PDA

View Full Version : Nu moet ik hem nog langer missen ;____;

Erisuko
13 mei 2005, 14:56
*zucht*
Zoals sommigen miss wel weten, zou ik dit weekend een "date" hebben met de jongen die ik leuk vind.
Nu heeft hij "afgemaild", en gezegd dat hij de aankomende weken ook niet kan omdat hij het druk heeft met examens. o0"
Hij wil liever in de zomervakantie wat afspreken, want dat lijkt hem ook veel gezelliger, zegt 'ie. Maar nu heb ik dus echt zoiets van: ._.'
Ik heb hem al ruim een maand niet meer gezien, en nu ook nog eens minstens 5 weken wachten tot dat weer gebeurt...
Het klinkt miss wat dramatisch enzo, maar ik heb echt het gevoel dat ik zo in tranen ga uitbarsten. T___T'

Kyna
13 mei 2005, 15:03
Ik kan best begrijpen wat je bedoeld... Vervelend voor je, weet voor de rest ook niet wat je nu moet doen ^^"

Stef_Tha_Man
13 mei 2005, 15:08
wat lullig datie het via mail doet

Kyna
13 mei 2005, 15:09
Ik zou eerder afbellen, mailen is zo onpersoonlijk.

Tenjiku_Nezumi
13 mei 2005, 15:10
wat lullig datie het via mail doet

Inderdaad. Echt lullig. :x

Stef_Tha_Man
13 mei 2005, 15:11
Ik zou eerder afbellen, mailen is zo onpersoonlijk.

jah pcies, zelfs ik zou het niet via mail doen
dat zegt nogal wat :rolleyes: :p

Erisuko
13 mei 2005, 15:15
Ach ja, maar eig hebben we elkaar ook nog maar 1 x gezien.
En echt goed gesproken hebben we nog niet. Eig hebben we alleen maar gesmsed sinds ik hem niet meer heb gezien...
Ik zou hem ook niet durven bellen ^^"

Anyway, ik voel me nu dus gewoon zwaar klote ._.
Ik irriteer me ook aan alles enzo.

Ongeregistreerd
13 mei 2005, 16:40
Ik weet hoe je je voelt, het is idd niet prettig, maar je moet maar denken dat je dan nog iets hebt om naar uit te kijken ofzo.

Erisuko
13 mei 2005, 16:42
Ty ='3

Seto
13 mei 2005, 16:44
Hm... Ik zou zeggen, pak een paar flessen die je kapot mag slaan en sla ze kapot tegen een muur (klinkt dom, maar helpt echt, je voeld je dan stukke rustiger).

Voor de rest moet je denken aan de tijd dat je hem eindelijk ziet, wat je dan gaat doen enzo. Je moet vooral niet gaan denken dat je hem al zolang niet meer hebt gezien (dus geen negatieve gedachtes!) anders voel je je alleen maar klote.
Je moet ookal is het moeilijk positief denken.

Erisuko
14 mei 2005, 11:23
Ty, dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen =3
Ik weet inmiddels dat hij me nog steeds leuk vindt, en dat hij me niet probeert te ontlopen o.i.d. Maar still is het moeilijk om hem zolang niet te kunnen zien...

Ansaphone
14 mei 2005, 21:54
Lullig

Inferno
14 mei 2005, 22:10
klote

Seto
15 mei 2005, 10:19
Ty, dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen =3
Ik weet inmiddels dat hij me nog steeds leuk vindt, en dat hij me niet probeert te ontlopen o.i.d. Maar still is het moeilijk om hem zolang niet te kunnen zien...

Dat moet je dan voorzichtig zeggen tegen hem, dan weet hij dat ook en misschien gaat die daar iets tegen doen. Nee heb je, ja kan je krijgen ;)

Yutara
15 mei 2005, 10:33
das nie leuk!

Elvirna
15 mei 2005, 12:36
Dat vind ik egt rot voor je,Eri-chan :(

QueenHyleta
15 mei 2005, 12:51
Woontie zover weg dan?
Maar tis idd erg klote.. ik weet er alles van :rolleyes:
Ik zie mn vriend vaak ook 2 maanden niet.
Maarja het kan gewoon niet anders, je zal er aan moeten wennen. En dat lukt je ook wel, duurt alleen even. ;)

Erisuko
15 mei 2005, 13:26
Hij woont in Utrecht, ik in Flevoland.
Opzich is het niet zo heel ver weg... Ik had vannacht btw gedroomd dat ik stiekem met de trein naar zijn woonplaats ging x'3

Ty iedereen, iig =3

Twinkle
15 mei 2005, 16:43
de zomervakantie is niet zo heel ver weg meer :D
maar wel lullig voor je.

Erisuko
15 mei 2005, 17:56
Nogmaals ty voor iedereen die me steunt ^^
De zomervakantie is idd niet zo ver weg meer, maar toch lijkt 1 dag een eeuwigheid te duren .____.
Omg, volgens mij ben ik echt dramatisch bezig x'3