PDA

View Full Version : Brugger-begeleider XD

Dragone
13 mei 2005, 16:27
Naja, ff uitleggen wat het sowieso is: Een V4-begeleider *Of bruggerbegeleider x3* is iemand uit VWO 4 die dan kinderen uit de eerste helpt met hun eerste jaar op de middelbare...

Nou, ik was de enige van de klas, die niet iemand kon vinden om samen mee te werken, (Want, je werkt samen met 2, 3, 4...).
Maar nu dus, wouden 2 meisjes uit onze klas de grootste 1e klas sinds tijden doen samen met een vriend en ik, dus nu gaan wij een Mavo klas met 35 leerlingen helpen XD En dus ben ik wel blij ^^ Het neemt wel wat van je tijd in beslag; Dus krijgen we meer huiswerk ed. Maar je krijgt er wel studiepunten voor terug, en het is altijd leuk om te helpen dus... =D

Inferno
13 mei 2005, 16:28
Naja, ff uitleggen wat het sowieso is: Een V4-begeleider *Of bruggerbegeleider x3* is iemand uit VWO 4 die dan kinderen uit de eerste helpt met hun eerste jaar op de middelbare...

Nou, ik was de enige van de klas, die niet iemand kon vinden om samen mee te werken, (Want, je werkt samen met 2, 3, 4...).
Maar nu dus, wouden 2 meisjes uit onze klas de grootste 1e klas sinds tijden doen samen met een vriend en ik, dus nu gaan wij een Mavo klas met 35 leerlingen helpen XD En dus ben ik wel blij ^^ Het neemt wel wat van je tijd in beslag; Dus krijgen we meer huiswerk ed. Maar je krijgt er wel studiepunten voor terug, en het is altijd leuk om te helpen dus... =D

het is niet altijd leuk om te helpen maar jah veel geluk

Ongeregistreerd
13 mei 2005, 16:37
Jij liever dan ik, maar iig veel geluk.

Dragone
13 mei 2005, 17:41
Vrijwillig helpen is altijd leuk, vind ik XD

Oja, nog een voordeel dat ik net te horen heb gekregen: We gaan ook met de 1eklassers meer op reis naar hun excursies XD

Ansaphone
13 mei 2005, 19:25
De perefecte kans om die onderkruipsels tot je slaven te maken en ze de rest van het jaar je spullen te laten dragen.W007!Was ik amar bruggerbegeleider.Bracht ik ze ook gelijk wat muzieksmaak bij. :cool:

Kyna
13 mei 2005, 21:03
Das idd leuk, wij hebben dat een week moeten doen. Meteen degene die ik moest begeleiden met anime gebombardeerd zodat ze het nu leuk vind :3