PDA

View Full Version : Konijn verdwenen

Doom
01 mei 2005, 10:00
Ja hoor, weer een huisdier gedoe...

Gisterenavond kwam we dus rond twaalf uur thuis en normaal hopt Gizmo(konijn) onmiddelijk naar ons toe.(hij zit in de tuin en we gaan meestal nog ff naar buiten) en tja, hij daagde niet op. Vandaag heel de tuin omgezocht.Niets. Ik heb de blok rondgezocht als hij nergens zat maar ik kan niet in iedere tuin kijken. En nu is mijn oom dus mijn buur(achterbuur) en hij kijkt straks of ie daar niet zit. Of anders is hij in een tuin van een hond gevlucht en dan weten jullie het vervolg wel...

Tom_GM
01 mei 2005, 10:03
:(NNNOOOOO! :(
:(Gecondoleerd! :(
Dit is egt zielig!

Yondaime
01 mei 2005, 10:05
Hopelijk vind je hem :(

TeXas
01 mei 2005, 10:07
Sterkte. :(

Doom
01 mei 2005, 10:10
Dit is zeer kort geweest: he's back =D Op één of andere manier is ie de garage ingeraakt, achter een stevig poortje door ='D

Tom_GM
01 mei 2005, 10:11
:DHE'S BACK! :D
:D YAY! :D
Gast, ik ben blij voor je! ="3
*Prikt traantje weg*
DOOM en konijntje herenigd! =D

Kikyo
01 mei 2005, 10:17
schattig :sweatdrop:

maar ik ben blij voor je hoor Doom ;)

Kataji
01 mei 2005, 10:19
Gelukkig, ik vond het al erg.

Blij dat-ie terug is.

Erika

Morrowindt
01 mei 2005, 10:26
Whiiii =D

Konijntje is bak =3

Twinkle
01 mei 2005, 13:17
blij dat je hum weer trug hebt ;)

Vordreller
01 mei 2005, 19:13
Heb dat eens meegemaakt met een kat die vastzat in de kleerkast... wel, ik niet, iemand anders, maar ja

AntraXxX
01 mei 2005, 20:40
dit hebn ik ook eens meegemaakt. en dan snap ik dat je in paniek raakt.

najaah ik ben erug blij dat je konijn weer bak is. :)

Anne
01 mei 2005, 21:16
:(NNNOOOOO! :(
:(Gecondoleerd! :(
Dit is egt zielig!

O_o gecondoleerd is wel meteen een erg overhaaste conclusie he, dat ie al dood was :P
Anywayz, heel blij dat ie weer terug is ^__^

Tenjiku_Nezumi
01 mei 2005, 21:19
Gelukkig is ie weer trug. :3

Erik
01 mei 2005, 22:41
Schitterend hoe dierenleed mensen vaak dieper raakt dan wat dan ook.

Desalniettemin ben ik erg blij voor je, ik heb een zwak voor kleine pluizige beetjes.

Anne
02 mei 2005, 14:48
Schitterend hoe dierenleed mensen vaak dieper raakt dan wat dan ook.

Komt omdat dieren gewoon zo onschuldig zijn... Ze doen niks fout, al helemaal die kleine schattige knijntjes niet :p

Twinkle
02 mei 2005, 21:17
ik heb een vraagje. ik vindt mijn konijn Konijn een beetje zielig ze zit maar zo'n beetje in dat hokje en ik kan hem ooko niet vrij laten lopen want dan krijg ik haar niet meer terug en ze is ook niet echt tam. maar heeft iemand ideeën wat ik kan doen met Konijn naast aaien, eten geven enso... :confused:

Yondaime
02 mei 2005, 21:24
Mischien helpe speeltjes ofso?

Twinkle
02 mei 2005, 21:25
bestaan die dan?

Apollo
03 mei 2005, 09:23
Whaha, wij hebben nu thuis drie konijnen, 1 daarvan is goed opgevoed maar 2 daarvan gaan toch iets te ver :p pas geleden nog waren deze twee konijnen over het hekje gesprongen (ze mogen loslopen in een stukje van de tuin, waar kippengaas omheen staat). Een konijn zat nog gewoon in de tuin, maar een ander konijn was bij de buren en later zelfs overburen!! Die hadden katten. Toen ik dat ontdekte was ik alleen thuis maar m'n buurjongen heeft mij geholpen met het vangen van dat konijn. Dat andere konijn ging zo de ren in...

Ik dacht: hehe, eindelijk zijn die konijnen weer terug. 2 dagen later, deja-vu /forums/images/graemlins/eek.gif maar toen waren m'n ouders wel thuis, en de buren op vakantie, dus toen was het over de schutting klimmen...

Dit was nog maar 3 dagen geleden.