PDA

View Full Version : turk...>:(

dragonbreath
29 april 2005, 17:52
ik reed met een paar vrienden van me naar de dekamarkt om ons vol te stoppen met ongezond eten toen we afsloegen voor een auto die stilstond. daarin zat een turk die meteen helemaal begon te flippen maar wij zwaaiden even heel aardig terug en reden verder. toen we ons fiets wouden neerzette stond die auto opeens naast ons en stapte hij uit. wij reden ff een stukje verder maar hij stapte weer in zijn auto en begon vet vaag naar ons toe te rijden. hij stapte uit en schreeuwde "├Ąls je nog een keer me auto aan snijdt, schiet ik je dood" en hij rijdt verder. logisch dat we rascistisch worden met zulke turken.
trouwens wat is aansnijden...

Morrowindt
29 april 2005, 17:53
Agja,die gast kan ook tegen niks dan.

Wat een ego o__o"

De Brandon
29 april 2005, 18:10
Wat een pukkel :/

Kikyo
29 april 2005, 18:17
geen flauw idee wat aansnijden is...

maar door wat die idioot deed moet je niet meteen denken dat alle turken zo zijn

Blizz
29 april 2005, 19:06
Aansnijden is ervoor draaien.
Trouwens wel opgefokt van die gast.

Yutara
29 april 2005, 19:24
Ik vind zelf Turken en Marrokanen niet zo heel aardig!

Doom
29 april 2005, 19:34
Ik heb een klas met marrokanen en turken, maar dat zijn echte toffe mensen, maar soms wens ik ze allemaal naar de maan als je er meerde ziet.

QueenHyleta
29 april 2005, 20:00
Afsnijden bedoelde hij waarschijnlijk.. ;)

Lekkere vent is dat zeg..
Maargoed, het had net zo goed een Nederlander kunnen zijn.

Al blijf ik altijd vinden dat als je in een ander land mag komen, je wel een beetje netjes kan zijn.

Cesar
29 april 2005, 20:41
ok ik zie niet wat jullie fout deden :confused:

Deco T. Aoreste
29 april 2005, 22:00
Sommige mensen zijn gewoon mongolisch bezig. Niet alleen allochtonen, ook soms autochtonen.
Ik haat dat soort lui. :sweatdrop:

Kendra
29 april 2005, 22:05
Slimzijnfobïe hij heeft?(ik praat nu als zo iemand xD)
En die fobïe bestata echt,allen heeft ie ene biolo naam xD

Tom_GM
29 april 2005, 22:27
@ Yuna en doom, agree! :sweatdrop:
SOMS kan ik best rasistisch zijn or..alleen dat hou ik voor mezelf.
SOMS ook niet..en dan zit ik in de problemen op sgool ^^"

Tenjiku_Nezumi
29 april 2005, 22:29
OMG, wat een kneus. -.-

coolnezz_woman12
29 april 2005, 23:31
Dat heeft niets te maken dat hij Turk is, want er zijn zoveel idioten die hier rondlopen. Voor de zelfde geld had je ook zo'n aanvaring kunnen krijgen met een Nederlander. Dat is het probleem met jullie, zodra je een conflict hebt met iemand, onthoud je alleen maar de ras, terwijl men dat met iedereen had kunnen krijgen. Ik heb ook gekke aanvaringen gehad met nederlanders, zoals jij met die Turkse man had, maar ik ga niet meteen denken dat alle Nederlanders zo zijn. Ik heb zo vaak ruzie gehad met mensen van verschillende afkomsten, maar gewoon door problemen die er tussen ons onstond. Maar mensen willen je altijd onthouden van je ras, i.p.v. de werkelijke reden waarom men ruzie heeft.

creamy
30 april 2005, 06:29
OMG, wat een dikke eikel die man!
btw en ik ben het ook met Yuna en Doom eens..
sommige Turken en Marrokanen zijn niet egt vriendelijk >.<"

GoodLugia
30 april 2005, 09:41
OMG, wat een dikke eikel die man!
btw en ik ben het ook met Yuna en Doom eens..
sommige Turken en Marrokanen zijn niet egt vriendelijk >.<"

Idd, maar het betekend niet dat elke turk zo is.
Wat sommige dan denken :/

Maar in ieder geval vinnik diej vent vaag o.o

animezuigt
30 april 2005, 13:57
als ze gewoon allemaal terug gaan hebben we meteen geen last meer van al dat huizen tekort enzo dan hebben we ene overvloet aan huizen

Inferno
30 april 2005, 16:18
als ze gewoon allemaal terug gaan hebben we meteen geen last meer van al dat huizen tekort enzo dan hebben we ene overvloet aan huizen

ja ze wonen bijna in elke straat en de meeste hebben een dure auto en waarom vraa ik me dan af omda ze (.....)kakkerlakken zijn

Vordreller
30 april 2005, 16:31
Ge hebt zo van die mensen...

maxie
13 mei 2005, 22:45
Ik ben 100% racist.
Je kan niet anders hoe zij zich gedragen.

girlhitscar
13 mei 2005, 22:46

Je kan niet verwachten dat mensen die hier geboren en opgetogen zijn, uit nederland gestuurd moet worden. Weet je hoe kut dat is, als je uit een land gestuurd wordt, terwijl je daar geboren en getogen bent. Als een turk b.v. naar Turkije gaat, is hij gewoon een nederlander voor die Turken. Op die manier horen wij allochtonen ook nergens bij he..!

Brooddoos
14 mei 2005, 08:18
Ik ben 100% racist.
Je kan niet anders hoe zij zich gedragen.

en hij is er nog trots op ook... :rolleyes: :sweatdrop:
Een mooi voorbeeld van de domme blanken die er in de wereld zijn...
en wrm ben je rascist? Omdat ALLE marrokanen rot doen tegen je. Of omdat je vriendjes elke morgen zeggen: Oh man, toen ik naar school reed, was er weer zo een groepje marrokanen dat me inelkaar roste. Man wat had ik een pijn. :sweatdrop:

WailorD
14 mei 2005, 08:19
ik ben ook turk
maar zit ik soms racistisch te denken ofzo
jullie moeten meteen omdat een turk iets heeft gedaan alle turken verdenken toch :sweatdrop: :mad:

DEOXYSRULEZZ
14 mei 2005, 08:19
Die vent is egt vaag -_____-

Maar wat ik wel zo raar vind is dat veel allochtonen zeuren dat ze geen geld hebben, (bij een sollicitatiegesprek: baas ik moet deze baantje hebbe want ik hep veel kinderen te verzorgen en ik ish heel arm ;_;) maar ondertussen lopen ze wel met dure juwelen, en hebben ze tuis een flatscreen staan... weird... >_>

P.s. niet racistisch bedoeld hoor... ;)

Brooddoos
14 mei 2005, 08:24
eeuh voor alle duidelijk, die 2 laatste dingen zijn meer sarcastisch bedoelt.
Ik wil gwn zeggen dat maxie zijn post op niets slaat.

Deco T. Aoreste
14 mei 2005, 08:47
De meeste racisten zijn ˇf n000b, ˇf het is ze door hun ouders ingepraat, ˇf ze hebben iets verschrikkelijks meegemaakt dankzij turken, marrokkanen of andere buitenlanders.

Bij Maxie denk ik het eerste.

Ik wil hiermee vooral zeggen dat ik racisten soms heus wel begrijp, omdat ze er niks aan kunnen doen (Ingepraat door ouders) of omdat ze er een goede reden voor hebben (EnzymeX).
Maar van de racisten (Lonsdale mss!) die zelf ineens zeggen, zonder reden, 'nu ben ik racist' vind ik zielig.

En ja, ik moet toegeven dat ik zelf ook een tijdje racist ben geweest. Die periode wil ik zoveel mogelijk uit mijn hoofd bannen.

Viral
14 mei 2005, 17:30
ik ben geen racist,mijn ouders wel..als er iemand neegeschoten is ofzo zeggen ze gelijk "zeker een Turk" en zeggen ze dat ze alle buitenlanders maar moeten afschieten..vind ik eigenlijk niet normaal>.<

Maarja..die gast was..dom..ofzo...

Noof
14 mei 2005, 17:32
ik ben geen racist,mijn ouders wel..als er iemand neegeschoten is ofzo zeggen ze gelijk "zeker een Turk" en zeggen ze dat ze alle buitenlanders maar moeten afschieten..vind ik eigenlijk niet normaal>.<

Maarja..die gast was..dom..ofzo...

Ik ben ook geen racist, ken echt Turken/Marrokanen die wel aardig zijn....al vind ik het wel opvallend dat er vÚÚl criminaliteit gepleegt wordt door Turken/Marrokanen.

Echter is het bovengenoemde voorbeeld van je ouders slechts een vooroordeel. Als 1 Turk iets fout doet, zijn alle Turken fout.

Twinkle
14 mei 2005, 17:36
toevallig was deze man een turk. niet alle turken zijn meteen zoals hem. je hebt ook nederlanders die zo als hem zijn.

hij is een aso.

maxie
14 mei 2005, 18:30
ik ben ook turk
jullie moeten meteen omdat een turk iets heeft gedaan alle turken verdenken toch :sweatdrop: :mad:

Alle turken zijn misdadigers en profiteurs.

Inferno
14 mei 2005, 18:40
ik ben ook turk

m g
o e
o z
i e
g
d

Neiteio
14 mei 2005, 18:48
Probeer je het zo onopvallend mogelijk te zeggen dat je het met hem eens ben? -_-

Zielig dat jullie zo denken btw. :X

Oyade
14 mei 2005, 18:52
sommige buitenlanders komen naar http://www.haciendapinsaqui.com/images/letters/n.gif ederland en doen net alsof het hun land is. :mad:

Deco T. Aoreste
14 mei 2005, 18:52
*Schuift steeds verder naar links*

Inferno
14 mei 2005, 18:53
Probeer je het zo onopvallend mogelijk te zeggen dat je het met hem eens ben? -_-

Zielig dat jullie zo denken btw. :X

1. ja maar het lukte niet precies hoe ik het wou hebben
2. het is gewoon onze mening en vreemd genoeg heb ik het niet zo op turken en marokanen

Xocolatl
14 mei 2005, 18:54
ik vind het alleen wel stom dat dit topic: Turk heet, als een nederlandere je bedreigt, noem je het toch ook geen: Nederlander, verder vind ik het wel lomp van die man

girlhitscar
14 mei 2005, 20:56
Jullie moeten leren niet iedereen onder 1 kam te scheren.. Dat is niet eerlijk, dat is erg onredelijk. Ik ben een indiaan ( zoals jullie noemen, buitenlander..), maar ik vind het niet leuk als jullie mij of vele andere allochtonen gaan vergelijken met een aantal rotte appels die er tussen zitten. Zowat als je aantal keren nare aanvaringen met een turk heb gehad, nog heb je het recht niet te zeggen dat alle turken zo zijn.. Er zijn ook zat Nederlanders die ook domme dingen hebben gedaan, dan zouden jullie het ook niet leuk vinden als wij denken dat alle nederlanders zo zijn..

Weet je wat... :mad:.., een nederlander heeft Pim Fortuyn neergeschoten, dus waarschijnlijk moet ieder lid van de politiek oppassen voor een nederlander, voor dat hij weer zijn geweer oppakt!!!!!!!!!!!
Hoe zouden jullie er van vinden als wij echt zo gingen denken.. Verdomme..!!!!!!

Yuni
14 mei 2005, 21:06
ik haat Turken,marrokanen,duitsen,chinese. I love Japanese people. :D

Kyna
14 mei 2005, 21:08
Hugo, jammer dat je niet beseft dat je zelf voor een deel Duits bent -_-"
Bovendien zie jij het verschil niet tussen een Chinees en een Japanner.

Inferno
14 mei 2005, 21:09
ik haat alleen maar turken en marokanen met de andere buitenlanders heb ik geen problemen mee

girlhitscar
14 mei 2005, 21:12
Jullie moeten niemand haten!! Haten doe je bij iemand, wanneer je diegene de dood wenst.

Ishe
14 mei 2005, 21:13
Ik vind het belachelijk hoe sommige mensen hier praten over buitenlanders. Je moet wel een ontzettend bekrompen geest hebben om gelijk iedereen als 'slecht' te labelen. Ookal heb je ÚÚn aanvaring gehad, dat wil niets zeggen over de hele groep, of willen diegenen die buitenlanders hier door het slijk halen zeggen dat alle Nederlanders braaf zijn?

Misschien komt iemand weer met wat cijfertjes, dat Marokanen e.d. veel van de misdaden op hun geweten hebben. Maar ik denk dat dit deels te wijten is aan een andere opvoeding, die hier niet begrepen wordt. Door dat onbegrip en die haat om je heen, ga je nu eenmaal van je af bijten. Ik zeg niet dat dat goed is, althans, het past niet in ons beeld van goed, wij hebben een andere mentailteit.

Kyna
14 mei 2005, 21:13
Sowieso niet op mn broertje letten, hij probeerd m'n forumleven te verkl*ten en zoveel mogelijk mensen te beledigen.

Inferno
14 mei 2005, 21:14
Jullie moeten niemand haten!! Haten doe je bij iemand, wanneer je diegene de dood wenst.

nou ik wens ze ook dood

Ishe
14 mei 2005, 21:15

nou ik wens ze ook dood

Wat geeft jou het recht om over leven en dood te oordelen?

Kyna
14 mei 2005, 21:18
Ik vind het triest van je, Inferno. Je moet niet zomaar iemand oordelen enkel omdat hij een beetje anders is. Je pest(te vroeger) zeker ook kinderen die een beetje anders waren?

Inferno
14 mei 2005, 21:18
niemand ik wens het alleen maar ik slacht ze zelf niet af allemaal dus ik belsist niet over dood en leven ik zei alleen ik wens

eh nee ik peste vroeger geen kleintjes ik had het druk on de wat oudere kinderen kwaad te maken

Brooddoos
14 mei 2005, 21:22
Ooh wat hebben we hier weer lekker leuke mensen op het forum, die OHZO slim zijn! *points @ maxie en inferno*
Kijk is langer dan je neus lang is.
Beseffen jullie wat voor een domme uitspraken jullie doen. Geen mssn een argument wrm je ze haat en niet: ze zijn allemaal stom, ze doen alsof het land van hun is.
Van mij mogen ze alle mensen als jullie het land uitsturen en ergens op een klein onbewoon eiland zetten. Dumpen die handel!
@jokoto: Mijn broer probeerde het ook is, maar hij heeft uiteindelijk verder nx gedaan dan een account aan maken (dat niet lukte).

girlhitscar
14 mei 2005, 21:22

nou ik wens ze ook dood

Dat maakt je geestelijk ook al een moordenaar, wat maakt dat jou beter dan Turken en Marokkanen, als je die zo slecht vind.
Zowat als je een hekel heb aan Turken en Marokkanen, maar je wenst ondertussen ook een onschuldige Turk of Marokkaan de dood, die jou of niemand wat heeft aangericht!

Tenjiku_Nezumi
14 mei 2005, 21:27
Ik vind het echt lullig dat sommige mensen andere mensen als oud vuil behandelen. -_- Alsof zij beter zijn. :rolleyes: En dan gewoon in zijn algemeen hoor.

Maar ja, ik zie sommige mensen ook liever niet meer levend. -_-

Brooddoos
14 mei 2005, 21:28
ohja maxie ik begrijp je niet. oude quote van je:
Theo van Goch kan men reet likken
Wie kan het nou schelen dat er nog een idioot is gestorven?
Wie kan het iets schelen???

http://www.animewolken.nl/forums/topic/79908/8
Dit is dus wat jij hebt gezegd. Je vind theo van gogh een idioot maar toch ben je zogezegd 100% rascist? :sweatdrop:
als je 100 % rascist bent wrm zei je dan niet: Natuurlijk weeral een marrokaan die het heeft gedaan. ik wens ze allemaal dood" of iets in die zin.
Jij bent echt een raar (en dom) kereltje.

Inferno
14 mei 2005, 21:29

nou ik wens ze ook dood

Dat maakt je geestelijk ook al een moordenaar, wat maakt dat jou beter dan Turken en Marokkanen, als je die zo slecht vind.
Zowat als je een hekel heb aan Turken en Marokkanen, maar je wenst ondertussen ook een onschuldige Turk of Marokkaan de dood, die jou of niemand wat heeft aangericht!

niemand is onschuldige iedereen heb wel eens wat geflikt en misschien zou ik ze niet haten omdat(hier komt een lijst aan)

1. ze gooien eieren en anderen spullen op me honden, ze maken me honden gek
2. ze hebben een grote ter... bek van hier tot daar
3. ze denken dat dit hun land is
4. ze doenen net of ze niks kunnen en geen geld hebben terwijl ze allemaal dure dingen hebben
5. ben te vaak kapot geslagen
enzovoort

Brooddoos
14 mei 2005, 21:34

nou ik wens ze ook dood

niemand is onschuldige iedereen heb wel eens wat geflikt en misschien zou ik ze niet haten omdat(hier komt een lijst aan)

4. ze doenen net of ze niks kunnen en geen geld hebben terwijl ze allemaal dure dingen hebben
enzovoort

Dat soor tuig moet je dan tot de dood verwensen maar niet alle(!) marrokanen! :sweatdrop:
Ik weet dat er van dat soort kaa uu tee marrokanen zijn maar jij denkt dat ze dan allemaal zo zijn.
En dat bewijst nog maar eens hoe kortzichtig jij bent :rolleyes:

Inferno
14 mei 2005, 21:36
dan met grote tegenzin neem ik me woorden terug en zeg dat niet alle turken en marokanen dood moeten

fallen
14 mei 2005, 21:36
lekker boeiend ga zoiets maar zeggen tegen een turk of marrokaan kut lonsdale hoertjes

ik heb zelf ook als marrokaanse vrienden en ze zijn echt niet zo erg hoor die klote skinheads zijn veel erger :sweatdrop:

girlhitscar
14 mei 2005, 21:37

enzovoort

Jonge, ik ben zelf alternatief (gekleurd haar, piercings e.d.). Weet je hoe vaak ik uitgescholden wordt voor junk/freak of gevochten heb met een Nederlander of Turk of Marokkaan, russen and all the rest of it. Toch heb ik geen hekel aan al die rassen, omdat ik weet dat niet ieder Nederlander of Turk wie dan maar ook, zo is.

Tenjiku_Nezumi
14 mei 2005, 21:37
Ik vind Lonsdale ook zo'n uberdom merk. Ik zou me echt doodschamen als ik dat aan zou moeten doen. ._.

I hate Lonsdale. -.-

Inferno
14 mei 2005, 21:38
lekker boeiend ga zoiets maar zeggen tegen een turk of marrokaan kut lonsdale hoertjes

heb ik ook een paar keer gezegd maar dat was geen happy end

Stef_Tha_Man
14 mei 2005, 21:38

eej klein kind, lees dit ff heel goed
voordat jij zo'n uitspraak maakt, ga daar is ff goed over nadenken
zowiezo wat jij zegt slaat tog nergens op, maar dit is gewoon niet meer normaal
als jij niet meer normaal kan doen moet je echt gewoon oprotten van dit forum

girlhitscar
14 mei 2005, 21:40
Met je eens.. ;)

Inferno
14 mei 2005, 21:41
dan is lonsdale nog eigenlijk ontwerp door een gekleurd persoon hoe me nederlandse juf ze noemt

fallen
14 mei 2005, 21:42
@ maxie je bent een 11 jarige punk de helft weet jij nog niet eens hoe het allemaal gaat dus kom hier geen domme dingen zeggen alsof je er verstand van hebt :sweatdrop:

Brooddoos
14 mei 2005, 21:45
@ maxie je bent een 11 jarige punk de helft weet jij nog niet eens hoe het allemaal gaat dus kom hier geen domme dingen zeggen alsof je er verstand van hebt :sweatdrop:

Daarom reageerde ik meteen kwaad op hem. Ik bedoel een 11-jarige met zo'n uitspraken. Die moet serieus onder invloed zijn van slechte vrienden of foute ouders ofzo.

Inferno
14 mei 2005, 21:47
ik zou maar oppassen emt foute ouders want dan heb je zulke zielenknijpers die lullend at er niet zo iets bestaat als foute ouders dat het diep in zijn onderbewustzijn zit

Yuni
14 mei 2005, 21:50

Ik ben niet voor een deel DUITS! ik ben volledig nederlands! en ik weet wel het verschil tussen chinese en japanse mensen! :mad: /forums/images/graemlins/lock.gif

Inferno
14 mei 2005, 21:51

Ik ben niet voor een deel DUITS! ik ben volledig nederlands! en ik weet wel het verschil tussen chinese en japanse mensen! :mad: /forums/images/graemlins/lock.gif

ja? nou dat is knap want ikw eet dat neit zo een twee drie als ze naast elkaar staan

Yuni
14 mei 2005, 21:51
Sowieso niet op mn broertje letten, hij probeerd m'n forumleven te verkl*ten en zoveel mogelijk mensen te beledigen.

ik probeer je forumleven niet te ver[censoredadminedit]en ik probeer alleen jou te beledigen!

