PDA

View Full Version : Prepare of the preek of my life

Jelmaru
19 mei 2005, 16:19
Leuk... Me ouders hebbe me rapport gezien en nu hebben ze van mijn school een lijst met alle cijfers op alle toetse ontvange.. En die zijn niet overal even goed.... Mijn ouders zijn net een stel stresskippen als ze ook maar 1 onvoldoende zien dus ze worden nogal kwaad op me.... Maar hun tactiek is dan om me bij het eten helemaal te gaan bekritiseren en allemaal toekomstbeelden over mij gaan hebbe. Dus nu zit ik te wachten op de preek van me leven van me ouders.... nie zo leuk dus. En als ik niet oppas begint me vader ook nog eens te meppe. :(

DEOXYSRULEZZ
19 mei 2005, 16:31
En als ik niet oppas begint me vader ook nog eens te meppe. :(

0_0 JOU SLAAN?? Da's strafbaar... Je kan je vader daarvoor aangeven. (ksnap dat je dat natuurlijk niet wil/ doet, het is immers je vader -_-) bel iig de kindeltelefoon ofzo... Maar iig veel sterkte!

Kikyo
19 mei 2005, 16:40
gewoon alles van je af laten glijden en als je in bed ligt eens stevig janken. doe ik ook altijd... hoewel ik liever een keer pak slaag heb dan een week vol preken... maar das mijn mening. als ik je goed begrepen heb, heb jij het allebei. prbeer vooral niet te huilen als zij erbij zijn, dan merken ze dat het invloed op je heeft en gaan ze steeds vaker preken. (geloof me, ik spreek uit ervaring) in ieder geval: succes!

Cesar
19 mei 2005, 16:46
ze hebben zeker niks gezegd toen je nog goeie cijfers had, veel succes

TheJokerr
19 mei 2005, 17:35
balen voor je, doorzetten zou ik zeggen.

Frieza_Dragon
19 mei 2005, 19:10
Da's niet eerlijk imo, 1 onvoldoende is helemaal niet erg.
veel sterkte iig.

dragonbreath
19 mei 2005, 19:25
als ze een trieste baan hebben ze daar ff op wijzen (mijne zijn leraar en leraares)

Inferno
19 mei 2005, 19:47
als ze een trieste baan hebben ze daar ff op wijzen (mijne zijn leraar en leraares)

hahaha meen je dat klote zeg

dragonbreath
19 mei 2005, 19:48

hahaha meen je dat klote zeg

ja en ik zeg zo'n 5x op een dag "wat zijn jullie tog een stel leraren ik kom van school en wat zit er thuis"

Peregrine
19 mei 2005, 19:53
dat is echt prut.
mijn ouders zeggen alleen hmm dat haal je wel weer op en zeggen dat ik moet doorzetten enz maar slaan neej dat gaat hier in huis te ver

Ansaphone
19 mei 2005, 20:28
Mijn ouders zijn precies zo.Mijn ma is geobserdeerd door school.Eng gewoon.Het verhaal is bekend.

Dragone
19 mei 2005, 20:47
Zeg tegen ze dat hun gedrag niet bepaald meehelpt aan het ophalen van je cijfers, maar eerder andersom.

Jelmaru
19 mei 2005, 21:08

Mijn ouders zijn ook leraar en leraares

dragonbreath
19 mei 2005, 21:47

Mijn ouders zijn ook leraar en leraares

erg he :(

Wauwter
19 mei 2005, 21:51
Mijn ouders zijn ook beide leraar/leraares.

Inferno
19 mei 2005, 21:51
nog een, denk je effe dat je alles al heb gelezen

Tenjiku_Nezumi
19 mei 2005, 22:08
Mag ik ff mening geven: Sorry hoor, maar sommige mensen doen echt alsof ze de ergste ouders hebben. Of ik ben een van de weinige met 2 hele lieve ouders.

King_Arthur
19 mei 2005, 22:15
Nah, ik heb ook aardige ouders. Ik heb wat me hartje begeert. Meer dan dat wil ik ook niet.

Peregrine
20 mei 2005, 10:41
mijn ouders zijn ook ok nix mis mee

Deco T. Aoreste
20 mei 2005, 11:11
Ook ik heb prima ouders.

Ome Menno
20 mei 2005, 12:58
Maar goed, ik vind het echt vreselijk dom als je je daarom gaan slaan. Zoals iedereen weet, was mijn rapport ook niet al te best. Ze waren bij mij wel nogal kwaad, maar we hebben het toch goed kunnen uitpraten. Zouden jou ouders eigelijk ook moeten doen ipv. je te slaan.

Kyna
20 mei 2005, 13:54
M'n ouders zijn af en toe nogal vervelend, maargoed uiteindelijk doen ze dat ook maar omdat ze zich zorgen om je maken. Ze bedoelen het allemaal goed...

Ik kan jouw situatie niet inschatten, maar misschien eens met ze over praten?

BattleDude
20 mei 2005, 14:11
M'n ouders zijn af en toe nogal vervelend, maargoed uiteindelijk doen ze dat ook maar omdat ze zich zorgen om je maken. Ze bedoelen het allemaal goed...

Precies, zo heb ik 't ook.
Maar toch, uiteindelijk word ik er wel ziek van, telkens dat gezeik...
*sighs*
Ach, als ik dit jaar haal zijn ze iig wel verbaasd en trots volgens mij, want ik maak 't allemaal wel krap..

Ze hebben opzich wel 'n goede reden bij mij om boos/gefrustreerd te zijn..

Kyna
20 mei 2005, 14:16
Ik ken het ook wel, ik had zelf ook een slecht rapport en daar waren m'n ouders ook niet bepaald blij mee. Maar nu doe ik heel erg m'n best op school om alle onvoldoendes (ik moet minimaal een 5,4 en een 5,3 ophalen ^^") op te halen en gewoon over te gaan. Dan heb je ook een goed gevoel en mag je trots zijn op jezelf.

Kimes
20 mei 2005, 16:45
wat geven jou ouders voor les en waarvoor sta je slecht?

Vordreller
21 mei 2005, 08:46
Lijken mij een paar hysterische mensen die ouders van je

Cesar
21 mei 2005, 09:43
ik zou gek worden als mijn ouders dat tegen mij zeiden (en geloof me dat hebben ze al gedaan) ik praat mezelf al een trauma aan door alles wat ze zeggen dit hoef ik er echt nie bij. Gewoon goed doorleren als je zelf wil moet je er gewoon voor gaan