PDA

View Full Version : ik ben heel verdrietig

naamloos
15 mei 2005, 18:30
ik schreef al eerder dat ik in een soort van concentratiekamp zit om af te vallen. ik schreef ook in een ander forum dat ik daar de enige creoolse was( heb past ondakt dat dat een beter woord is voor neger) en vanmorgen gebuerde wat ik al vreesde ze vielen me daar met zen allen aan kwamen met ga terug naar je eigen land en apengeluiden één van de kinderen begon zelfs te slaan toen draaiden ze hardrock muziek en zeiden ze dat ze niets van die negermuziek vonden en ik nwas daarbij helemaal alleen. ik ben niet erg goed met beledigen en ikhad nog geprobeert belidegingen hier op het forum te krijgen maar dat hielp ook niet. dus bleven ze maar doorgaan en schelden gemeen doen soms zelfs slaan met hei hitler enz ik weet echt niet wat ik nu moet doen :(

Oyade
15 mei 2005, 18:41
ik schreef al eerder dat ik in een soort van concentratiekamp zit om af te vallen. ik schreef ook in een ander forum dat ik daar de enige creoolse was( heb past ondakt dat dat een beter woord is voor neger) en vanmorgen gebuerde wat ik al vreesde ze vielen me daar met zen allen aan kwamen met ga terug naar je eigen land en apengeluiden één van de kinderen begon zelfs te slaan toen draaiden ze hardrock muziek en zeiden ze dat ze niets van die negermuziek vonden en ik nwas daarbij helemaal alleen. ik ben niet erg goed met beledigen en ikhad nog geprobeert belidegingen hier op het forum te krijgen maar dat hielp ook niet. dus bleven ze maar doorgaan en schelden gemeen doen soms zelfs slaan met hei hitler enz ik weet echt niet wat ik nu moet doen :(

*kijkt snel in het rond*
WAAR ZIJN HUN?
IK STAMP ZE!!! :mad:

De Brandon
15 mei 2005, 18:42
Kutkinderen :x

Tenjiku_Nezumi
15 mei 2005, 18:45
Die mensen zijn zwaaaarzielig. -_-

Yuni
15 mei 2005, 18:45

Probeer er met iemand over te praten. Ik had net zoiets op school meegemaakt. Erover praten met iemand lucht echt op. Het beste kan je het er met je ouders over hebben. Of je kan ook vragen of een volwassene toezicht kan houden.

Amelia
15 mei 2005, 18:47
uhm... naar de kampleiders gaan...

en als zij er niks tegen doen...
je ouders opbellen...

en als die niks doen, dan andere volwassenen (familie ofzo)...

en als die niks doen zou je eventueel kindertelefoon bellen (misschien kunnen de je doorverbinden naar organisatie die iets tegen racisme e.d. doet), of misschien zelfs de politie opbellen...

RACISME IS GRONDWETTELIJK VERBODEN en daarom dienen ORGANISATIES VAN DE OVERHEID je te beschermen... simpel, je hebt het recht om je nu op autoriteiten te beroepen als niemand van volwassenen wil ingrijpen....

hey, sterkte! die racisten zijn ziek, en in je eentje kan je waarschijnlijk niks doen, maar wij staan achter je!

Peregrine
15 mei 2005, 18:49
ja idd de mensen zijn totaal crazy. en doe er wat aan het over je heen laten komen heeft geen zin

Venom
15 mei 2005, 18:50
was jij niet de gene die hun ook wou uitschelden ?

Amelia
15 mei 2005, 18:53
>D

Venom, als iedereen je uitscheldt, treitert, pest en zelfs slaat, dan heb je écht niet de nijging ook te schelden :rolleyes:

Kendra
15 mei 2005, 19:00
Kutkinderen :x

Venom
15 mei 2005, 19:07
>D

Venom, als iedereen je uitscheldt, treitert, pest en zelfs slaat, dan heb je écht niet de nijging ook te schelden :rolleyes:

ik heb ervaring

Yuni
15 mei 2005, 19:09
Als ik word uitgescholden,scheld ik automatisch terug. ik heb altijd de neiging terug te schelden. :rolleyes:

Amelia
15 mei 2005, 19:18
>D

ik heb ervaring

ik heb ook ervaring... en ik scheld misschien niet (omdat ik gewoon niet genoeg woordenschat heb daarvoor) maar als het teveel wordt mep/schop ik wel.... het hangt af per persoon hoe je erop reageert.... terugschelden is iig beter dan gaan huilen ofzo...

