerste dat er in me opkwam toen ik een week geleden het briefje las wie er ingedeeld waren bij duiken.
Duiken was trouwens wel erg leuk, op een kelin ding na.Of nee.Een kleinw algelijk ding.
Het hele jaar door voel ik al twee enge oogjes in mijn rug.Ze zijn afkomstig van een eng joch die bevriend is met de vrienden van een vriendin.
Aan het begin van het jaar ging hij met mijn zusje om, toen wassie nog best wel schattig, nu is hij altijd stoned, hijs echt eng dun geworden en hij kijkt me altijd na.Het engste was nog wel, dat hij zijn haar zwart had geverft.Ik was met een vriendin aan het praten over de goddelijkheid van jongens met zwart haar.. en een week later had hij zijn haar opeens geverfd.OOk hoorde ik opeens dat hij Muse shceen te luisteren. hoe toevallig- not

En nu ,nu moest ik hem dus in zijn zwembroek zienOo.OMFG>
En ik was in mijn bikini daaro,(net als de rest) en hij keek me nog meer aan dan gewoonlijk.Walgelijk.
Ik ontweek em echt constant, zwom expres de andere kant op als hij weer eens mijn kant op kwam...IEEEH

En toen ik eindelijk van hem af dacht te zijn, dook hij opeens op bij de speigel toen ik mijn haar probeerde goed te krijgen na het zwemmen, en begon hij tegen me te praten.Gelukkig zat mijn ma er, dus ik zei iets van 'uhuh uhm ja gaat goed'en ben toen weg gegaan.Mijn ma vroeg nog'wat is dat 'ding'?
Haha lol.
Wrom hebk nooit sexy stalkers... :( :sweatdrop:

[...] hell.

BattleDude
21 mei 2005, 19:55
Hmmmmmm...
Misschien heeft hij dus wel 'n goede reden om je te gaan stalken? =P

Ansaphone
21 mei 2005, 20:17
Hij geilt op me.D0h.

Wat walgelijk, zoown smerig jongetje die amml dromen over me heeft.EEEEKKK

Yutara
21 mei 2005, 20:39
arme jij! :(

Noof
21 mei 2005, 21:07
Sorry Kari.

Ansaphone
21 mei 2005, 21:08
Noof, haal je [...] uit me mond, hoer.

Noof
21 mei 2005, 21:09
Noof, haal je [...] uit me mond, hoer.

A_O;;

Inferno
21 mei 2005, 22:50
stalker zeg je voor een mooie prijsje slaan mijn vriend en ik hem wel in elkaar

Shinji
21 mei 2005, 22:51
stalker zeg je voor een mooie prijsje slaan mijn vriend en ik hem wel in elkaar

Niet alleen dus :rolleyes:

Inferno
21 mei 2005, 22:52
nee ik ben altijd slecht om de weg terug te onthouden daarom heb ik me vriend bij me :D

Shinji
21 mei 2005, 23:19
nee ik ben altijd slecht om de weg terug te onthouden daarom heb ik me vriend bij me :D

Whahahaha. beste.reactie.ooit. http://img.photobucket.com/albums/v330/lpmeteoralp/Smilies/worship.gif

Inferno
21 mei 2005, 23:21
dank je

Oyade
22 mei 2005, 15:48
Hij geilt op me.D0h.

hij is niet de enige... :rolleyes:

Ansaphone
22 mei 2005, 18:40
Lol,kom maar.Als je geen smerige creep bent, wilk je best ff..uhm..wacht.Hier komen kleine kindjes.Voeg me maar toe op msn, dan praten we over de prijs. :cool:

zuuuuuucht
22 mei 2005, 19:57
Je meent het dus...
Man,jij hebt wel pech!Maarja,ik ben zelf een stalker!
Kun je je ervaringen kwijt bij m'n klasgenoten! :D

Ansaphone
22 mei 2005, 20:07
:cool:
Maargoed, ontopic weer.

Ik vind het dus wel erg lastig, vooral omdak mrogen weer school hebl

zuuuuuucht
23 mei 2005, 11:16
Hou je sterk!
Ik zal duimen voor je! ;)

Vordreller
23 mei 2005, 15:43
Hij geilt op me.D0h.

da's dan pech hebben, jij kan er niet veel aan doen dat anere mensen je aantrekkelijk vinden, dat is zo of dat is niet zo.
Helaas voor jou. Vraag een nabijheids verbod aan ofzo..

zuuuuuucht
23 mei 2005, 19:01
Kan dat?

Blutchir
23 mei 2005, 19:04
succes ;)

zuuuuuucht
26 mei 2005, 20:27
En,hoe is het nu?!
Nog last met 'bonenstaak' gehad?!

Tenjiku_Nezumi
27 mei 2005, 14:11
Lol,kom maar.Als je geen smerige creep bent, wilk je best ff..uhm..wacht.Hier komen kleine kindjes.Voeg me maar toe op msn, dan praten we over de prijs. :cool:

En dit zet jij in jou eigen topic? :rolleyes:

Ja, dit komt heel serieus over van je. Not. :sweatdrop:

zuuuuuucht
31 mei 2005, 20:13
Goed,heb je nog last gehad?!

Kimes
31 mei 2005, 21:22
gewoon tegen hem (boos) vragen wat hem nou precies dwarszit.(hij kan je ook gewoon aan het pesten zijn)of anders de huid vol schelden.

Sammy
01 juni 2005, 08:36

En dit zet jij in jou eigen topic? :rolleyes:

Ja, dit komt heel serieus over van je. Not. :sweatdrop:

Ja, idd.. o_O Bij mij komt het meer over dat je het wel leuk vind, van die stalker van je.

Inferno
01 juni 2005, 08:38
dan heb ze eindelijk eens iemand die op haar let

Latino Heat
01 juni 2005, 14:00
:cool:
Maargoed, ontopic weer.

Ik vind het dus wel erg lastig, vooral omdak mrogen weer school hebl

suc6 zulke dingen zijn eng

Anne
01 juni 2005, 20:09
Volgens mij ben jij hier echt zwaar aan het overdrijven... Wat doet dat joch nou? Als ik het zo hoor, kijkt ie naar je en probeert ie wat met je te praten. Is ie blijkbaar verliefd op je. Kan gebeuren, is toch alleen maar leuk? Neem het als een compliment en stoor je er verder niet zo aan.
Een stalker wordt het volgens mij pas als ie je overal achtervolgt, je 100 x per dag belt, bij je huis komt, een hele database van foto's van je heeft, enz enz.

Inferno
01 juni 2005, 20:10
daarlijk zit die zich zelf af te trekken voor haar raam

zuuuuuucht
02 juni 2005, 11:24
Misschien is het een geestezieke...
Denk je dat hij gevaarlijk is?!

Zivvie
02 juni 2005, 12:47
tjonge jonge, stel je niet zo aan zeg.

Vertel dat kereltje gewoon dat je m niet leuk vindt, gaat ie wel wat anders doen.

Jullie hebben 'm al veroordeeld tot tbs met dwangverpleging omdat ie een meisje dat ie leuk vindt aanspreekt...

Sammy
02 juni 2005, 12:49
tjonge jonge, stel je niet zo aan zeg.

Vertel dat kereltje gewoon dat je m niet leuk vindt, gaat ie wel wat anders doen.

Jullie hebben 'm al veroordeeld tot tbs met dwangverpleging omdat ie een meisje dat ie leuk vindt aanspreekt...

Idd ^^

zuuuuuucht
02 juni 2005, 19:14
Voor de duizendste keer nu al,is het alwat beter?!