PDA

View Full Version : Eindelijk verlost...

Ramante
18 mei 2005, 18:12
Eindelijk na al die maanden heb ik de knoop doorgehakt.
Mijn vriendinnen heb ik eindelijk aan de kant weten te zetten, maandenlang hebben ze mijn 'rottijd' genegeerd. Hebben nooit gevraagd wat er aan de hand was, het zou me niets verbazen als ze door zouden hebben gehad dat ik me sneed.
Vandaag heb ik het er uit gegooid, alles wat ik had opgekropt. Okee, ik werd uit de klas gezet, maar dat is het me waard.
Ik sta er weer alleen voor, maar nu kan ik zijn wie ik ben, alleen, niemand die meer klaagt dat ik stil ben.

Ik begin gewoon overnieuw en blijf alleen. Niemand zou me kunnen kwetsen zolang ik alleen ben.
Mijn ouders zullen het niet begrijpen, ik begrijp het zelf nauwelijks.
Maar ik voel me verlost, alsof er een zware last van mijn schouders is gevallen.

Noof
18 mei 2005, 18:13
Mijn vriendinnen heb ik eindelijk aan de kant weten te zetten, maandenlang hebben ze mijn 'rottijd' genegeerd. Hebben nooit gevraagd wat er aan de hand was, het zou me niets verbazen als ze door zouden hebben gehad dat ik me sneed.
Vandaag heb ik het er uit gegooid, alles wat ik had opgekropt. Okee, ik werd uit de klas gezet, maar dat is het me waard.
Ik sta er weer alleen voor, maar nu kan ik zijn wie ik ben, alleen, niemand die meer klaagt dat ik stil ben.

Ik begin gewoon overnieuw en blijf alleen. Niemand zou me kunnen kwetsen zolang ik alleen ben.
Maar ik voel me verlost, alsof er een zware last van mijn schouders is gevallen.

Good....very good. :)

Xocolatl
18 mei 2005, 18:14
wow, alles aan de kant zetten...

wat was er dan eigenlijk?

BattleDude
Wij zijn er nog http://www.rmxp.net/forums/style_emoticons/default/bye.gif

IIG, veel succes! ^^

De Brandon
Goed dat je het verteld hebt.

Ramante
18 mei 2005, 18:15
wow, alles aan de kant zetten...

wat was er dan eigenlijk?

Ik ben maandenlang depressief geweest, sneed mezelf, dat doe ik nu nog steeds maar dan alleen als ik een zware emotionele klap heb gekregen.
Ze negeerden mijn stilzwijgen en vroegen nooit wat er was.
Als ik zei dat ik depri was gingen ze klagen dat het tussen mijn oren zat en dat ik op moest houden met zeuren.

Tom_GM
18 mei 2005, 18:16
Goed zo! :(Wij staan achter je! Wij zullen je steunen hoor! :)

DEOXYSRULEZZ
18 mei 2005, 18:23
Wow... *is sprakeloos*

Iig: veel sterkte!

Doom
18 mei 2005, 18:27
Sterkte, het is het beste wat je kon doen.

simba
18 mei 2005, 18:47
dat vind ik echt goed van je ;)
ik kan het niet,hoe heb je het gedaan :sweatdrop:
het lijkt me echt een fijn gevoel :cool:
ik ben blij voor je :D

Stef_Tha_Man
18 mei 2005, 18:47
Blijf sterk, je kan het aan!!

Power to the poeple! (ownee, nou gaan we een beetje richting Martin Luther King) :rolleyes:

iig, Heel veel sterkte ;)

Seto
18 mei 2005, 19:02
Goed gedaan, je moet gewoon jezelf zijn ^^.

Brooddoos
18 mei 2005, 19:09
Langs de ene kant is het goed maar ik zou toch nieuwe goede vriendinnen zoeken. Mssn kun je alleen niet gekwetst maar alleen is toch maar zo... tja alleen. Niet alle zijn zo slecht als jou vorige "vriendinnen"! Sterkte! ;)

Frieza_Dragon
18 mei 2005, 19:24
leuke vrienden heb/had jij zeg, ik weet niet hoelang jullie elkaar al kennen maar om ze nou opeens zomaar aan de kant te schuiven, ik kan alleen maar zeggen: dapper.
maar waar heb je eigenlijk vrienden voor nodig? nergens dus precies. het enigste wat vrienden kunnen doen is je kwetsen imo.

Twinkle
18 mei 2005, 19:26
goed zo..!

BattleDude
18 mei 2005, 19:29
het enigste wat vrienden kunnen doen is je kwetsen imo.

Dit slaat dus echt op stront..

Echte vrienden zijn er om je te helpen in moeilijke tijden, om plezier met je te hebben, om gezellig samen dingen te doen, en meer.
Ruzies komen er natuurlijk in voor, en waarschijnlijk word je dan inderdaad gekwetst, maar met een echte vriend gaat zo'n ruzie over, wat dus inhoud dat het alleen maar fijner kan worden.

Vrienden zijn er je hele leven, of je 't wilt of niet =)

Frieza_Dragon
18 mei 2005, 19:33
dat moet ik nog meemaken, ik kan zo snel niets bedenken waar je vrienden bij nodig hebt.

Brooddoos
18 mei 2005, 19:39
Idd die reacties van frieza-dragon vond ik ook behoorlijk dom.
Ik heb veel aan mijn vrienden en innen. Ze helpen me en oke soms kunnen ze je kwetsen en heb je ruzie maar dat hoort er bij.
Vrienden doen veel meer dan je alleen kwetsen. Als je zelf nog geen echte vriendschap hebt meegemaakt moet je niet zeggen dat vrienden nergens voor nodig zijn!

