PDA

View Full Version : Ben 17... en verloofd :P

Bart
08 mei 2005, 22:17
Uhm ja ik moet dit gewoon even kwijt hier :D En ik weet nu al dat ik gezeik hierover ga krijgen van jullie, maar ik moet het gewoon even kwijt...

Een aantal van jullie kennen me al van toen ik nogal actief was op dit forum... Dat is de laatste tijd een stuk minder geworden, omdat ik simpelweg minder online ben en bij me vriendin rondhang. En daar wil ik het even over gaan hebben!

Het was natuurlijk vakantie afgelopen week en ben ongeveer de hele tijd daar geweest, heb er ook geslapen (ik ga geen details geven, dat mag je zelf bedenken), en we houden echt ontiegelijk veel van elkaar en dat hebben we ook gezegt tegen elkaar. We hebben pas 3 en een halve maand maar ik vond haar al vanaf november leuk en zij mij ook, we durfen allebei helaas niet de eerste stap te maken. Maar van het een kwam het ander... Afijn, terug naar gisteren! Toen lagen we samen bij elkaar op bed en ze zei sorry (weet niet meer waarom, was niks ernstigs, geen ruzie of zo, meer als grapje). Ik zei voor de grap: Ga op je knieën! Dus dat deed ze... toen zei ik: Vraag me ten huwelijk! Ook dat deed ze... Alleen wat er toen gebeurde, ik kreeg een brok in m'n keel...

Ze liep naar een kastje in dr kamer en pakte een doosje met... je raad het al, een ring erin... Dus ik schrik me de tering en ze keek me zo lief aan en vroeg nog een keer: Wil je met me trouwen?
Uiteraard zei ik ja en tja... nu zijn we dus verloofd... En dat terwijl ik pas 17 ben! Ik kan een aantal reacties al aan horen komen: "Hoe weet je nou of dit goed gaat?" of "Je bent nog zo jong!" of "Je kan toch pas trouwen op je 18e!"

Ja dat begrijp ik, maar als je weet wat voor verleden wij hebben dan weet je dat dit goed zit... En vrienden van ons zijn dolblij voor ons en begrijpen het ook, dat we al zo vroeg er bij zijn...

Haar ouders weten het ook al, haar hele familie eigenlijk. Mijn familie niet omdat die er toch lacherig over gaan doen. Ik vertel het wel wanneer de tijd daar is :)

Nou dit moest ik kwijt en hebben jullie meteen de reden waarom ik zo lang afwezig was op AWF en ik hoop dat jullie me het beste wensen!

Tenjiku_Nezumi
08 mei 2005, 22:19
Gefeli! ^^

Kataji
08 mei 2005, 22:20
Ik vind het echt geweldig voor je. Hoe erg wij elkaar ook niet uit kunnen staan, ik meen het serieus.

Erika

Stef_Tha_Man
08 mei 2005, 22:22
Congratz man! :D

veel suc6 ;)

Shinji
08 mei 2005, 22:27
Gefeliciteerd Bart! :)
Ik vind het echt leuk voor je.

Dechi
09 mei 2005, 08:05
dat is heel leuk voor jullie 2en(niet lullig bedoelt)

Sammy
09 mei 2005, 12:03
Feliciteert. ^__^

GoodLugia
09 mei 2005, 12:58
Feli ^^ leuk voor jou =3 en ook voor haar

Noof
09 mei 2005, 13:30
Gefeli Bart! :D

Kikyo
09 mei 2005, 13:50
zelfde reactie als de rest, dus; felici!

Ome Menno
09 mei 2005, 14:06
Leuk!! Gefeliciteerd!

Erisuko
09 mei 2005, 14:15
Omg, da's idd erg jong, maar als jij er gelukkig van wordt: van Harte Gefeliciteerd :D

Onno
09 mei 2005, 14:34
Gefeli! ^^ Wanneer word je 18?

Yondaime
09 mei 2005, 14:35
Omg, da's idd erg jong, maar als jij er gelukkig van wordt: van Harte Gefeliciteerd :D

King_Arthur
09 mei 2005, 14:54
gefeliciteerd

Brooddoos
09 mei 2005, 15:24
Uhm ja ik moet dit gewoon even kwijt hier :D En ik weet nu al dat ik gezeik hierover ga krijgen van jullie, maar ik moet het gewoon even kwijt...

