PDA

View Full Version : Yahoo Canada

girlhitscar
16 mei 2005, 16:51
Mijn moeder heeft een kennis in Canada, die ons vaak vraagt om te komen, zij gaat met haar regelen, dat ik bij haar kan logeren om alvast een zicht in Canada te hebben, voordat ik daar wil ga wonen. Hoef ik niet naar hotel, ben zo blij. Moest ik even zeggen. :)

Blutchir
16 mei 2005, 16:53
HF ;) maar wanneer ga je en voor hoelang?

Tenjiku_Nezumi
16 mei 2005, 16:53
Congratz! ^_^
Khoop dat je het naar je zin zult hebben! :)

Esp
16 mei 2005, 16:55
Same here, HF daarzo dan maar ^^

girlhitscar
16 mei 2005, 16:59
Ik misschien in de zomervakantie daar op vakantie, moet nog flink sparen. Misshcien een week of 2. Ik heb informatie gehad van mijn collega, wat je moet regelen om daar te wonen en als ik mijn school heb afgemaakt, emigreer ik naar Canada. Ik ben daar best wel opgewonden van.. :)

QueenHyleta
16 mei 2005, 18:06
Lucky you!
Canada is echt een vreselijk mooi land!
Ik ben dr 1 keer geweest en ik MOET er gewoon nog eens heen. ^^;(duur duur duur)

Hf en succes iig.

Waar in Canada is het eigenlijk btw?

BattleDude
16 mei 2005, 18:23
Fantastisch ^^
Ik hou van Canada, aangezien er eerst geplanned was dat ik daar m'n hele leven zou gaan leven, maar jammer genoeg niet doorging.. We hadden er al 'n huis gekocht...

Achja, misschien wil ik er later nog gaan wonen, maar voor dat ga ik eerst met 'n vriend daar rondrijden, als we beide ons motorrijbewijs hebben. Anders met 'n groepje vrienden met 'n camper ofzo ^^

Heb daar echt zin in, Canada is ontzettend mooi!

TheJokerr
16 mei 2005, 18:51
ik zou nooit naar een ander land gaan om daar te gaan wonen voor altijd. Mijn oom en tante gaan erheen emigreren. Daar kunnen ze meer geld met de boerderij verdienen dan in Nederland. Ze gaan in juni ofzo al weg.
Maar have fun daaro.

Bishop
17 mei 2005, 04:56
HF
Als je naar canada gaat

Tom_GM
18 mei 2005, 10:53
_0_ O Canada! O Canada! _0_
HF!! :DLijkt me meesterlijk! :o

Vordreller
18 mei 2005, 13:49
Canada is cool, heeft megavel van de wereldwatervoorraad in handen

BattleDude
18 mei 2005, 17:21
Canada is cool, heeft megavel van de wereldwatervoorraad in handen

Ja, en daarom is het natuurlijk ook zo'n cool land he...! =P

IIG, Canada is gewoon mooi, of er nou veel water is of niet. ^^

Brooddoos
18 mei 2005, 19:13
Canada is idd kei mooi. En waar ga je dan heen?
Ik zou het liefst naar vancouver en british columbia gaan.
Of lag vancouver nu in british columbia? Naja, ik ben nu niet meer zo orka en canada gefreaked als vroeger dus dat ben ik al vergeten.

Twinkle
18 mei 2005, 19:17
leuk..veeel plezier