Kyna
18 mei 2005, 19:40
Good job Saffey-Chan.

Ome Menno
18 mei 2005, 19:43
Goed zo! Maar of het alleen zijn nou zo geweldig is.... Ik zou maar eens op zoek gaan, al is het maar 1 vriend(in).
Voel je je nog beter, denk ik.

Kyna
18 mei 2005, 19:45
Alleen zijn is niet bepaald leuk (heb voornamelijk op de basisschool heel wat jaren alleen gestaan), maar sowieso voor nu kan het wel een opluchting zijn. En een aardig meisje als jij trekt vanzelf echte vriendinnen/vrienden aan.

Er komt vanzelf iemand op je pad die echte respect voor je gevoelens en hoe je bent heeft.

fallen
18 mei 2005, 19:59
best wel dapper van je ;) maar ik kan dat niet echte vriendinnen noemen hoe ze deden tegen jouw als ik jouw was zou ik nieuwe zoeken ^^

@ frieza_dragon de meeste mensen zijn ongelukig als ze geen vrienden/vriendinnen hebben dus wat je zegt slaat nergens op -__-

King_Arthur
19 mei 2005, 06:54
Heel goed gedaan. :) Veel sterkte met alles.
Oja, probeer met dat snijden ook te stoppen. Ik weet dat het niet makkelijk is maar geloof me, je voelt je er echt beter door. ;)

Ramante
19 mei 2005, 14:44
Alleen zijn is niet bepaald leuk (heb voornamelijk op de basisschool heel wat jaren alleen gestaan), maar sowieso voor nu kan het wel een opluchting zijn. En een aardig meisje als jij trekt vanzelf echte vriendinnen/vrienden aan.

Er komt vanzelf iemand op je pad die echte respect voor je gevoelens en hoe je bent heeft.

Zelfs toen ik een paar jaar geleden was had ik wel veel vrienden, ik voelde me alleen ondanks dat ik het niet was.
Mwah, ben al met een paar anderen opgetrokken uit mn klas, dus ik red me wel.

Hoe ik het heb gedaan, nou we moesten met zn 2en of 3en een opdracht maken. Gingen zij dus met zijn 2en en deden net of ik er niet was, ik werd echt ongelofelijk pissig. Ik ging helemaal over de rooie. X_x
Uiteindelijk was ik uitgeraast... zaten ze me een beetje aan te staren. x3
*heeft nu het eerste streepje op haar dossier op school*

Chicharu
19 mei 2005, 20:29
jah ik weet hoe je je voelt ik heb ook de knoop doorgehakt met mijn vriendinnen un jaartje geleden..zij vonden ook dat ik stil was& negatief ( ma dat kwam omdat mijn vader was overleden) mja je hebt un goede beslissing genomen !! dr zijn nog veel leukerdere vriendinnen dan alleen hun .. en ik weet ckur dat je nieuwe betere vriendinnen zult krijgen ! echt!
misschien dat het un tijdje duurt misschien ook niet maar het komt wel goed

Venom
19 mei 2005, 20:32
Ik weet dat het niet makkelijk is maar geloof me, je voelt je er echt beter door. ;)

jij weet niets..*end of discussion*

Dragone
19 mei 2005, 20:48

Fantastisch! ^^ Ik wou dat ik dat zou durven XD

AntraXxX
20 mei 2005, 11:41
Fantastisch dat je het hebt gedurft.

Peregrine
20 mei 2005, 12:38
ja idd ik zou het niet gekund hebben en nu opzoek naar echte vrienden!

Kimes
20 mei 2005, 17:46
you have always us, saffier.

King_Arthur
20 mei 2005, 20:41
Ik weet dat het niet makkelijk is maar geloof me, je voelt je er echt beter door. ;)

En jij moet eens kappen met dat gedoe steeds op mij. Langzamerhand verlies ik mijn geduld met jou. Jij weet echt niet wat ik wel en niet weet dus alsjeblieft houd je bek dicht.

Tim
20 mei 2005, 21:05
ik ben blij dat ik he niet zo erg als jij heb. ik leef erg met je mee want ik wordt op den duur ook steeds meer depri. (vooral door m'n leraren)
Veel sterkte en geef vooral niet op.

Vordreller
21 mei 2005, 08:28

Niet waar, wij zijn hier allemaal om je te helpen Saffier, vrienden door dik en dun

Tim
21 mei 2005, 13:31

Niet waar, wij zijn hier allemaal om je te helpen Saffier, vrienden door dik en dun

ja evil heeft gelijk.

Cesar
21 mei 2005, 16:43
good for you saffier

Kikyo
21 mei 2005, 16:51
Saffier, wij zijn er altijd nog... als je het niet meer weet kun je je hart hier uitstorten. wij zullen er altijd voor je zijn, ookal zijn sommige mensen dat niet. wij altijd. ;)

Vordreller
23 mei 2005, 15:20
Saffier, wij zijn er altijd nog... als je het niet meer weet kun je je hart hier uitstorten. wij zullen er altijd voor je zijn, ookal zijn sommige mensen dat niet. wij altijd. ;)

Yep, the words right out of my mouth

Venom
23 mei 2005, 16:15

En jij moet eens kappen met dat gedoe steeds op mij. Langzamerhand verlies ik mijn geduld met jou. Jij weet echt niet wat ik wel en niet weet dus alsjeblieft houd je bek dicht.

tuulk joh..
anyway ik ga dit topic niet vern**ken

Tenjiku_Nezumi
23 mei 2005, 16:19
Dat heb je al gedaan. -_-