Een aantal van jullie kennen me al van toen ik nogal actief was op dit forum... Dat is de laatste tijd een stuk minder geworden, omdat ik simpelweg minder online ben en bij me vriendin rondhang. En daar wil ik het even over gaan hebben!

Het was natuurlijk vakantie afgelopen week en ben ongeveer de hele tijd daar geweest, heb er ook geslapen (ik ga geen details geven, dat mag je zelf bedenken), en we houden echt ontiegelijk veel van elkaar en dat hebben we ook gezegt tegen elkaar. We hebben pas 3 en een halve maand maar ik vond haar al vanaf november leuk en zij mij ook, we durfen allebei helaas niet de eerste stap te maken. Maar van het een kwam het ander... Afijn, terug naar gisteren! Toen lagen we samen bij elkaar op bed en ze zei sorry (weet niet meer waarom, was niks ernstigs, geen ruzie of zo, meer als grapje). Ik zei voor de grap: Ga op je knieën! Dus dat deed ze... toen zei ik: Vraag me ten huwelijk! Ook dat deed ze... Alleen wat er toen gebeurde, ik kreeg een brok in m'n keel...

Ze liep naar een kastje in dr kamer en pakte een doosje met... je raad het al, een ring erin... Dus ik schrik me de tering en ze keek me zo lief aan en vroeg nog een keer: Wil je met me trouwen?
Uiteraard zei ik ja en tja... nu zijn we dus verloofd... En dat terwijl ik pas 17 ben! Ik kan een aantal reacties al aan horen komen: "Hoe weet je nou of dit goed gaat?" of "Je bent nog zo jong!" of "Je kan toch pas trouwen op je 18e!"

Ja dat begrijp ik, maar als je weet wat voor verleden wij hebben dan weet je dat dit goed zit... En vrienden van ons zijn dolblij voor ons en begrijpen het ook, dat we al zo vroeg er bij zijn...

Haar ouders weten het ook al, haar hele familie eigenlijk. Mijn familie niet omdat die er toch lacherig over gaan doen. Ik vertel het wel wanneer de tijd daar is :)

Nou dit moest ik kwijt en hebben jullie meteen de reden waarom ik zo lang afwezig was op AWF en ik hoop dat jullie me het beste wensen!

Als jij er oke mee bent, gefeliciteerd dan! Het is idd jong en ik hoop dat het niet op zo'n zoveelste scheiding gaat uitlopen.(maar daar moet je nu nog niet aandenken ^^ :p) Je moet wel ff denken aan al de dingen die erbij komen en of je het echt wel wilt. Want het is natuurlijk een serieuze stap. (nu lijk ik wel zo een asha van fancy ofzo x""3)

Bart
09 mei 2005, 15:34
Haha dankjewel allemaal, ik had eigenlijk allemaal negatieve reacties verwqcht! :p

Maar ja ik weet dat er heel wat bij komt kijken, maar wie zegt dat we meteen gaan trouwen (wat overigens nog niet eens mogelijk is), verloven is sowieso een grote stap vvind ik...

Cesar
09 mei 2005, 16:17
gefeliciteerd, en ik zal maar geen negatieve reacties geven het kan ergers ;)

Anne
09 mei 2005, 16:37
Nouja, gefeliciteerd, I guess? Hoewel ik echt niet snap dat je op je zeventiende al plannen maakt om te trouwen... Maar volgens mij ben ik de enige die je niet springend van vreugde feliciteert, dus t zal wel aan mij liggen... Jullie zullen we veel van elkaar houden, daarvoor ben ik erg blij voor je, dat is geweldig! Maar trouwen, tsja, zou ik gewoon nog niet doen op jouw leeftijd.

Kyna
09 mei 2005, 16:54
Wow zeg dat is inderdaad nogal wat O_O
Maar toch heel erg feliz ^^ Leuk voor je zeg.

De Brandon
09 mei 2005, 16:55
Congratz. :D

Veel geluk met het huwelijk!

TheJokerr
09 mei 2005, 17:21
gefeliciteerd, wat zei je eigenlijk toen ze het vroeg, een uitbundig ja of een tranerige zachte ja?

shadow_warrior
09 mei 2005, 17:29
tegek man gefeliciteerd dat jullie maar een tegekke tijd hebben samen.en met jullie leeftijden daar moet je maar schijt aan hebben want het gaat teminste om echte liefde.

