PDA

View Full Version : Vriende

Yondaime
15 mei 2005, 13:55
Nouja,er is dus een jonge uit me klas die homo of bi is
maar hij zit al de hele tijd aan mij enzo,hij zit aan me Betast me stalkt me hij komt overal voor me op ookal zit ik fout,hij praat tege iedereen over mij, mij geslacht enzo >_> geoffrey dit geoffrey dat,door hem denkt iedereen dinge over mij enzo ¬¬
nou ik heb duis al 2x ruzie met hem gehad erover,dat ie moet ophoude enzo ermee dit is de 3e x
die ruzies ginge over dat hij meot stoppe met alles niet aan me zitte over me prate me niet stalke enz ¬¬
toen ging hij brieven schrijve enz :sweatdrop:
toen was ie boos enzo toen weer verdrietig enz.
toen heb ik hem die 2x vergeven maar ik zei toen dit is echt je laaste kans,toen ik het hem had vergeven
2weke later begon die weer ik heb het ff aangekeken en nu was ik het gwn zat klaar.
nu is die dus heel verdrietig enzo dan weer boos hij zit alsmaar te zeure
maar nu gaan vriende van hem ook tege mij zeure enzo van wat doe je zo hard tege hem,vergeef het hem..
maar deze x hou ik me poot stijf

ik heb hem 3 kanse gegeven en hij heeft ze verspeeld,klaar

ik heb er geen probleme mee dat is homo/bi is ofso maar hij moet niet aan mij zitte etc, ik heb het 2x normaal gevraagd nu de 3e x is het gwn over,klaar,
Gelukkig gaat ie naar een andere klas volgend jaar =)

Zo,dit wou ik ff luchten ^^'

Stef_Tha_Man
15 mei 2005, 13:56
Heb je goed gedaan ;)

wat een nicht zeg, gaatie verdrietig zijn xD

Inferno
15 mei 2005, 13:58
hij is tog ook een nicht

Yondaime
15 mei 2005, 14:03
Zo Ckr,
ik was uitgenodigd op zijn soort zwemfeestje gaat ie tege iedereen vertelle van me vriende enzo yes er komt een halfnaakte geoffrey >_> dat soort dinge

Mja gelukkig is school bijna afgelope =D

simba
15 mei 2005, 15:07
ohw,dat is niet zo fijn en als je hem al 2 keer hebt vergeven zou ik dat zeker geen 3e keer doen want hij ging die 2 keer toch mooi de mist in gelukkig ben je volgend jaar van hem af :D

Yondaime
15 mei 2005, 15:12
Ja nu is het gwn afgelopen,klaar,finito,finished =P
*kijkt uit naar zomer-vakantie*

Edit//nu doet een vriendin van hem (mij ex)
heel ''gemeen'' tege mij enzo ze vindt het gemeen ¬¬
dus nu mag ik doodvalle van haar en ze vindt me een flikker blablabla,en het ergste is ik meot waarschijnlijk volgend jaar ook nog indezelfde klas als haar kome >,<
Maj als ik nu niet hard ben zit ik me hele schooljaren ermee :\ Ben ev0l bezig XD

Twinkle
15 mei 2005, 16:27
gewoon doorgaan met wat je aan het doen bent hoor. je hebt al 3 kansen gegeven.!

Yondaime
15 mei 2005, 16:30
Pcies,hij heeft 3 kanse gehad en ze alle 3 verspeeld,nu is het gwn klaar óó 3x is scheepsrecht ^^

Ome Menno
15 mei 2005, 16:30
Groot gelijk! Goed gedaan!

Cesar
15 mei 2005, 16:32
je moet iemand altijd vergeven als je weet dat hij echt spijt heeft, maar ja wat hij deed is best spooky :sweatdrop:

Yondaime
15 mei 2005, 16:36
je moet iemand altijd vergeven als je weet dat hij echt spijt heeft, maar ja wat hij deed is best spooky :sweatdrop:

dat zei die die andere keren ook nu geloof ik hem niet meer,klaar punt uit eerst zegt ie ok ik doe ht niet meer geef me 1 kans 2weke later zit ie weer aan me enzo >_>

hij droomt over me :\ hij denkt alsmaar aan me :|
hij zegt zelfs 63x me naam in 5min tijdens lessen ¬¬

Cesar
15 mei 2005, 16:40

dat zei die die andere keren ook nu geloof ik hem niet meer,klaar punt uit eerst zegt ie ok ik doe ht niet meer geef me 1 kans 2weke later zit ie weer aan me enzo >_>

hij droomt over me :\ hij denkt alsmaar aan me :|
hij zegt zelfs 63x me naam in 5min tijdens lessen ¬¬

dan heeft hij duidelijk geen spijt, een 'vriendin' van mij deed dat ook es, gewoon negeren doe alsof ie lucht is tot het hem echt gaan irriteren

Kyna
15 mei 2005, 16:41
Volgens mij is dat dan idd het beste dat je kunt doen, vooral als je hem al meerdere kansen hebt gegeven...

