PDA

View Full Version : damn

Bram
16 mei 2005, 11:06
Ik zag haar daar staan en, bam! Het was echt goed raak!
Ik regelde via msn een tussenpersoon en... ze was er nog niet klaar voor. Naja, daar geraak je wel over. Maar toen, een week of twee later, schreef ik een briefje (liefdesverklaring zeg maar) en liet diezelfde tussenpersoon dat afgeven. Ze wou het niet eens lezen! Na een tijdje aandringen van die tussenpersoon, las ze het, verscheurde het en gooide het weg!!!
Dat is niet leuk :(

Tenjiku_Nezumi
16 mei 2005, 11:07
Vervelend voor je. :(

Sterkte ermee!
Khoop dat het nog iets wordt. :)

Yondaime
16 mei 2005, 11:09
Shit man,Sterkte

zoiets had ik ook al me gevoelens enzo opgeschreven ze las het ik vroeg wat vind je ervan zei ze niks..stom..Tja ik weet hoe het voelt

Tenjiku_Nezumi
16 mei 2005, 11:11
Ps, misschien vind ze je wel leuk, maar denkt dat het een grap is. ;)

Er worden wel vaker grapjes uitgehaalt met dat soort dingen. =/

AntraXxX
16 mei 2005, 11:16
Dat is dikke shit man inderdaad niet leuk.
Anders vraag het aan haar als je het durft dan weet je het zeker of ze je leuk vind.

Erisuko
16 mei 2005, 11:26
Waarom wil je sowieso met iemand die zo aso doet 0o"
Zoek iemand die aardig voor je is :)

Bram
16 mei 2005, 12:20
bedankt iedereen

Brooddoos
16 mei 2005, 14:45
tip: Gebruik geen tussenpersonen! O.O
Daar heb ik zo een hekel aan als de vriendinnen van dat meisje naar me komen.
Alleszinds het is niet leuk, maar probeer intervolg zelf te gaan en geen tussenpersonen.

Bram
16 mei 2005, 20:30
tip: Gebruik geen tussenpersonen! O.O
Daar heb ik zo een hekel aan als de vriendinnen van dat meisje naar me komen.
Alleszinds het is niet leuk, maar probeer intervolg zelf te gaan en geen tussenpersonen.

dat wou ik wel, maar ze was nooit alleen, ze had geen msn of een gsm en als ik gewoon op de speelplaats dat zou vragen, terwijl ze in een grote groep stond, dan kon ik mijn gezicht wel vergete...

Falsifica
16 mei 2005, 20:58
ik ken iemand die lieten ze het aanvragen dan zou het meisje ja zeggen en hem daarna deumpen voor de lol!

gelukkig dat ik en mijn vrienden hem dat hebben verteld anders.... :p

Wauwter
17 mei 2005, 07:49
Een blautje lopen doet altijd pijn. Maar waarom zou je het opgeven?

Vordreller
17 mei 2005, 21:24
Ik regelde via msn een tussenpersoon en... ze was er nog niet klaar voor. Naja, daar geraak je wel over. Maar toen, een week of twee later, schreef ik een briefje (liefdesverklaring zeg maar) en liet diezelfde tussenpersoon dat afgeven. Ze wou het niet eens lezen! Na een tijdje aandringen van die tussenpersoon, las ze het, verscheurde het en gooide het weg!!!

2 mogelijkheden

1) ze wil je totaal inet

2) ze is echt bang

BattleDude
17 mei 2005, 22:00
Of ze vind het verschrikkelijk idioot dat bram niet zelf naar haar toe is gegaan, maar 'n tussenpersoon heeft gebruikt...
(dat zou ik denken though..)

Achja, ik weet niet of je nog op de basisschool zit, maar al zit je op de middelbare school zou ik 't toch echt uit jezelf proberen doen ^^

Vordreller
18 mei 2005, 13:52
Ja, da'st waarschijnlijk

zuuuuuucht
23 mei 2005, 11:23
Ik regelde via msn een tussenpersoon en... ze was er nog niet klaar voor. Naja, daar geraak je wel over. Maar toen, een week of twee later, schreef ik een briefje
liefdesverklaring zeg maar) en liet diezelfde tussenpersoon dat afgeven. Ze wou het niet eens lezen! Na een tijdje aandringen van die tussenpersoon, las ze het, verscheurde het en gooide het weg!!!

Dat is mij ook al eens overkomen! :(
Niet leuk,hé!

Vordreller
23 mei 2005, 15:33
Zelf op afgaan, da's alels wat je overblijft

zuuuuuucht
23 mei 2005, 19:05
Zeg gewoon wat je denkt!
Iets anders is natuurlijk dom!
Schaam je vooral niet!
Dan maak je geen goede indruk!