Tom_GM
09 mei 2005, 17:35
Ik vind t n BEETJE moeilijk te geloven..XD Aangzien Bart het zegt..
Maar tog gefeli! :pIk mag tog wel op de bruiloft komen he >="(

Brooddoos
09 mei 2005, 18:00
Nouja, gefeliciteerd, I guess? Hoewel ik echt niet snap dat je op je zeventiende al plannen maakt om te trouwen... Maar volgens mij ben ik de enige die je niet springend van vreugde feliciteert, dus t zal wel aan mij liggen... Jullie zullen we veel van elkaar houden, daarvoor ben ik erg blij voor je, dat is geweldig! Maar trouwen, tsja, zou ik gewoon nog niet doen op jouw leeftijd.

Ja ik ben het met je eens. Maar als ze het echt willen. en ik ken zo ook niet dus ik weet niet hoeveel ze van elkaar houden.
Maar ikzelf vind het als je nog maar 3 maanden een relatie hebt nog een beetje vroeg. Maarja ik ken jullie niet dus ik weet er ook niet veel van.

zuuuuuucht
09 mei 2005, 18:18
Gefeli,Bart!
Je bent idd wat jong,maar als jullie zoveel voor elkaar voelen,is dat een teken van diepe liefde!
En daar is toch niets mis mee? :confused:

Oturan
09 mei 2005, 18:52
Echt supers gast, ik ken je nie, maar kvin ut toch supercoowl voor je:D, egt khoop da jullie egt supergelukkig worden!!!!!

ReLex
09 mei 2005, 18:54
Go Bart! ^^

TeXas
09 mei 2005, 18:55
Ben blij voor je , hopelijk verloopt alles goed. ;)

Ansaphone
09 mei 2005, 19:40
Gefeli!

Yutara
09 mei 2005, 19:53
ben je niet wat jong?!

maxie
09 mei 2005, 20:02
Ik vind verloven al een slecht idee.

Gabrian
09 mei 2005, 20:44
Het is idd vrij jong om zo'n besslising te nemen, anyway, ik hoop dat je er geen spijt van krijgt.

Kyna
09 mei 2005, 20:45
Het is misschien wat snel en vroeg, maar het klinkt toch echt alsof ze dolverliefd zijn... Ik zou er maar geen probleem van maken als je er gewoon achter staat. Veel succes en geluk ofzo XD

Erik
09 mei 2005, 21:06
Dolverliefd zijn is niet hetzelfde als klaar zijn om je leven met iemand te delen, maar wie ben ik.

Lennard
09 mei 2005, 21:57
gefeliciteerd

http://img161.echo.cx/img161/1982/happym9ec.gif

Ik hoop dat het nog een goed huwelijk word en blijft!

Seto
09 mei 2005, 23:01
Gefeli!

Je moet gewoon een *piep* hebben aan mensen die denken dat het niet goed afloopt...
Mijn best friend is nu ook verloofd ^^ (fran), en haar vriend is ook nog geen 18, maar als je zo erg om elkaar geeft, maakt dat helemaal niet uit :) .

zuuuuuucht
10 mei 2005, 11:24
Wanneer is de bruiloft?!
Zeg,mag ik op die bruiloft zijn?! :D
Ik hoop dat je lief voor haar zult zijn!

Tom_GM
10 mei 2005, 15:59
Ik wil serieus wel naar de bruiloft komen .__.
Marre, hoelang kennen jullie elkaar nou?

Brooddoos
10 mei 2005, 16:42
Het is misschien wat snel en vroeg, maar het klinkt toch echt alsof ze dolverliefd zijn... Ik zou er maar geen probleem van maken als je er gewoon achter staat. Veel succes en geluk ofzo XD

*geeft zelfde soort antwoord als achilles*
dolverliefd is niet Houden van voor het leven.

Bart
10 mei 2005, 17:35
Het is houden van en ik had al zulke reacties verwacht, maar ja, daar heb ik dan maar even schijt aan eh... Om ff wat vraagjes te antwoorden:

Gefeli! ^^ Wanneer word je 18?

13 december... zij 21 maart dus we hebben nog even :p Maar wie zegt dat we meteen gaan trouwen als we 18 zijn? Een bruiloft kost geld, en we willen dan ook samenwonen dus het kan best nog een tijdje duren voordat we elkaar het ja-woord geven hoor.

Zie ongeveer mijn bovenste reactie... we gaan (kunnen) niet gelijk trouwen, dus het word weaarschijnlijk toch niet eerder dan 20 jaar...

gefeliciteerd, wat zei je eigenlijk toen ze het vroeg, een uitbundig ja of een tranerige zachte ja?

Nouja ik had een brok in m'n keel dus het klonk heel zacht... Maar niet echt tranerig :p

ben je niet wat jong?!

Ja ik ben wat jong en dat weet ik ook wel... Maar toch... het voelt goed en bij haar ook, en we nemen zo'n belangrijke stap echt niet voor niets hoor.

*geeft zelfde soort antwoord als achilles*
dolverliefd is niet Houden van voor het leven.

En als je verliefd bent én gigantisch veel van haar houdt?

Anyways... Ik zal jullie nog wel op de hoogte houden... Zie het als een real life soap :p

Yutara
10 mei 2005, 17:56
oke dan!
gefeliciteerd! :D /forums/images/graemlins/birthday.gif

Venom
10 mei 2005, 17:58
ik haat soaps ._.''

Yutara
10 mei 2005, 18:02
ik haat soaps ._.''

ik ook!

zuuuuuucht
10 mei 2005, 18:23
Ik maak het rijtje volledig! :p
Zeg,geef je ons geen details,Bart?! :D

GunslingerGirl
10 mei 2005, 18:38
Vroeger geloofde ik ook nog in sprookjes en wist toch zo zeker dat ik zou trouwen met mijn toenmalige vriendje. Ook hij zou er zeker van zijn. We maakten plannen, lachten, waren blij. En toen was alles opeens over. Weg toekomstplannen, weg alles en weg armband van €250,- die ik hem gegeven had als tastbaar bewijs van onze verbintenis.

Maar goed, als jij denkt dat het ook echt zal lukken..succes!

Bart
10 mei 2005, 18:41
Ja ik weet niet of ik dit mag zeggen, maar jij bent zo'n depressief trutje die alles somber in ziet, dus ik trek me daar maar niets van aan...

Enne... wat voor details wil je dan? :p

Tenjiku_Nezumi
10 mei 2005, 18:46
Nou ja, het komt wel vaker voor dat mensen vanaf die leeftijd verkering krijgen met elkaar dan later ook gaan trouwen. Of ze maar 1 iemand in hun hele leven hebben gehad, en met die ene ook mee zijn getrouwd. :)

Maar als je een jaar of 14 was, en je had dat gezegt, dan was het heel wat anders. x3 Ik bedoel, je hoort vaak mensen zeggen op die leeftijd dat ze voor eeeeeuwig samen willen zijn en na een paar maanden gaan ze toch uit elkaar.
Ik denk ook dat je op je 14de ofzo nog niet echt klaar ben voor een vaste relatie. ._.

(Vind ik dan)

zuuuuuucht
10 mei 2005, 18:50
Overbodige uitleg...

Tenjiku_Nezumi
10 mei 2005, 18:51
Overbodige post...

-_-

GunslingerGirl
10 mei 2005, 19:44
Ja ik weet niet of ik dit mag zeggen, maar jij bent zo'n depressief trutje die alles somber in ziet, dus ik trek me daar maar niets van aan...

Dat trutje neem je maar terug.

Inferno
10 mei 2005, 19:52
klote voor je om nu verloofd te worden

simba
10 mei 2005, 20:11
gefelicieerd maar k vind het inderdaad wel te jong,ik trouw niet voor mijn 20e liever helemaal niet maar toch :sweatdrop:maarja als jij er blij mee bent ben ik blij voor jou :D ;)

Twinkle
10 mei 2005, 20:43
GEFELICITEERD!! het is wel erg jong, ik zelf ben liever niet voor mijn 20ste verloofd\getrouwd. maar veel geluk mt je verloofde ;)

Bart
10 mei 2005, 21:00
gefelicieerd maar k vind het inderdaad wel te jong,ik trouw niet voor mijn 20e liever helemaal niet maar toch :sweatdrop:maarja als jij er blij mee bent ben ik blij voor jou :D ;)

Ik trouw ook niet voor mijn 20e... heb je dat ergens zien staan dan? :p

maxie
10 mei 2005, 21:52
Het is de realiteit maar je wilt het niet zien.

Stef_Tha_Man
10 mei 2005, 22:11

watte? :confused:
leg ff uit waar deze post op slaat

maxie
10 mei 2005, 22:56

Enne... wat voor details wil je dan? :p

@STM: IK had de Quote op deze vergeten.

Stef_Tha_Man
11 mei 2005, 06:30
aha ok, ik dacht al

Killua
11 mei 2005, 19:17
klote voor je om nu verloofd te worden

hij kiest er toch zelf voor :sweatdrop: ik bedoel als hij het niet wou zou hij het toch niet doen?

toch? :p

Bart
11 mei 2005, 22:18

Helemaal niet de realiteit, het is haar belevenis. Wie zegt dat dat bij mij gebeurt?

Megumi
12 mei 2005, 08:56
Congrats, k hoop dat je gelukkig word ^_^

Onno
12 mei 2005, 09:05
Ik zie niet wat het probleem is, of je nou op je 17e verloofd en op je 20e trouwt, of dat je nou op je 20e verlooft en trouwt. Dat maakt toch niets uit?

Koopa Jr
12 mei 2005, 09:23
Proficiat *steekt plechtig handje uit* je zal heus wel gelukkig worden. En trek het je niet aan wat allemaal die depri mensen zeggen!

http://img369.imageshack.us/img369/1557/garnetava557iz.png

Death
12 mei 2005, 12:25
Gefeli

kzal niks negatiefs zeggen =P

Bart
12 mei 2005, 15:56
Ik zie niet wat het probleem is, of je nou op je 17e verloofd en op je 20e trouwt, of dat je nou op je 20e verlooft en trouwt. Dat maakt toch niets uit?

Nee precies dat bedoel ik dus!

Cesar
12 mei 2005, 16:00

Nee precies dat bedoel ik dus!

dat bedoel ik nou, maar je moet het wel goed overdenken, het is niet de bedoeling dat je gaat scheiden

Ongeregistreerd
12 mei 2005, 16:10
Als jullie echt van elkaar houden en het niet gewoon een verliefde bui is zie ik niet in wat er mis mee is.

maxie
12 mei 2005, 16:11
Niet de bedoeling iedereen is op dit moment bijna gescheiden trouwen op dit moment is het domste wat je kan doen. :sweatdrop:Als gy binnen een jaar ofzo wil scheiden dat kan mij niet schelen.

zuuuuuucht
12 mei 2005, 19:08
Dat is jou zaak niet!
Enne,tja,die details waar je in het begin over had,hé,Bart! :p

Gabrian
12 mei 2005, 19:34
Ik denk dat het te jong is om zo'n discussie te maken, en het zou me niks verbazen als je er over een half jaar niet meer wilt zien. Dat gebeurt zooo vaak.

Bart
13 mei 2005, 09:10
Ik ken haar al heel lang en we passen zo goed bij elkaar dat je er bijna bang van zal worden..

Maar ja, ik had al zulke reacties verwacht eh ;)

Ramante
13 mei 2005, 10:06
Ik ken haar al heel lang en we passen zo goed bij elkaar dat je er bijna bang van zal worden..

Maar ja, ik had al zulke reacties verwacht eh ;)

Gefeli Bart. ^-^
Ben heel blij voor je...

Als jullie echt zeker weten dat jullie 'de ware' voor elkaar zijn, dan zie ik niet in wat jullie in de weg kan staan.
Ik wens jullie het allerbeste toe. :)

zuuuuuucht
14 mei 2005, 10:17
Idem!
Ik kan het maar niet genoeg zeggen! :)

Neiteio
14 mei 2005, 11:18
Feliciteerd ermee Bart.

Frieza_Dragon
14 mei 2005, 14:10
wel erg jong imo, ik vind niet dat je op zo'n leeftijd al zo'n keuze kan maken. maar goed, ik hoop dat jullie gelukkig worden

simba
14 mei 2005, 21:35

Ik trouw ook niet voor mijn 20e... heb je dat ergens zien staan dan? :p

ooh blijf je zo lang verlooft dan? :sweatdrop: :D

Defis
14 mei 2005, 21:47
Moet er niet aan denken dat ik over 2 jaar al verloofd ben.

Anyway, gefeliciteerd

Inferno
14 mei 2005, 21:48
ik ook niet daar gang mijn uitgang plannen naar zijn gootje

Stefan
14 mei 2005, 23:35
wel erg jong imo, ik vind niet dat je op zo'n leeftijd al zo'n keuze kan maken. maar goed, ik hoop dat jullie gelukkig worden

Cesar
15 mei 2005, 15:33
hebben jullie al een datum geprikt?

zuuuuuucht
15 mei 2005, 18:47
Prik! :p