PDA

View Full Version : IK DRAAI DOOR!!

Tim
20 mei 2005, 20:49
IK draai helemaal door ik krijg steeds aan de stok met zowat al m'n leraren die talen geven ik word er zo langzamer hand helemaal gek van IK zou ze het liefst het ziekenhuis in slaan maar ja dat doe ik maar liever niet.

mijn geschiedenis leraar is nog erger ik word echt helemaal depri van hem ik heb hem al een paar keer weggepest omdat hij mij altijd negeerde waardoor ik geen goeie hulp met me werk kreeg en erg laag sta voor geschiedenis en misschien ga ik door hem niet over naar de 3de!! :mad: :mad: :mad:

ECHT EEN KUTLERAAR!!!!

heeft iemand ook deze problemen en kunnen jullie misschien wat tips geven om wat beter met hun om te kunnen gaan?

Yutara
20 mei 2005, 20:57
heb ik ook met mijn Wisdkunde leraar!
de tijd waarin je kunt opletten moet je opletten!
en als het zo blijft moet je naar de mentor mischien?!

Twinkle
20 mei 2005, 20:59
ga naar je mentor miss kan hij wat doen of zeg het tege de afdelingsleider dat wil ook nog wel een helpe.

Tim
20 mei 2005, 21:02
heb ik ook met mijn Wisdkunde leraar!
de tijd waarin je kunt opletten moet je opletten!
en als het zo blijft moet je naar de mentor mischien?!

dat is het probleem juist ik kan niet naar m'n mentor omdat ik daarmee ook ruzie heb en excuses aanvaard ze niet.

EDIT: misschien kan ik wel met m'n afdelingleider praten hij is ten minste aardig.

Tenjiku_Nezumi
20 mei 2005, 21:04
Hoe komt het dan dat je ruzie met ze hebt?

Brooddoos
20 mei 2005, 21:31
Het ziet er naar uit dat het ook grotendeels jou fout is. Als je met al die leerkrachten last hebt dan gaat dat toch niet alleen aan hen liggen.
Volgens mij moet jij gwn wat dimmen in de klas.

Tim
20 mei 2005, 21:43
Hoe komt het dan dat je ruzie met ze hebt?

nou, ik zal die van m'n mentor wel ff uitleggen. Ik had zo een 1 voor m'n proefwerk Frans en ik mocht hem niet over doen maar de andere wel. Ze zij zo dat ik niet had geleerd maar ik had dat wel gedaan maar ik ben gewoon slecht in frans. Ik bleef nog ff door zeuren en ze zei dat ik me moets melden dat deed ik en ik had het verhaal aan de afdlings leider uitgelegd. Die vond het erg maf dat ik hem over niet over mocht doen en ik ging met hem mee naar m'n mentor. We hadden een afspraak gemaakt om het op vakhulp uur in te halen. ik kwam daar toen en ze zegt zo wat doen jij hier. ik zeg dan dat ik het proefwerk mocht inhalen en ze zei nee, toen schold ik haar uit en ze wou me niet meer in de klas hebben en ze negeerd me zowat alleen maar dus er valt niet met haar te praten.

Tim
20 mei 2005, 21:44
Het ziet er naar uit dat het ook grotendeels jou fout is. Als je met al die leerkrachten last hebt dan gaat dat toch niet alleen aan hen liggen.
Volgens mij moet jij gwn wat dimmen in de klas.

over het algemaan werk ik wel rustig maar ik ben wel de grappemaker van de klas met een paar andere die nog ergere dingen doen dan ik dus waarom moeten ze mij dan altijd hebben?

Kikyo
20 mei 2005, 21:46
wie scheld dan ook zijn leraar uit? (behalve mijn neefje, maar dat is nou eenmaal een vreemd geval) denk er voortaan aan: leraren staan hoger in rang dan jij, en ze zal er vast wel een reden voor hebben gahad. hebben de mijne ook altijd... helaas :sweatdrop:

MasterDJay
20 mei 2005, 22:17
als je volwasse bent moet je ze terug pakke... :rolleyes:

Frieza_Dragon
20 mei 2005, 22:27
je moet nooit ruzie gaan maken met een leraar, DAT WIN JE NOOIT! ik kan alleen maar zeggen, leer goed voor frans en geschiedenis, haal goede punten en that's it. veel sterkte

Kendra
21 mei 2005, 06:47
I know how it feels...
Toen me leraares weg ging,kregen we een vervanger,echt zoon kut bitch...

Vordreller
21 mei 2005, 08:26
Leerkrachten die je negeren moet je maar gaan aanklagen bij de onderdirecteur ofzo, dat helpt meestal

Oyade
21 mei 2005, 18:25
of naar een andere school gaan. :rolleyes:

MysteryGuy
21 mei 2005, 18:31
Hmm....misschien had je niet moeten schelden, maar als ik jou verder zo hoor zijn die leraren niet goed bezig. Ze horen je te helpen. Wat ze nu doen, is niet iets wat een leraar mag doen vind ik. Succes iig.

Ansaphone
21 mei 2005, 19:51
Meh, jij heerst.Alsk jou was zouk laxeermiddel in hun koffie doen.Oud, maar werkt nog steeds. :D :cool:

Tim
22 mei 2005, 11:11
of naar een andere school gaan. :rolleyes:

ik ga liever niet naar een andere school omdat ik op deze school goeie vrienden heb en als ik hopelijk nog over ga andere leraren heb maar ik zit nog steeds 2 maanden met ze op gescheept.

maxie
22 mei 2005, 11:12
Je moet wat vriendelijker zijn. :rolleyes: