PDA

View Full Version : Mijn vriend de HOER

Ansaphone
14 mei 2005, 21:52
Wekenlang..was hij depressief.En ik, als zijn vriendin, was er voor hem.Ik heb em gesteund, om een gejankt, dagenlang niet kunnen eten omdat hij zich kut voelde.
En nu wat blijkt.Hij belazert me.Hij maakte misbruik van zijn 'oh wat ben ik zielig'positie om aandacht te kunnen krijgen en daardoor anderen te kunnen..*walgt*
Hij heeft ze niet eens verteld dat hije en vriendin heeft.Die smerige hoer.En het ergste is dat hij ook nog met ene jongen is vreemdgegaan, hijs bi.
Dit is zooo kut voor mijn ego.Bah.Mss moek oook maar zielig gaan doen bij mijn vrienden.Heb nog wel wat sexy vrienden over..nee!

Ik houd van hem, ik zei hem dat ik het niet erg vind, amar dat doe ik wel.Dumpen?
Ik wil hem niet kwijt. :(

Tenjiku_Nezumi
14 mei 2005, 21:54
Srry hoor, maar ik vind het wel een hele misselijke streek. :rolleyes:

GunslingerGirl
14 mei 2005, 21:56
Daarom ben ik afgeknapt op (extreem) lange-afstandrelaties.. Ze kunnen van alles achter je rug om doen en je van alles wijsmaken.. DUMPEN, zou ik zeggen. Echt..dit verdient niemand.

Tenjiku_Nezumi
14 mei 2005, 21:59
Alsof dat niet met een 'korte afstands' relatie kan. ;)

Ansaphone
14 mei 2005, 22:00
Ik weet het, mijn hoofd zegt dumpen die hufter, dumpen.
Maar mijn hart zegt dat hij te speciaal is om te laten gaan.
En ik ben het gewend dat jongens vreemdgaan... :(

Inferno
14 mei 2005, 22:03
dumpen anders doet die het zo weer en dan heb je meer pijn omdat je hem een tweede kans heb gegeven ik heb me eerst vriendin gedumpt gelijk een minuut later toen ik erachter kwam dat ze vijf vrienden had vijf vijf vijf vijf vijf vrienden

GunslingerGirl
14 mei 2005, 22:03
En ik ben het gewend dat jongens vreemdgaan... :(

Dat je het 'gewend' bent is al erg genoeg.. Daarom hoef je dit soort sj*tgedrag toch niet te accepteren? Luister eens naar je nuchtere 'hoofd' ipv je verliefde 'hart'.
Dan maar alleen en leven zonder leugens..

simba
14 mei 2005, 22:04
ja je kan iemand niet zo makkelijk uit je hoofd zetten maar wil hij jou nog of voelt hij meer voor die jongen?

Inferno
14 mei 2005, 22:05
ja want ik bedoel alleen leven is neit zo erg ik leef nu al vier jaar alleen en het is niet leuk maar is altijd beter dan worden beradden door je vriend/vriendin

Ansaphone
14 mei 2005, 22:06
Hij wil ons allemaal, das het probleem.
Ik heb hem nodig.
Net zoals muziek, ik kan niet zonder hem. :(
SJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!

Inferno
14 mei 2005, 22:07
dan is er wat mis met hem als hij alles wil wtf hij wil drie mensen

GunslingerGirl
14 mei 2005, 22:08
Alsof dat niet met een 'korte afstands' relatie kan. ;)

Die dingen kunnen altijd gebeuren, maar je hebt over het algemeen meer controle over een relatie als er niet zoveel kilometers tussen zitten. Als ik een relatie had en nu met iemand anders in bed zou liggen, en het niemand zou vertellen die mijn partner kent, zou die er ook niet achterkomen.

Ansaphone
14 mei 2005, 22:11
Op de een of andere manier kan het mij opeens niet meer boeien dattie nu mss drie mensne neukt, alsie amar van mij houdt.*huilt*

Inferno
14 mei 2005, 22:12
er zijn nog genoeg mensen over waarvan je kan houden

GunslingerGirl
14 mei 2005, 22:16
Op de een of andere manier kan het mij opeens niet meer boeien dattie nu mss drie mensne neukt, alsie amar van mij houdt.*huilt*

Ik deel je pijn.. Ik ben ook obsessief verliefd.. Als er iemand is die er aan onderdoor zal gaan, zal jij het zijn. Niet de ander.

