PDA

View Full Version : Ik wil AWF bedanken.

Kendra
15 mei 2005, 20:28
Zoals veele kennen,toen ik voor het eerst op AWF kwam,was ik echt ene flop met Nederlandse spelling.
Nu zit ik al bijna 2-4 jaar op AWF,en door dat dit ene Nederlands forum is,heb ik me spelligen verbetert.

Nu,omdaat we naar Ned verhuizen(in Juni) wssn wel,95%(kan zijn dat we neit gaan) heeft me moeder me opgegefen voro een nederlandse test,die deed ik 2n weeken geleden,kreeg ik ene e-mail (ik ben op de COmp van em ma geweest omdaat bij mij MSn het niet doet)Met het volgende:

Hallo Meneer Brandon,

Ik wil u duidelijk maken de uitslagen van u nederlandse examen:

100% Taal (Praaten,uitspreking,het speculeren...)
En hier bedankt ik AWF voor:
92% Spelling.

Heel erg bedankt Awf _O_!

Tenjiku_Nezumi
15 mei 2005, 20:32
Congratz dan maar! ^_^

Kendra
15 mei 2005, 20:32
Ty
En nu ga ik naar bed,heb gisteren neit kunnen slaapen doro een kut feest die tot 8 uur in de morgen doro ging >_>

Onno
15 mei 2005, 20:33
100% zou ik niet snel zeggen, maar je spelling is wel verbeterd afgelopen jaar/maanden. Ik denk dat het wel helpt als je goed naar ons blijft kijken en daar dingen van probeert op te pikken (en dan wel op de goede manier, en ook niet te veel).

Kataji
15 mei 2005, 20:37
Je mag vooral mij bedanken.

Erika

Erisuko
15 mei 2005, 20:37
Gefeli ^___^

TheJokerr
15 mei 2005, 20:40
feli's weet je al waar in nedertland je gaat wonen

Onno
15 mei 2005, 20:41

Erika

Erika zou ik idd als een goed voorbeeld kiezen. Dan kom je ook niet meteen in aanraking met lastige afkortingen en smilies, iets waar je soms nog wel moeite mee hebt.

Kataji
15 mei 2005, 20:43
Niet eens een slechte afkraking. Is dat een woord?

Soms heb ik ook wel moeite met juist Nederlands, maar ik probeer het tenminste, in plaats van stomme afkortingen te gebruiken.

Misschien moet ik toch maar leraar worden...

Erika

Onno
15 mei 2005, 20:44
Niet eens een slechte afkraking. Is dat een woord?

Soms heb ik ook wel moeite met juist Nederlands, maar ik probeer het tenminste, in plaats van stomme afkortingen te gebruiken.

Misschien moet ik toch maar leraar worden...

Erika

Was je dat nog niet van plan, dan? Haha.

Kataji
15 mei 2005, 20:47
Nee, ik ga eerst mijn profiel M & GV afmaken en dan zie ik het wel.

Erika

Tom_GM
15 mei 2005, 20:52
Ty
En nu ga ik naar bed,heb gisteren neit kunnen slaapen doro een kut feest die tot 8 uur in de morgen doro ging >_>

neit & doro? XD
Marja, gefeli igg :p

Erisuko
15 mei 2005, 21:01
Nee, ik ga eerst mijn profiel M & GV afmaken en dan zie ik het wel.

Erika

Ontdek ik daar afkortingen? ^__^'

TeXas
15 mei 2005, 21:03
Wil je meedoen met het verhaal? Hier (http://www.animewolken.nl/forums/topic/307620) kan je je inschrijven.

Chapter 1 : Egyptian Treasure
''Haal ze neer!'' Jax vloog met zijn mech razend snel over de zee met achter hem 2 XIN mecha's ''Ik kom eraan Jax!!'' Riep Jack door zijn communicator. Jack schoot zijn vijand neer die hij in zijn vizier had en draaide meteen zijn mech om. ''Ik houd het niet langer!'' Riep Jax die nog steeds de kogels probeerde te ontwijken die op hem afgeschoten werd.. ''Bijna , Jax. Ik zie je!'' Jack zag in de verte Jax vliegen met 2 XIN mech's achter hem aan. ''Ik heb ze bijna in doelwit Jax'' Jack drukte op een knopje. De kleppen waar de raketten van zijn mech in zaten gingen open. ''Duik in het water Jax!'' Jax kreeg het signaal te horen en dook binnen een fractie van een seconde diep in het water. Jack schoot de raketten af en ze vlogen met volle vaart richting de 2 XIN mech's ''Bull's Eye!'' Schreeuwde Jack van genot. Jax sloeg een diepe zucht. Hij vloog met zijn mech uit het water en vloog richting Jack. ''Bedankt , Jack. Laten we de anderen helpen. We moeten de XIN soldaten uit dit gebied verslaan zodat onze schepen hier naartoe kunnen.'' ''Begrepen. Zo te zien trekken de meeste XIN soldaten zich al terug.'' Beiden vlogen ze met vaart richting de grote luchtgevecht wat op paar kilometer afstand zich bevond. Dit is wat Jax altijd al wou. Zoveel mogelijk vijanden dood schieten. Hij schoot elke vijand neer die hij in zijn vizier had. ''Whoeeehoee!'' Schreeuwde Jax van genot. ''Het gaat lekker zo JJ!'' Riep Jack. De meeste XIN mechs hielden op met schieten en vlogen met volle vaart weg. ''Staak het vuur! Ze trekken zich terug.'' Droeg Jax als bevel op. De soldaten van de United-Force staakten het vuur en keken hoe het XIN leger zich terugtrok. ''Overwinning!'' Riep Jax. De soldaten van de United-Force schoten met hun geweren in de lucht als teken van overwinning. Zo te zien hadden de soldaten van Amerika een overwinning en hebben ze een gebied boven Egypte veroverd. ''Maak contact op met Squardron B , Jack.''