Cesar
15 mei 2005, 19:26
wat een zieke kids, ik zou ze aangeven bij de hoogste macht die luisteren wil

Yuni
>D

ik heb ervaring

ik heb ook ervaring... en ik scheld misschien niet (omdat ik gewoon niet genoeg woordenschat heb daarvoor) maar als het teveel wordt mep/schop ik wel.... het hangt af per persoon hoe je erop reageert.... terugschelden is iig beter dan gaan huilen ofzo...

Ik ken tientallen scheldwoorden die ik liever hier niet opnoem... ;)

Yondaime
ik scheld vaak trug (grote woordenlijst ervoor XP)
maar soms at laat ik het gwn at heeft het voor nut,

Tja,echt een stelletje kutkindere zeg óó

Inferno
15 mei 2005, 19:52
ik scheld vaak trug (grote woordenlijst ervoor XP)
maar soms at laat ik het gwn at heeft het voor nut,

Tja,echt een stelletje kutkindere zeg óó

ja ze zijn gewoon zielig en als je wilt slecht voor 2.50 krijg je een boek met alle scheldwoorden die ik kent en dat zijn er wel een hele hoop

Cesar
16 mei 2005, 09:45
jammer dat je zelf ook op zo'n afvalkamp zit ander kon je ze pesten met een reepje chocola :p

Kyna
16 mei 2005, 09:52
Triest, zwaar triest...
Ik heb een hekel aan dat soort mensen :x
Ik zou er idd ook eens met de kampleiding over gaat praten ofzo. =/

raniej
16 mei 2005, 11:06
zet je R&B muziek zo hard als maar kan,
probeer ze allemaal te overtreffen en val het snelst en meeste af.
Schrijf je gevoelens op in n boekje/schriftje.
Leef je uit, geef ze een mentale stoot. echt al zou je het niet geloven dat doet ze ECHT wel wat.
Neem dat maar aan van mij, of anders van psycholoog waar ik t van heb :o
En praat er natuurlijk over, beste van alles..
sterkte!
xXx

naamloos
16 mei 2005, 14:59
was jij niet de gene die hun ook wou uitschelden ?

ja dat was ik maar dat onderwerp had geen zin ik had het ik wil mensen uitschelden genoemt.
(slecht idee) die nam men fout en kort daarna gebuerde dit. het lijkt op hetzelfde wat het meisje uit dat homogezin die door iedereen werd gepest iuk zit nu in hetzelfde en nu weet ik wat zij voelde alleen ik had het fatsoen om haar te helpen

girlhitscar
16 mei 2005, 15:37
Kan je daar dan niet weggaan. Of dat ergens melden, want dat kan niet zo. Zijn er geen choachen of zo.

naamloos
16 mei 2005, 15:43
nee ik kan hier niet weg je hebt geen idee hoeveel ik teleurstel als ik het opgeef. zoveel rekenen erop dat ik doorzet en gewicht verlies en ik kan ze niet teleurstellen laten we zeggen dat ik zo zwaar ben dat het van levensbelang is( ik heb kans op een hartstilstand) dat ik afval. :(

Cesar
16 mei 2005, 15:52
nee ik kan hier niet weg je hebt geen idee hoeveel ik teleurstel als ik het opgeef. zoveel rekenen erop dat ik doorzet en gewicht verlies en ik kan ze niet teleurstellen laten we zeggen dat ik zo zwaar ben dat het van levensbelang is( ik heb kans op een hartstilstand) dat ik afval. :(

en dat geval hoop ik dat het je lucht, maar er zijn overal wel pestkoppen je komt er vanzelf eens mee te maken, gewoon doorzetten en negeren je kan er beter vroeg mee beginnen

Kikyo
16 mei 2005, 16:14

*kijkt snel in het rond*
WAAR ZIJN HUN?