Yondaime
Ja,dat doe ik ook negeer hem overal,nouja nog paar weke school en dan ben ik helemaal van hem af ^^ Freedom!

simba
ag jongen hij is veliefd op jou en dat is niet raar :sweatdrop:maar hij moetr ophouden als jij dat wild,hij mag best over je vantaseren enzo maar hij moet het gewoon voor zich houden als jij hem niet wil houd het op :rolleyes:

Cesar
15 mei 2005, 16:42
ag jongen hij is veliefd op jou en dat is niet raar :sweatdrop:maar hij moetr ophouden als jij dat wild,hij mag best over je vantaseren enzo maar hij moet het gewoon voor zich houden als jij hem niet wil houd het op :rolleyes:

fantaseren?! ik zou hem helemaal verrot slaan als ik wist dat hij dat deed

Yondaime
15 mei 2005, 16:44
Hij doet dat ¬¬
en dan niet normaal fantaseren maar dat andere
Uh..la maar,ik hoef het niet te wete >_<'

Cesar
15 mei 2005, 16:45
Hij doet dat ¬¬
en dan niet normaal fantaseren maar dat andere
Uh..la maar,ik hoef het niet te wete >_<'

IEW! ik zou dood gaan! negeren echt negeren!

simba
15 mei 2005, 16:45

fantaseren?! ik zou hem helemaal verrot slaan als ik wist dat hij dat deed

whahaha ja duh..ik ook maar je kan het niet stoppen,als je hem een paar hoeken geeft zal hij je hues niet opeens vergete hoor :sweatdrop: :p

Yondaime
15 mei 2005, 16:48
Bij hem niks werkt bijna,
1x ik had hem helemaal verrot gescholde..volgende dag komt ie weer met brieve en gedichtjes >_>
k heb hem zelfs een paar x klappe gegeven werkt ook niet >,<' Nja

Cesar
15 mei 2005, 16:48
hij is tenminste wel gestrafd, het zijn ongewenste intimiteiten ga hem aangeven ofzo

simba
15 mei 2005, 16:57
hij is tenminste wel gestrafd, het zijn ongewenste intimiteiten ga hem aangeven ofzo

aangeven!?!ben je wel lekker kim?die kerel is gek en als zelfs een hoek niet helpt zal die dat ook wel blijven,trouwens heeft hij echt letterlijk gezecht dat ie op je was yondame?

Yondaime
15 mei 2005, 16:59
Ja,zooets ong,
me vriende ginge toen zegge laat hem op rotte enzo
en nu zegge ze doe niet zo gemeen echt vaag

Stef_Tha_Man
15 mei 2005, 16:59
Edit//nu doet een vriendin van hem (mij ex)
heel ''gemeen'' tege mij enzo ze vindt het gemeen ¬¬
dus nu mag ik doodvalle van haar en ze vindt me een flikker blablabla,en het ergste is ik meot waarschijnlijk volgend jaar ook nog indezelfde klas als haar kome >,<
Maj als ik nu niet hard ben zit ik me hele schooljaren ermee :\ Ben ev0l bezig XD

als iemand daarover nog dom wil gaan doen moet je gewoon dom terug gaan doen tegen ze ^^

AnubisFan
15 mei 2005, 17:01
Wat ga je denkje doen als hij niet ophoud met stalken? :confused:

simba
15 mei 2005, 17:01
Ja,zooets ong,
me vriende ginge toen zegge laat hem op rotte enzo
en nu zegge ze doe niet zo gemeen echt vaag

weet je ook wat hij zo luek aan je vind?kijk je karakter dat kan je gewoon veraderen maar je uitelijk...tja dat is moeilijk :sweatdrop:

Yondaime
15 mei 2005, 17:02
ik doe ook lkkr dom tege ze trug ^^ ben ev0l

hmm als ie niet ophoud tja dat zie ik nogwel,hope dat dit lukt

inuyasha
15 mei 2005, 17:25
oeh..hij is eng is hij op jou?of stalkt ie gewoon maar een beetje :sweatdrop:

Twinkle
15 mei 2005, 17:27
moet je zon verbod aanvrage dat ie niet binnen een straal van 10 meter in je buurt mag komen..XD

lol.

inuyasha
15 mei 2005, 17:29
moet je zon verbod aanvrage dat ie niet binnen een straal van 10 meter in je buurt mag komen..XD

lol.

nou lol :sweatdrop:dacht je dat?

Twinkle
15 mei 2005, 17:29

lol.

nou lol :sweatdrop:dacht je dat?

jah..ik bedoelde het als grapje. :sweatdrop:
wat die jongen nu doet is natuurlijk niet lol. :sweatdrop:

simba
15 mei 2005, 18:07
nou die gast snapte hem dus duidelijk niet :sweatdrop: :p
hij was ook niet grappig ofzo :sweatdrop:

Yondaime
15 mei 2005, 19:13
Nouja als dat zou kunne..xP

Ansaphone
15 mei 2005, 20:08
Oke mongooltjes, ga nu niet gelijk met woorden als nicht enzo schelden, dat is laag.Hij hoort niet met zijn vuile poten aan je te zitten, MAAR het feit dattie homo is moet je dr niet bij gaan betrekken. :sweatdrop:

Yondaime
15 mei 2005, 20:12
omdat hij homo is zit ie aan me :sweatdrop:
dat zegt ie zelf
en dat je met nicht enzo gaat schelde tja,zo is de samenleving ^^'
en we zijn geen mongooltjes..>_>

Cesar
16 mei 2005, 09:44
omdat hij homo is zit ie aan me :sweatdrop:
dat zegt ie zelf
en dat je met nicht enzo gaat schelde tja,zo is de samenleving ^^'
en we zijn geen mongooltjes..>_>

ach man dat moet je nie geloven, hij zit gewoon graag aan je en hij had net zo goed bi kunne zijn hij zoekt gewoon een smoesje

Yondaime
16 mei 2005, 09:49
Ja,hij is ook bi of homo 1van die 2 dan =P
Tja,nu ik geloof hem niet meer