Na ruim een half uur gewacht te hebben kwamen de schepen van Squardron B er aan varen. ''Iedereen op formatie.'' Droeg Jax als bevel op. Zo'n geschatte 17 soldaten die niet gesneuveld waren in de strijd die zonet plaats vond , vlogen richting de schepen. De bemanning van het schip stond al klaar om de soldaten te begroeten. Vervolgens kwam de kapitein er aanlopen met naast hem een vrouw. De mecha's kwamen eraan vliegen en landen op het dek van het schip. Een voor een stapten de soldaten uit hun mecha en vervolgens wachten ze op Jax die als laatste uit zijn mecha stapte. Ze lieten Jax voorop lopen en volgden hem opweg naar de kapitein. Jax stond zowat als een paal voor de kapitein. Hij hief zijn hand gestrekt naast zijn hoofd. ''Missie geslaagd.'' Zei hij. ''Perfect.'' Zei de kapitein. Jack bekeek het mooie meisje die naast de kapitein stond. Jack deed een stap naar voren en ging naast Jax staan. ''En wie mag u wezen , mevrouw?'' Ze keek met een geschrokken blik naar Jack. ''Yira....Yira Rayiri.'' ''Yira leefde paar jaar geleden in Egypte. Ze weet dus waar de schatten zich bevinden.'' Zei de kapitein. ''Wanneer beginnen we met het zoeken van de schatten?'' Vroeg Jax. ''Vanavond wanneer het donker is. In de tussentijd kunnen jullie je omkleden en eten.'' Jax knikte naar de kapitein en stak zijn arm boven zijn hoofd. Hij maakte het gebaar dat zijn soldaten mee moesten komen. De soldaten volgden Jax en liepen richting de kleedkamers om te douchen en vervolgens met z'n allen te eten.

De avond viel. Jax en zijn mannen stonden buiten en stonden te wachten op Yira die nog binnen in de schip was. ''Gaat het nog lang duren?'' Vroeg Jack tegen Jax. Jax antwoorde niet op de vraag die Jack stelde. Na 5 minuten gewacht te hebben kwam ze eraan rennen. ''Sorry dat ik iets te laat ben. Ik moest de coordinaten opslaan in mijn chip.''

Kataji
15 mei 2005, 21:03
Ja, maar puur voor de grap.

Jullie hadden moet vragen: 'Waar staat M & GV voor?'

Erika

Tenjiku_Nezumi
15 mei 2005, 21:04

Erika

Waar staat M & GV voor?

xP

Noof
15 mei 2005, 21:05

Erika

Waar staat M & GV voor?

xP

Maatschappij en ...

Kataji
15 mei 2005, 21:05
Media en Geld Verdienen.

Heel goed, Sammie!

Erika

Kataji
15 mei 2005, 21:06
Media en Geld Verdienen.

Heel goed, Sammie!

Erika

Erika

Supervrouw
15 mei 2005, 21:09
veel suc6 als je hier wee komt wonen...

Deco T. Aoreste
15 mei 2005, 22:08
Ja, ik vind ook dat je steeds beter spelt.
Ik vind het sowieso al knap trouwens dat je zo Nederlands hebt geleerd.
Om je nog meer te helpen zal ik de komende tijd zo min mogelijk afkortingen gebruiken.

Gefeliciteerd nog trouwens.

BattleDude
15 mei 2005, 22:36
Het helpt idd, forums.
Ikzelf heb dus ook gewoon 'n andere manier opbouwen gekregen, in vergelijking met hoe het was.
Waarschijnlijk gewoon wat formeler, maar het echte verschil kan ik niet goed zien.

Sowieso helpen engelse forums ook heel erg bij mij, en dan zeker engelse mensen in je msn. ^^

Nouja, ik hoop voor je dat het lukt om hier te gaan wonen, al zou je dat willen dan.
Veel succes, en veel plezier!

De Brandon
16 mei 2005, 06:55

Erika

*ruikt*
Het ruikt hier naar eigendunk XP

Anhoewel, jij bent een van de enigsten die alles voluit schrijft, en overal op let oO"

Xocolatl
16 mei 2005, 08:04

Erika

*ruikt*

Anhoewel, jij bent een van de enigsten die alles voluit schrijft, en overal op let oO"

behalve op dubbelposten :p, gefeliciteerd Kendra

Kikyo
16 mei 2005, 09:13
inderdaad, felici...

Brooddoos
16 mei 2005, 09:16
gefeliciteerd,
aargh mijn spelling op het forum gaat hier echt achteruit. x"3

Kataji
16 mei 2005, 10:03

Erika

*ruikt*

Anhoewel, jij bent een van de enigsten die alles voluit schrijft, en overal op let

behalve op dubbelposten, gefeliciteerd Kendra

Oorspronkelijk stonden er andere berichten tussen die twee van mij, maar die zijn verwijderd.

Erika

Bram
16 mei 2005, 11:00
gefeliciteerd!

Neiteio
16 mei 2005, 11:40
Gefeli Brandon.

Cyber
16 mei 2005, 12:32
gefeli brandon =D

GoodLugia
16 mei 2005, 13:29