IK DOE MEE! DUBBEL :mad:! (het is trouwens ze, geen hun)

Cesar
16 mei 2005, 17:01

*kijkt snel in het rond*
WAAR ZIJN HUN?

doet ook mee *pakt moeders bazooka*

Oyade
16 mei 2005, 18:04

*kijkt snel in het rond*
WAAR ZIJN HUN?

doet ook mee *pakt moeders bazooka*

pakt eh...eh... enn eh....tandenstookertje :mad:
YARRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!! :mad:

naamloos
17 mei 2005, 16:30
door jullie voel ik me al iets beter :). nou ja ik heb gedreigt met slaan ( wie zegt dat geweld altijd zinloos is? ;))
en allemaal zijn afgehaakt behalve één maar ik regel het wel met die kerel hij denk dat hij stoer ismaar één kan ik wel aan.

Oyade
17 mei 2005, 16:48
door jullie voel ik me al iets beter :). nou ja ik heb gedreigt met slaan ( wie zegt dat geweld altijd zinloos is? ;))
en allemaal zijn afgehaakt behalve één maar ik regel het wel met die kerel hij denk dat hij stoer ismaar één kan ik wel aan.

Oyade:we staan altijd voor je klaar. ;) :cool:
naamloos: :D
Oyade:*ziet een vlieg voorbij vliegen*
OOOH! OOH! een vlieg!
hee vlieg wacht op mij!!!!!!! /forums/images/graemlins/eek.gif
*rent achter de vlieg aan*
naamloos: :sweatdrop:

Cesar
17 mei 2005, 16:58

Oyade:we staan altijd voor je klaar. ;) :cool:
naamloos: :D
Oyade:*ziet een vlieg voorbij vliegen*
OOOH! OOH! een vlieg!
hee vlieg wacht op mij!!!!!!! /forums/images/graemlins/eek.gif
*rent achter de vlieg aan*
naamloos: :sweatdrop:

hi hi LOL

Vordreller
17 mei 2005, 21:20
Zielige gastjes(die pestkoppen dus)

naamloos
19 mei 2005, 17:53
tis helemaal geregeld vandaag zij ik dat als hij nog één keer apegeluiden maakt dat hij mijn vuist op zijn bek krijgt hij deed het toch dus toen ging ik hem achterna ik heb hem belidigt maar heb niet geslagen want daar houd hij niet van o ja toen ik een schijnbeweging maakte werd de grond onder hem nat :D het was vast geen water :rolleyes:

Cesar
19 mei 2005, 17:54
tis helemaal geregeld vandaag zij ik dat als hij nog één keer apegeluiden maakt dat hij mijn vuist op zijn bek krijgt hij deed het toch dus toen ging ik hem achterna ik heb hem belidigt maar heb niet geslagen want daar houd hij niet van o ja toen ik een schijnbeweging maakte werd de grond onder hem nat :D het was vast geen water :rolleyes:

hi hi goed zo

Luuk
15 juni 2005, 18:29
Als ik er bij was dan was ik zo Kwaad geworden da ze voortaan vloeibaar eten.

Ey erri man.
en als je beledegingen wil dan kun je me pm'men hoor :)

Latino Heat
15 juni 2005, 18:31
waarom bump je iets van een maand geleden :sweatdrop:

thelonestrider
18 juni 2005, 10:02
sla ze gewoon op hun bek met die radio waarmee ze hun hardcore muziek draaien ;) :o

Roos
20 juni 2005, 12:55
ja nou, ik begrijp gewoon niet dat er zulke mensen bestaan.
misschien weird maar ik heb zelf nooit echt racisme meegemaakt (zelf blank maar ja boeien).
Btw: der zijn ook mensuh die heel erg van hardrock EN R&B houden(zoals moi duszz)

als ik zo gepest werd zou ik soooooooooooow kwaad worden :D k zou der meteen oplos meppen :p

Kocur
20 juni 2005, 13:54
ik heb zelf wel eens racisme meegemaakt :rolleyes:
er was zo'n klein kutkind ergen en die begint gewoon vieze k-turken tege ons te roepen

en ook zo'n gast van MAVO(ik heb niets tegen MAVO hoor maar veel gasten van MAVO zijn ietwat aggresief enzo) die fietste zo aan de andere kant van de weg en zegt zo van: hey neger ik ruik je hier al

ik ben niet eens een buitenlander en ik heb geen buitenlandse ouders :sweatdrop:

maarjah ik ben een mietje :rolleyes:
ik durf hun niet te slaan :sweatdrop:

maarem ontopic^^
lol dat de grond nat werd x3

thelonestrider
20 juni 2005, 18:01
er was zo'n klein kutkind ergen en die begint gewoon vieze k-turken tege ons te roepen

en ook zo'n gast van MAVO(ik heb niets tegen MAVO hoor maar veel gasten van MAVO zijn ietwat aggresief enzo) die fietste zo aan de andere kant van de weg en zegt zo van: hey neger ik ruik je hier al

ik ben niet eens een buitenlander en ik heb geen buitenlandse ouders :sweatdrop:

maarem ontopic^^

die gast die dat tegen ons riep heb ik zo bedreigd met zijn kop te verbouwen dat ie nu op school bang is voor me ;) :cool:

