PDA

View Full Version : Songfestival.

Kataji
19 mei 2005, 22:19
Ze is niet door. BelgiŽ ook niet.

Erika

Tenjiku_Nezumi
19 mei 2005, 22:22
Kheb het net gehoort van mijn ouders. Jammer.
Ik vond haar echt een van de beste liedjes hebben. Veel deelnemers waren echt bagger.

Maar als iedereen nou eens in zijn eigen moedertaal zong en er normaal en eerlijk wordt gestemd, dan werd het misschien nog weer eens een leuk songfestival. :rolleyes:

Kataji
19 mei 2005, 22:25
Inderdaad. Ik heb het nu ook deels afgezworen.

Ik vond IJsland ook nog leuk.

Erika

Dragone
20 mei 2005, 05:38
Meh. Ik heb het gemist. Wie zijn door?
Trouwens, ik vind eigenlijk dat ze gewoon hun eigen taal zouden moeten blijven zingen...

Safireth
20 mei 2005, 06:13
Gatver de gatver, na het zien van de uitslag van de voorrondes van het Eurovisie Songfestival van gister kunnen ze voor mij part allemaal optiefen. Het bekende fenomeen heeft weer van zich laten horen: De Oostbloklanden stemmen weer op elkaar, hoe slecht ze ook zijn.
Vieze vriendjespolitiek, bah.

Ik keek gister echt met verbazing dat Macedonie, MACEDONIE, met dat OERSLECHTE liedje a la K3 niveau doorging, en niet Nederland of Ijsland, die wel goed waren.
Bah.

Bishop
20 mei 2005, 06:22
Ja Ik heb het gister ook gezien
Ik vond van nederland niet zo goed zingen

Dragone
20 mei 2005, 06:52
@Safireth: Maar doen BelgiŽ, Duitsland en NL dat ook niet met elkaar bijvoorbeeld? XP

Kataji
20 mei 2005, 07:00
Wij kregen vorig jaar maar zes punten van BelgiŽ. Ons liedje verdiende meer.

Tja, ik hoop nu maar dat er leuke liedjes in de finale zitten. IsraŽl is de enige leuke die nu in de finale zit.

Noorwegen, met die afschuwelijke nichtenband, is zelfs door.

Lees 'De Volkskrant': Nederland gaat nooit meer winnen.

Ik vind het echt jammer, ook voor IJsland.

Erika

Deco T. Aoreste
20 mei 2005, 09:10
Ik word spontaan racistisch van die cultuurbarbaren. :mad:

Ramante
20 mei 2005, 09:15

Ook een manier om het te verwoorden. X"D

Het songfestival vind ik steeds minder worden, ik begin steeds minder te kijken.
3 jaar geleden keek ik het altijd van begin tot eind, maar nu ben ik het na een half uur al beu of ik begin gewoon te zappen.
Sommige liedjes zijn door terwijl, vind ik dan, ze het niet echt verdienen.

Peregrine
20 mei 2005, 10:40
ik vind het echt prut geen enkel west europees land is door alleen maar die oostblok rotzooi

AntraXxX
20 mei 2005, 11:38

Hahaha jij kijkt dus naar De vijfling X""P
Ik kijk het ook steeds minder het begint steeds slechter te worden. :(

Cyber
20 mei 2005, 12:49
k vond zwitserland ook nog wel goed x3 voor de rest was het meeste gewoon echt BAGGER

Ome Menno
20 mei 2005, 12:55
Ach...ik kijk er toch nooit meer naar. Niveau is niet zoveel hoger dan Idols.

Safireth
20 mei 2005, 13:21
@Safireth: Maar doen BelgiŽ, Duitsland en NL dat ook niet met elkaar bijvoorbeeld? XP

Duitsland stemt al jaren niet meer op Nederland. Belgie ook niet, zoals een paar posts onder je ook al werd gezegt. En Nederland, die stemde de laatste jaren alleen op Belgie bij het JUNIOR Songfestival.

Deco T. Aoreste
20 mei 2005, 13:44

Hahaha jij kijkt dus naar De vijfling X""P

Nnnnee. Wat is dat dan?

Tom_GM
20 mei 2005, 13:55
Nee gelukkig is ze nie door..
Ik spring liever van een flatgebouw dan dat ik zulke shit moet aanhoren :sweatdrop:

Kyna
20 mei 2005, 13:59
Ik vond het eerst leuk om te kijken, maar al dat gezeik met die vriendjespolitiek ben ik inmiddels ook beu. Btw: Die horen toch niet eens bij Europa of ben ik nou gek? Oo"

Laat ze lekker hun eigen Oostbloksongfestival houden ofzo :x

Kataji
20 mei 2005, 14:07
Ik lees net dat er iets niet is goed gegaan met de Televoting. Griekenland heeft een officieel protest ingediend.

Zo kregen mensen die op Nederland stemden een SMS'je terug waarin stond: 'Thank you for voting Croatia', terwijl ze op iets anders hadden gestemd.

Het is nog niet bekend in hoeverre dit invloed heeft gehad op de uitslag.