Kyna
14 mei 2005, 21:53

Ik ben niet voor een deel DUITS! ik ben volledig nederlands!

Papa is half Duits lieve schat.

Inferno
14 mei 2005, 21:53
wil je dat dan maar thuis of op de snelweg doen

Yuni
14 mei 2005, 21:55

Ik ben niet voor een deel DUITS! ik ben volledig nederlands!

Papa is half Duits lieve schat.

Papa is misschien half duits,maar mama is volledig nederlands! dan ben ik maar 0,000000000000001 duits!

GunslingerGirl
14 mei 2005, 21:58
Voor 1/4.

Kyna
14 mei 2005, 21:59
25% Duits dus, anders nog iets Hugo?

Edit//: Op welke foto zie je dan 1 of meerdere Japanners en op welke foto 1 of meerdere chinezen?

http://img55.echo.cx/img55/555/kuch21br.jpg

http://img61.echo.cx/img61/1738/kuch3zu.jpg

Viral
14 mei 2005, 22:08
op de groepsfoto zeg ik...4 chinezen...denk ik,weet niet zeker..

Inferno
14 mei 2005, 22:09
mag ik zeggen welke ik denk dat het is?

denk het de eerste is????

Deco T. Aoreste
14 mei 2005, 22:39
Yuni, ik wil er graag officieel blijk van laten geven dat ik je een irritante, spammende, domme, forumlevenverneukende n000b vind.

Hart gelucht, ontopic maar.

Inferno
14 mei 2005, 22:40
Yuni, ik wil er graag officieel blijk van laten geven dat ik je een irritante, spammende, domme, forumlevenverneukende n000b vind.

zo te zien mot ik jou niet zo boos maken

┤kruipt onder een bed weg en gaat huilen┤
┤snikkend zeggen dat deco gemeen is┤

Deco T. Aoreste
14 mei 2005, 22:42

zo te zien mot ik jou niet zo boos maken

┤kruipt onder een bed weg en gaat huilen┤
┤snikkend zeggen dat deco gemeen is┤

Uhm, Inferno...
Zei ik dat jij er een was?
Nee hoor.
Dus geen reden voor gesnik.

EDIT: Voor jullie me gaan flamen of warnen voor die flame op Yuni, laat me dan eerst even mijn punten uitleggen:

-Irritante. Yuni is Jokoto's broertje. Hij gedraagt zich al de hele tijd irritant en gaat eindeloos veel offtopic.
-Spammende. Da's duidelijk, 80% van zijn posts zijn spam.
-Domme. Altijd als iemand iets zegt, moet dat eerst nader uitgelegd worden.
-Forumlevenverneukende. Letterlijk citaat van Jokoto.

Inferno
14 mei 2005, 22:44
ik voel me niet aangesproken maar ik wordt bang als je boos doet tegen een [...] die niks weet

fallen
14 mei 2005, 22:51
@deco ze gaan je heus niet warnen hoor die n000b moet gewarnt worden niet jij

Deco T. Aoreste
14 mei 2005, 22:55
@deco ze gaan je heus niet warnen hoor die n000b moet gewarnt worden niet jij

Gelukkig maar. Ik schrok me al wezenloos toen ik net n˙ een PM kreeg.
(Hij was btw van Mew, maar dat doet er niet toe. Ik dacht ff dat het een warn-notificatie was.)

Inferno
14 mei 2005, 22:56
en als je tog een warn had gekregen zou ik er een drievuldige vijf regels vol geven waarom je gelijk heb

Ome Menno
15 mei 2005, 16:24
Ik schaam mezelf dat ik voor sommige belachelijk domme mensen moet modden. Of nog beter, jullie moeten jullie schamen om zulke dingen te zeggen en andere om zo te spammen. Ook hartje gelucht. Kan hier een slot op, aangezien dit verder niet meer normaal is.

/forums/images/graemlins/lock.gif