Kocur
21 juni 2005, 16:28

maarem ontopic^^

die gast die dat tegen ons riep heb ik zo bedreigd met zijn kop te verbouwen dat ie nu op school bang is voor me ;) :cool:

:sweatdrop:
opschepper :sweatdrop:

Het_Papiertje
22 juni 2005, 07:49
stelletje [...][...][...][...] hoe sneu, oke ik houd ook niet van hiphop enzo, en ben ook iemand die naar rock luisterd, maar een rasist is een van de dingen die ik dan weer neit ben, ik heb juist respect voor elk mens wat ook een beetje normaal tegen mij doet! maar toch, ze zijn sneu die lui die jou pesten, het is zak als je op iemands uiterlijk afgaat en diegene daar mee gaat pesten :sweatdrop: nou veel sterkte verder

treecko
22 juni 2005, 09:30

Je bedoelt Hardcore inplaats van hardrock :p
Maar wel kut voor je, gewoon naar de begeleiders gaan.

Vordreller
22 juni 2005, 10:34
Waar gaa de weeld naartoe, dat zijn het soort gasten waar je niet mee kunt praten en die niet ophouden als je het hen vraagt

thug_brolly
22 juni 2005, 10:51
Racisten zijn mietjes en wat heeftie tegen een andere huidskleur?Mij tante zei pas nog tegen mij,je mag hoofddoek bidden alles doen om moslim te zijn maar als je het niet doet en je hebt een goude hart kom je ook goed terecht.

Ssjgoku
22 juni 2005, 14:52
die *** racisten moete es ophouden en wie houdt er nu niet van R&B?

Vordreller
22 juni 2005, 16:29
die *** racisten moete es ophouden en wie houdt er nu niet van R&B?

Technofans...(meeste toch)

MunchlaxMaster
22 juni 2005, 18:06
ik ben geen fan van R&B
maar naamloos , suc6 , moes ie eg in zijn box pisen XD

JAK
22 juni 2005, 20:09
Ik snap nog steeds niet hoe sommige mensen zo slecht kunnen zijn. Je moet je er proberen niks van aan te trekken en vooral niet terug gaan schelden, want dat jut hun alleen nog maar meer op (denk ik). Het is inderdaad verstandig om hulp in te schakelen van volwassenen en je hart te luchten door er over te praten (desnoods op dit forum). Veel sterkte.

Vordreller
23 juni 2005, 17:39
Ik snap nog steeds niet hoe sommige mensen zo slecht kunnen zijn. Je moet je er proberen niks van aan te trekken en vooral niet terug gaan schelden, want dat jut hun alleen nog maar meer op (denk ik). Het is inderdaad verstandig om hulp in te schakelen van volwassenen en je hart te luchten door er over te praten (desnoods op dit forum). Veel sterkte.

Ze doen dat omdat ze dat leuk vinden, een gevoel van macht krijgen over iemand omdat ze die persoon kunnen uitschelden en die doet niks terug, het gevoel van controle over iemand

Abbysion
25 juni 2005, 21:02
ze hebben gewoon een zwak hart.
ze denken dat de ene minder is dan de andere.
inderdaad dat is erg (beter nog het is verschrikkelijk).
die superioriteitgevoel... dat is toch belachelijk.

thelonestrider
27 juni 2005, 17:48

maarem ontopic^^

:sweatdrop:
opschepper :sweatdrop:

:sweatdrop: doe nie stoer mikki :rolleyes:

Kanya
28 juni 2005, 21:41
RACISME IS GRONDWETTELIJK VERBODEN en daarom dienen ORGANISATIES VAN DE OVERHEID

de overheid?...laat me niet lachen,waneer hun zich ergens zorgen over maken gaat het wel om geld

GEEN MACHT GEEN STAAT GEEN KAPITAAL MAAR EEN WERELD VOOR ONS ALLEMAAL