Erika

Tenjiku_Nezumi
20 mei 2005, 14:08
Ik vond het eerst leuk om te kijken, maar al dat gezeik met die vriendjespolitiek ben ik inmiddels ook beu. Btw: Die horen toch niet eens bij Europa of ben ik nou gek? Oo"

Laat ze lekker hun eigen Oostbloksongfestival houden ofzo :x

XD Dat zei mijn moeder vandaag ook tegen mij. x'3

Dragone
20 mei 2005, 14:24
Ik lees net dat er iets niet is goed gegaan met de Televoting. Griekenland heeft een officieel protest ingediend.

Zo kregen mensen die op Nederland stemden een SMS'je terug waarin stond: 'Thank you for voting Croatia', terwijl ze op iets anders hadden gestemd.

Het is nog niet bekend in hoeverre dit invloed heeft gehad op de uitslag.

Erika

Schijnt Nederland straks de meeste stemmen te hebben... XD
Trouwens, vorig jaar zij men allemala dat het armoedig eruit zou zien. Ik vond het best meevallen.

Kataji
20 mei 2005, 14:25
Ja, ze hebben volgens mij iets heel nieuws gebouwd...

Nog over dat televoting: Het kan ook gewoon zo zijn dat er iets fout is gegaan bij de respons-SMS'jes...

Erika

Ino
20 mei 2005, 14:56
jaah hallo we sijn buren dus het is mischien wel een beetjuuh normaal om dan een punt te geven maakt niet uit wha 1 of 10 schijt aan als se ut maar doen maarjaah je hebt nu een maal buren :( :sweatdrop:

dragonbreath
20 mei 2005, 15:13
allemaal politiek komt geen zingen bij te pas

Fraai
20 mei 2005, 15:31
dat liedje van wit-rusland heeft hetzelfde melodietje als dromen zijn bedrog :sweatdrop:

Elvirna
21 mei 2005, 13:15
dat liedje van wit-rusland heeft hetzelfde melodietje als dromen zijn bedrog :sweatdrop:

Heej,dat vond ik nouw ook. :p

Frieza_Dragon
21 mei 2005, 13:20
heel dat songvestifal is nep en verschrikelijk on-democratisch (al die oostblok landen die op elkaar stemmen, en landen met veel inwoners zijn sowieso al bijna altijd al door) ze moeten gwn weer een jurie aanstellen net als vroeger

AnimEvy
21 mei 2005, 16:45
Het songfestival, erg leuke bedoeling.. maar zoals iedereen al zegt, het werkt helaas niet..Vriendjes Politiek gaat boven de kwaliteit van de muziek.

Dragone
21 mei 2005, 17:47
Ze meten trouwens denk ik de precentages, dus het maakt niet uit hoeveel inwoners er zijn per land [De punten worden toch uitgedeeld per land -.-].

Maar dat Oostblokgedoe blijft wel onzin :x

Neiteio
21 mei 2005, 18:03
heel dat songvestifal is nep en verschrikelijk on-democratisch (al die oostblok landen die op elkaar stemmen, en landen met veel inwoners zijn sowieso al bijna altijd al door) ze moeten gwn weer een jurie aanstellen net als vroeger

Je kan niet op je eigen land stemmen dus dat maakt niets uit.

Stef_Tha_Man
21 mei 2005, 20:16
Songfestival boeit me nix
ik heb een paar jaar geleden intresse verloren omdat het toch alleen amar vriendjes politiek is

Yondaime
21 mei 2005, 20:27
Lol,me ouders kijke het je hebt nu Norwegen WHAHAHA lache me dood erom

Ansaphone
21 mei 2005, 20:29
Ik kijk niej, ga zo wel ff kijken.
Nederland doet toch niet mee.Schotland wel?

Kyna
21 mei 2005, 21:22
Oja dat is vandaag Oo"
Och micchien dalijk even kijken maar de uitslag kun je nu toch al raden.

Kataji
21 mei 2005, 23:32
Griekenland.

Tja...

Erika

Blizz
22 mei 2005, 07:12
Tja...
Malta vond ik nog verdiend tweede. Alleen verwachtte je van zo'n... forse madame dat ze zo hoog met zo'n meisjesstem zingt.

Ishe
22 mei 2005, 09:59
Muhuhu, ik heb maar een klein stukje gekeken, enkel de aaneengeknoopte fragmentjes van alle optredens en wat van de stemmen.

Het Nederlandse comentaar was wel geinig... XD

Nance: "And 12 points go to... Turkey!"
Comentator1: "Zo..."
Comentator2: "Ja, dat is ook de actief stemmende gemeenschap van Nederland."

X"""D

Brooddoos
22 mei 2005, 10:01
eik griekenland was slecht! Wat een dom nummer vond ik dat zeg!

Deco T. Aoreste
22 mei 2005, 17:32
De enige die ťcht goed was was Noorwegen.
En Ijsland en Nederland ook, maar die zijn gvd niet door de voorrondes gekomen. :x

Kataji
22 mei 2005, 17:36
Ja, Noorwegen was echt goed.

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Even ademen...

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Die waren zů erg. Het bleef misschien wel bij, maar 't was zo erg.

Frankrijk, IJsland, Nederland, Hongarije en Zwitserland.

Erika

Ansaphone
22 mei 2005, 19:13
Ik heb het op BBC1 gekeken.Terry Wogan!_O_ Hilarisch.
vooral toen dat wijf van F.Y.M op tv kwam en hij zei 'oh look, it;s princess leia'ik lag dubbel!

Yutara
22 mei 2005, 19:15
Norrwegen daar stond mijn zus voor ik vond dat echt vreselijk!