Falsifica
14 mei 2005, 22:16
DUMPEN! :cool:

simba
14 mei 2005, 22:17

ja maar iemand vergeten is moeilijk en je moet wel de jiuste mensen vinden om van te houden

Venom
14 mei 2005, 22:18
ok kari ...a word to the wise..
the fuckup is using you

Inferno
14 mei 2005, 22:19

ja maar iemand vergeten is moeilijk en je moet wel de jiuste mensen vinden om van te houden

ja daar heb je gelijk in in weet er alles van daarom ben ik nu al dire of vier jaar alleen kan maar niet de juiste vinden

simba
14 mei 2005, 22:23

ja daar heb je gelijk in in weet er alles van daarom ben ik nu al dire of vier jaar alleen kan maar niet de juiste vinden

ja,en dan denk je soms de juiste gevonden te hebben,blijkt dat dus niet :sweatdrop: :(nou sterkte kari

Inferno
14 mei 2005, 22:24
veel gelukt Kari raakt niet aan de drank want daar zit in al aan

Ansaphone
14 mei 2005, 22:27
Ik ook, hoor. :cool:

Inferno
14 mei 2005, 22:32
nee nog een is een slachtoffer geworden van de drank nou jah een goeie raad mix nooit vodka+witte wijn+rode wodka+iets met zwarte bessen

De Brandon
15 mei 2005, 06:31
Dat is een... Kutstreek :x

Seto
15 mei 2005, 11:10
Damn wat een *piep* mens.
Idd ik zou het gewoon uitmaken, nadat die dat allemaal heeft gedaan.
Sterkte o.0.

maxie
15 mei 2005, 12:34
Dumpen. http://img41.echo.cx/img41/6928/kopievannonono9hs.gif

Venom
15 mei 2005, 12:38
jullie hebben wel het lef om te zeggen dumpen...zeg dan ook waarom je dat denkt.

Kyna
15 mei 2005, 12:45
Ik weet eigelijk niet wat ik zou doen in zo'n situatie, lijkt me lastig vooral aangezien je nogsteeds veel voor hem voelt. Ik zou die persoon wel nooit meer echt vertrouwen... Succes met je keuze (watvoor keuze dat dan ook is)!

GunslingerGirl
15 mei 2005, 14:45
Ik kan tienduizenden redenen bedenken, en ik heb er ook al een paar gegeven.

Venom
15 mei 2005, 14:47
even voor de duidelijk heid ik had het dus niet tegen iedereen

AnimEvy
15 mei 2005, 15:53

Voor hem honderd anderen, mensen die zoiets (misschien wel vaak) doen zijn niet speciaal, alleenmaar zielig. en wat heb je aan iemand waarvan jij alleenmaar houd, en die persoon misschien niet echt van jou.. :(
Echt waar, hoe hard het ook is, voor vreemdgaan is geen excuus. je leeft nog lang, zoek dan iemand die jou waard is, want dit zal meer pijn doen dan dat het gelukkig voelt.

simba
15 mei 2005, 15:58
nee je moet niet meteen dumpen zeggen,eerst moet je er achter komen waarom hij vreemd ging enzo want hij heeft daar vast wel een reden voor,alles heeft een reden dus als hij een goeie heeft kan je het accepteren als hij dat niet heeft,ja dan weet ik het niet :sweatdrop:

Twinkle
15 mei 2005, 16:00
als hij je weet wrom hij het deed en het is een goeie reden (lijkt me bijna nooit maarja) dan misschien nog een 2de kans geven, heeft hij die niet dan dumpen, er zijn nog genoeg andere leuke jongens.

