PDA

View Full Version : Medisch onderzoek...

Toshita
13 mei 2005, 18:22
Jah, het was weer zover we moesten weer met de hele klas naar medisch onderzoek...we moesten dus elk apart bij de dokter gaan en ons uitkleden enz...paar van mijn klas maakten daar zo een drama enz...ik vind het normaal dat ze naar het egslacht kijken en de beharing is of wel alles in orde is...maar iedereen maakt zich daar zo problemen op enz...waarom beschaamt zijn om naakt bij de dokter te zijn!
Naja vond het wel een saaie dag, maar was wel leuk om te zien dat er zo meisje zo helemaal rood uit hun kotjes kwamen... :p :p

Gabrian
13 mei 2005, 18:28
Vind je het nu echt raar dat sommige dat erg vinden..¬¬?

Yondaime
13 mei 2005, 18:29
Wij hadde een tijdje geleden ook zoiets van de GGD
was best leuk =P

Tenjiku_Nezumi
13 mei 2005, 18:33
Wij moesten dat vroeger ook. En dan moest de ene helft van de klas gewoon naar de GGD en de andere helft moest gewoon op school en lieten ze een arts komen. En ik zat altijd net bij de helft die naar de GGD moest. Vond ik wel fijn. xP

Kvond het op zich geen probleem ofzo, maar daar kreeg ik wel te horen dat ik een bril moest. Maar ja. :)

TheJokerr
13 mei 2005, 18:34
@LT vind jij dat leuk ofzo dat een ander aan je ballen en beharing zit te voelen.

GoodLugia
13 mei 2005, 18:35
X3 heb het dit jaar nog gehad, kreegk eerst zown langdradig gesprek ofk wel goed at en gezond was.
Daarna werdk gewogen en ze keken hoe lang ik was......en of je een rechte rug hebt x3 moest je in je onderbroek in een kamertje staan (de kamer waar de meesters en juffen altijd koffie drinken) x3

Toshita
13 mei 2005, 18:53
@LT vind jij dat leuk ofzo dat een ander aan je ballen en beharing zit te voelen.

Lolz, ze hebben niet gevoeld :p Wel gekeken en jah, vind dat wel normaal...

TheJokerr
13 mei 2005, 18:54

Lolz, ze hebben niet gevoeld :p Wel gekeken en jah, vind dat wel normaal...

ik niet, maar je moet het zelf maar weten. Ik vind het niks als mensen naar me geslacht gaan kijken.

Venom
13 mei 2005, 18:56
en dan word je [...] geil natuurlijk..

GoodLugia
13 mei 2005, 18:58
Owkeej ik laat het niej toe als ze naar men geslacht gaan kijken ._. dan kunnen ze uit het raam geflikkerd worden, da vink niej normaal -____-

Tenjiku_Nezumi
13 mei 2005, 18:59
X3 heb het dit jaar nog gehad, kreegk eerst zown langdradig gesprek ofk wel goed at en gezond was.
Daarna werdk gewogen en ze keken hoe lang ik was......en of je een rechte rug hebt x3 moest je in je onderbroek in een kamertje staan (de kamer waar de meesters en juffen altijd koffie drinken) x3

Nu zou ik ook niet meer graag half in m'n nakie daar gaan staan hoor. ._.
Maar als je nog mini (basisschool) bent, vind je het denk ook nog niet zo'n big problem. :rolleyes:

*Rolt maar weg*

TheJokerr
13 mei 2005, 19:00

jij staat bij zulke onderzoeken natuurlijk gelijk te rukken

Toshita
13 mei 2005, 19:02
Lolz, neen vroeger maakte ik daar veel problemen over...jah was dan ook in potje plassen enz... maar ik vond het vandaag zeker niet erg... :p

Venom
13 mei 2005, 19:10

jij staat bij zulke onderzoeken natuurlijk gelijk te rukken

de laatste keer dat ik naakt bij een meid stond (bij medisch onderzoek dan) was ik 10..niet zeuren

Cesar
13 mei 2005, 19:13
ik had dat vorig jaar, ik heb me echt niet uitgekleed ik zei gewoont tegen die man ik weet wel dat ik gezond ben je hoofd me niet naakt te zien punt

Tenjiku_Nezumi
13 mei 2005, 19:15
Ik vind dat ze met zulke dingen voor de meisjes een vrouwelijke arts moeten nemen.

Cesar
13 mei 2005, 19:25
Ik vind dat ze met zulke dingen voor de meisjes een vrouwelijke arts moeten nemen.

niemand hoeft mij naakt te zien, maar het zou helpen

Yondaime
13 mei 2005, 19:31
ik vind het nou niet zo erg ^^'(als jongen =P)

Cesar
13 mei 2005, 19:35
jongens kennen geen schaamte :sweatdrop:

Yondaime
13 mei 2005, 19:36
Jongens zijn oversext in de puberteit =P merk je vast wel

Toshita
13 mei 2005, 19:44
bij ons was het een vrouw...

Cesar
13 mei 2005, 19:46
bij mij was het een man en hij wilde zo veel onnodige dingen weten, hoe gaat het met je wat zijn je hobby's? Wat gaat hem dat aan >_<

Yondaime
13 mei 2005, 19:57
bij ons was het een vrouw...

Bij ons ook

Toshita
13 mei 2005, 20:14
bij mij was het een man en hij wilde zo veel onnodige dingen weten, hoe gaat het met je wat zijn je hobby's? Wat gaat hem dat aan >_<

Dat vroeger ze ook, dan staken ze een spuit in mijn arm...gewoon een afleiding...

Brooddoos
13 mei 2005, 20:19
Wij hadden het overlaatst ook. Het was zo een oude vrouwelijke arts. En ik voelde mij niet bepaald op mijn gemak als ze aan m'n ballen voelden enzo. Ik zat daar zo: aarg mag m'n onderbroek weer aan plz.
Het is toch normaal dat mensen niet staan te juigen als er zo iemand aan je ballen enzo komt friemelen. Oke het is voor je gezondheid maar niet iedereen vind het fijn om zijn/haar geslacht te laten zien aan een vreemd iemand.

Cesar
13 mei 2005, 20:20

Dat vroeger ze ook, dan staken ze een spuit in mijn arm...gewoon een afleiding...

o ja ik weet nog van zo'n ziekte en toen kregen we een prik, mun zusjes gingen smiddags al en denise had zo'n oude vrouw en die vroeg haar zo: hoe oud ben je. die zegt 10 of zo. 'o dan moet je hem 10 seconden in houden' en bij elke seconde drukte dat mens harder. toen ik s avonds moest zocht ik de jongste die ik vinde kon :p

Kyna
13 mei 2005, 20:58
Wij hadden dat ook alleen hoefde we ons niet uit te kleden daaro (mocht je zelf bepalen). Toen schreef hij een verwijsbriefje voor de huisarts omdat ik nog niet ongesteld was geweest (ik was toen net 13 -_-").

Voor de rest vind ik idd dat ze voor de meisjes dan een vrouw moeten nemen, en voor de jongens een man.

Toshita
13 mei 2005, 21:04
Oke het is voor je gezondheid maar niet iedereen vind het fijn om zijn/haar geslacht te laten zien aan een vreemd iemand.

DAt is waar, maar ik zou eerder mijn geslacht tonen aan iemand die ik niet ken (Dus een vreemde) dan aan iemand die ik wel ken...Want als die dokter u kent (Familie of een gewone kennis die je veel ziet.) jah...voelt bij mij raader aan dan bij iemand die ik mss onder het twee jaar zie ofzo... Daar zou ik eerder mijn broek afdoen...

Jah, ik hoop dat je er iets van begrepen hebt...

Kyna
13 mei 2005, 21:05
Dat kan ik ook wel weer begrijpen. Toch ben ik daa dan weer niet zo makkelijk in. Zeker niet als je onze schoolarts ziet ._. Da's echt zo'n opgefokt, oversext oud mannetje -_-"

Viral
13 mei 2005, 21:11
@Joki doet me denken aan zo'n type "wollen sokken en sandalen"._.

laatste x was op vorige school..moet ik nog steeds...en w8 ff*gaat RPen*.......naar trug,voor een onderzoek voor mijn rug..omg ik rijm._.;
gelukkig hoefde ik er alleen maar in ondergoed en t-shirt staan..blij toe dat mijn t-shirt lang was X3
helaas was het wel een man A_O;;was ook nog een vrouw bij maar dat was alleen voor meten en wegen...-_-;;
maarja..die man was wel aardig..denk ik

Toshita
13 mei 2005, 21:11
Dat kan ik ook wel weer begrijpen. Toch ben ik daa dan weer niet zo makkelijk in. Zeker niet als je onze schoolarts ziet ._. Da's echt zo'n opgefokt, oversext oud mannetje -_-"

Gruwelijk nachtmerie dus...bij mij zijn het allemaal vrouwen...ook mijn huisdokter is vrouw...medisch onderzoek zijn ook allemaal vrouwen daar...snap niet waarom ik allemaal vrouwen krijg...
Maarjah, ik zou natuurlijker liever mijn broek uit doen bij een man dan bij en vrouw...dan voel ik mij een beter op mijn gemak...en bij de meisjes dan moet het een vrouw zijn...dat zou beter zijn denk ik en de meeste willen dat wel...

Cesar
13 mei 2005, 21:12
in mijn ogen vind ik dat eigenlijk helemaal nie zo erg, je weet helemaal niks van die dokter, ik verbaas me over de vele pedo's onder de dokter die er zijn hoor, dat is denk ik altijd nog mijn grote angst, trouwens als je niet wil dat ze je daar onderzoeken moet je het zeggen

Yondaime
13 mei 2005, 21:16
ik vind het niet erg wat voor dokter ik heb,man of vrouw,
maar ik heb altijd vrouwen gehad dus ben dat wel gewend.

Brooddoos
13 mei 2005, 21:43
Mij maakt het niet uit of het nu m/v is. Maar toch mssn liefst een vrouw. Dan zo een vieze baardmans met van die vuile vingers =s

Tenjiku_Nezumi
13 mei 2005, 22:03
Ja, maar ook met een Gynacoloog. Ik moet er later niet aan denken als ik zwanger ofzo ben dat dat dan een man is. ._.

>_>

*Rolt weg*

Cesar
13 mei 2005, 22:08
Ja, maar ook met een Gynacoloog. Ik moet er later niet aan denken als ik zwanger ofzo ben dat dat dan een man is. ._.

>_>

*Rolt weg*

ik denk niet dat je daar aan zal denken

Tenjiku_Nezumi
13 mei 2005, 22:11
Wat bedoel je daar mee?

Cesar
13 mei 2005, 22:14
als je daar ligt met niet te vergeten hevige pijn ga je echt nie denken of je je benen geschoren hebt of dat er een man naar je dingetje kijkt :sweatdrop: maar ik zou van tevoren ook een vrouw prefereren, prefereren wat een duur woord ^^

Tenjiku_Nezumi
13 mei 2005, 22:14
Ehh, ik heb het ook niet over de bevalling. ^^"

Cesar
13 mei 2005, 22:15
Ehh, ik heb het ook niet over de bevalling. ^^"

o :p ik wel

Tenjiku_Nezumi
13 mei 2005, 22:16
OMG, sorry hoor. Maar als je niet eens weet waar ik het over heb, post dan niks. :rolleyes:

Beetje flauw om te zeggen: "O ik wel"

:x

Cesar
13 mei 2005, 22:20
OMG, sorry hoor. Maar als je niet eens weet waar ik het over heb, post dan niks. :rolleyes:

Beetje flauw om te zeggen: "O ik wel"

:x

maak er nie zo'n probleem van ik bedoelde er niks mee :sweatdrop:

GunslingerGirl
13 mei 2005, 22:29
Ik heb dat soort intieme onderzoeken gelukkig nooit gehad op school. Moeten ze ook niet proberen. Echt niet.

Tenjiku_Nezumi
13 mei 2005, 22:31
Ook niet op de basisschool?

Iedereen krijgt dat toch standaard? Of niet?

GunslingerGirl
13 mei 2005, 22:48
Nee, niet dus. Het enige wat mij ooit gevraagd is, is of ik al ongesteld geworden was.

Toshita
13 mei 2005, 22:49
Ik dacht dat alleen bassischool en in de middenschool is...
1ste middelbaar en 3de... ale denk ik toch... die naar het med. Onderzoek moeten gaan...

Kyna
14 mei 2005, 08:34
Same here, eigelijk vroeg hij niet eens of ik al ongesteld was maar veronderstelde hij het ("Je bent al bijna uitgegroeid dus ben je vast ook ongesteld") terwijl dat toen dus nog niet het geval was. Ik was met bepaalde dingen erg vroeg en met ongesteldheid dus pas laat.

Op de basisschool hebben we wel een paar onderzoeken gehad, maar dan hoefde je eigelijk alleen maar gewogen en gemeten te worden en voelde iemand aan je rug om te kijken of hij wel recht stond. Voor de rest niks, misschien wel in de kleuterklas maar dat weet ik dan niet meer. Ook niet voor zover ik me kan herinneren.

Tom_GM
14 mei 2005, 08:47
Ik had dit ook in de 1e en 2e van de GGD.
Maar ze gingen gelukkig nie naar je geslacht kijken 0__o"
Ik ben tog nie geweest, je hoefde nie :p Moest briefje invullen..
Ik: Ey mam, dit briefje moet je invullen, voor de GGD. Ik nie ga
Moeder: Waarom nie dan?
Ik: WTF wel? .___."
Moeder: Getekend..
XD

Toshita
20 mei 2005, 19:17
Ik had dit ook in de 1e en 2e van de GGD.
Maar ze gingen gelukkig nie naar je geslacht kijken 0__o"
Ik ben tog nie geweest, je hoefde nie :p Moest briefje invullen..
Ik: Ey mam, dit briefje moet je invullen, voor de GGD. Ik nie ga
Moeder: Waarom nie dan?
Ik: WTF wel? .___."
Moeder: Getekend..
XD

Wij moeten! Naja vind niet zo erg, heb teminste dan geen lessen...

Vordreller
21 mei 2005, 08:31
Jah, het was weer zover we moesten weer met de hele klas naar medisch onderzoek...we moesten dus elk apart bij de dokter gaan en ons uitkleden enz...paar van mijn klas maakten daar zo een drama enz...ik vind het normaal dat ze naar het egslacht kijken en de beharing is of wel alles in orde is...maar iedereen maakt zich daar zo problemen op enz...waarom beschaamt zijn om naakt bij de dokter te zijn!
Naja vond het wel een saaie dag, maar was wel leuk om te zien dat er zo meisje zo helemaal rood uit hun kotjes kwamen... :p :p

Het is hun werk dat na te kijken, die mensen zijn dokters, en voor hen maakt het niet uit wat ze zien, het is voor hen gewoon een lichamlijk verschijnsel dat hen geen enkele reden tot opwinding of wat dan ook geeft