PDA

View Full Version : verslaving

Inferno
14 mei 2005, 22:27
yup ben vijftien en ben al twee jaar aan de drank verslaafd me leven was niet egt gezellig dus ik zocht een uit weg en die vond ik ik wou dit gewoon kwijt

simba
14 mei 2005, 22:49
ohw..dat is niet zo best man :sweatdrop:
nou mijn leven is ook niet echt gezelig maar iedereen heeft zo zijn problemen ik drink of rook niet ofzo,kan me voorstellen dat je een uitweg zocht maar ik hoop niet dat je verder de verkeerde kant op gaat :rolleyes:

Venom
14 mei 2005, 22:51
nou mijn leven is ook niet echt gezelig maar iedereen heeft zo zijn problemen ik drink of rook niet ofzo,kan me voorstellen dat je een uitweg zocht maar ik hoop niet dat je verder de verkeerde kant op gaat :rolleyes:

ik kan me voorstellen dat jij nog lang niet zoveel mee gemaaktt hebt

simba
14 mei 2005, 22:54

dacht je dat joh,nou ik heb genoeg meegemaakt hoor,maar dan hoef ik toch niet meteen naar sigareten en de drank te grijpen,dan krijg je alleen maar meer problemen en zo slim om dat te weten ben ik ook wel :sweatdrop:

Venom
14 mei 2005, 22:55

dacht je dat joh,nou ik heb genoeg meegemaakt hoor,maar dan hoef ik toch niet meteen naar sigareten en de drank te grijpen,dan krijg je alleen maar meer problemen en zo slim om dat te weten ben ik ook wel :sweatdrop:

jah...stel je maar eerst eens voor wat er moet gebeuren voor je zoiets gaat doen..

simba
14 mei 2005, 22:57
ja inderdaad dat stel ik me voor ja,dat jij je dat nou niet realiseert :sweatdrop:

Inferno
14 mei 2005, 23:02
ik open eens eeb topic ´zucht´

BattleDude
14 mei 2005, 23:07

Dit slaat nergens op, de ene persoon kan er gewoon goed mee omgaan, en de andere niet.
Als je gelijk aan de drank gaat, kan dat 'n teken zijn dat je er dus niet goed tegenkan, nou ok. Ik kan opzich wel begrijpen dat je dat dan gaat doen, maar toch zou je er wat tegen moeten doen...

Zelf heb ik niet bepaald problemen, ik ben 'n normale 16 jarige jongen die veel thuis zit en 'n hoop vrienden heeft, maar ook 'n hoop "vijanden". Niet echt problemen dus..

Ah well, Inferno, sterkte!

simba
14 mei 2005, 23:16
ag geloof wat je wilt man venom1674
sterkte Inferno

inuyasha
14 mei 2005, 23:18
sterkte

maxie
14 mei 2005, 23:35
Succes

girlhitscar
15 mei 2005, 00:47
Ik ben ook alcoholist geweest. Nou ja, ik drink nog steeds regelmatig bier en flesjes wodka. Maar vroeger deed ik dat dagelijks. Alleen om niet constant aan nare dingen te denken.
Maar het help niet. Want de volgende dag wanneer je wakker bent, voel je je extra kut. Waarvoor is het dan waard?

Twinkle
15 mei 2005, 16:37
sterkte

Inferno
15 mei 2005, 16:38
dank jullie allemaal

EDIT: ik heb net al mijn stekre drank dat ik onder mijn bed had liggen aan een neef van mijn gegeven en al mijn bier hem ik met me neef omgeruild voor malt bier(voor de gene die niet weten wat malt is malt beteken dat er amper wat alcholvrij is