Ansaphone
15 mei 2005, 20:16
Ik heb hem vandaag besloten een tweede kans te geven.Hijs was gisteren echt zwaar bezorgd om mij enzo...
Nu is hij nog liever dan normaal.Laat hem maar lekker moeite doen!Ik houd toch nog wel van hem, maar hij heeft me iets heel anars geflikt dus alsie het goed wilt maken moettie zijn best maar doen! :cool:

simba
15 mei 2005, 22:20
goedzo!!! :D

Twinkle
15 mei 2005, 22:22
goedzo!!! :D

same

death_letters
16 mei 2005, 16:10
Wekenlang..was hij depressief.En ik, als zijn vriendin, was er voor hem.Ik heb em gesteund, om een gejankt, dagenlang niet kunnen eten omdat hij zich kut voelde.
En nu wat blijkt.Hij belazert me.Hij maakte misbruik van zijn 'oh wat ben ik zielig'positie om aandacht te kunnen krijgen en daardoor anderen te kunnen..*walgt*
Hij heeft ze niet eens verteld dat hije en vriendin heeft.Die smerige hoer.En het ergste is dat hij ook nog met ene jongen is vreemdgegaan, hijs bi.
Dit is zooo kut voor mijn ego.Bah.Mss moek oook maar zielig gaan doen bij mijn vrienden.Heb nog wel wat sexy vrienden over..nee!

Ik houd van hem, ik zei hem dat ik het niet erg vind, amar dat doe ik wel.Dumpen?

ik zou hem bloemen sturen

Wauwter
16 mei 2005, 16:37

Het belangrijkste is dat je (als dat gebeurt/is) niet de "roddels" gaat geloven. Als je iets wilt weten, doe dat dan via hem en niet via 'n ander. En niemand hier op het forum kan hier de beslissing nemen "dumpen ja/nee?", die keuze is aan jou. Mijn raadt is volg je hart, als je echt nog van hem houdt waarom zou je dan je gevoel wegdrukken? Word je daar niet nog ongelukkiger van?

Het_Papiertje
16 mei 2005, 17:31
wat ongelovelijk achterlijk :sweatdrop: een smerige rotstreek

Vamirequi
16 mei 2005, 18:04
Als antwoord op je eerste post:

Persoonlijk zou ik zo'n iemand dumpen.
Hij heeft een vriendin, en is vreemdgegaan. Hoe denk je ooit een serieuze relatie te kunnen hebben met iemand die dit soort dingen flikt? Je kunt nog zo verliefd op hem zijn, als je misschien over een lange tijd hier eens goed over nadenkt, weet je dat dit niet goed is..
Het spijt me, maar dit is mijn mening..

Ansaphone
16 mei 2005, 20:45
Het punt is dat bij lange afstandsrelaties het erg lastig is om bij een persoon te blijven, vooral als diegen in het buitenland woont.Dit heeft meegeteld in mijn beslissing of ik bij hem zou blijven of niet.Uiteindelijk besefte ik dat ik zielsveel van hem hield, niet zonder hem kon en na wat hij gisteren tegen me zei besefte ik dat wel elkaar nodig hebben.Ik heb het hem dus vergeven...zo ongeveer.

Vordreller
17 mei 2005, 21:30
Alle contact verbreken

Apollo
17 mei 2005, 21:48
Hmmz, ik denk persoonlijk wel dat een l.a.r. (lange afstand relatie) wel moeilijk te onderhouden is. Als het recht voor mijn gezicht gebeurde, zou ik iemand eerder dumpen.

Tom_GM
18 mei 2005, 14:28
Ik weet dat zoiets pijn doet alleen ik kan maar 1 ding zeggen hoe moeilijk het ook is: dumpen :(
Wat hij jou heeft aangedaan is gewoon laag! :sweatdrop:

Bart
18 mei 2005, 15:56
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt toen ik 15 was, dus zo'n 2 jaar terug. Ik had een vriendin, een half jaar, toen ging ze vreemd met een meisje (zij was bi) en ik maak het uit. Ze sloeg me omdat ik het uitmaakte, en ik sloeg terug (enige keer dat ik een meisje geslagen heb, maar ze vroeg erom..). Tsja nahja, sindsdien heb ik er een soort fobie aan overgehouden, en vind ik het moeilijk om mensen te vertrouwen...
Dus als ik jou was had ik het uitgemaakt :rolleyes: