PDA

View Full Version : Trots gevoel

Ramante
28 april 2005, 19:04
Ik ben echt trots op mezelf…
Vandaag ben ik naar de vertrouwenspersoon op school geweest en heb daar toegegeven dat ik nog steeds depressief was. Die vrouw deed heel aardig, daar was ik wel blij mee. Vriendelijk mens. Ze wilde weten waarom en hoe ik er mee omging ed. Uiteindelijk vroeg ze ook of ze mn armen mocht zien, ze was heel blij dat ik die littekens goed verzorgde, aangezien ze allemaal heel vaag en bijna wegwaren. Nu moet ik voortaan 2x per week naar haar toe…

Ik ben iig blij dat ik het eindelijk aan iemand heb durven vertellen. Die vrouw heeft beloofd dat ze haar mond zou houden tegen mijn ouders en leraren. Maar ze zou wel tegen mijn mentrix zeggen dat ik niet ‘echt’ lekker in mijn vel zit.

Kataji
28 april 2005, 19:05
Ik ben benieuwd.

Fijn voor je dat je je er goed bij voelt.

Erika

Twinkle
28 april 2005, 19:06
goed van je dat je het hebt gezegd ;)

De Brandon
28 april 2005, 19:22
Fijn dat je je nu beter voelt!

Stef_Tha_Man
28 april 2005, 19:23
You Go Girl! :D :p

Ome Menno
28 april 2005, 19:24
Goed zo. Hopelijk gaat het uiteindelijk allemaal wat beter.

Kyna
28 april 2005, 19:46
Ik vind het heel knap van je Saffier _O_
Het is altijd lastig zo'n stap te maken, succes voor de rest enzo ^__^"
Maar vroge ze gewoon naar je armen of heb je het haar verteld?

Gijs
28 april 2005, 19:57
Erg moedig van je, goedzo !

Noof
28 april 2005, 20:16
You go girl!

Neiteio
28 april 2005, 20:29
Heel erg goed van je. ^.^
Ik ben blij voor je dat je die stap durfte te maken, succes verder.

Ramante
28 april 2005, 20:42
Thnx allemaal...

Ik weet niet, ik voel me ineens zo... mwah het is gewoon vreemd. Van binnen voel ik me ineens hartstikke leeg, maar toch ook blij. Oo

Maar vroge ze gewoon naar je armen of heb je het haar verteld?

Nou ja, ze vroeg dus hoe ik ermee omging ed. Dus toen vertelde ik dat ik een tijd lang in mijn armen heb gesneden... Toen vroeg ze of ik het wilde laten zien...

Ik weet niet of het ook hierdoor komt, maar ik voel me zo hyper, je zou het bijna vrolijk kunnen noemen... x3

Morrowindt
28 april 2005, 20:50

=D

Das nou goed,Gijs die je aanmoedigt.

Maar goed.

Go Saffey =D

Ramante
28 april 2005, 20:53

=D

Tja, hij moet zijn Mods een beetje in de gaten houden, nietwaar? x3

Ik voel me echt hartstikke vreemd. Het lijkt net alsof ik ben 'ontpopt' om het maar zo te zeggen. 'k ben er nog niet achter of dat nou goed is of niet... Het lijk net alsof ik ineens iets mis, ik voel me ook lichter als het ware... Ach, het zou wel aan mij liggen.

Cesar
28 april 2005, 20:55
ik ben blij dat het weer beter met je gaat :)

MysteryGuy
28 april 2005, 21:13
Hee, super! Bij iemand je hart luchten is een goede stap tegen dit soort problemen. Het is goed dat iemand er van op de hoogte is en je kan steunen.

Kyna
28 april 2005, 21:16

=D

Tja, hij moet zijn Mods een beetje in de gaten houden, nietwaar? x3

Ik voel me echt hartstikke vreemd. Het lijkt net alsof ik ben 'ontpopt' om het maar zo te zeggen. 'k ben er nog niet achter of dat nou goed is of niet... Het lijk net alsof ik ineens iets mis, ik voel me ook lichter als het ware... Ach, het zou wel aan mij liggen.

Zal wel komen omdat iedemand die je er echt mee kan helpen vanaf weet, dat is vaak toch al een hele geruststelling ^^

King_Arthur
29 april 2005, 07:55
Heel goed gedaan meid. Dat is erg moedig van je.

Esp
29 april 2005, 08:41
Go Saffier, heb je je suikerbui al onder controle? X3 De speculaas ligt btw nog steeds bij de stoel, daarvoor heb ik in ruil nog eens 2 appels genomen =3

Ramante
30 april 2005, 18:06
Het is alleen zwaar balen dat er net vakantie is...
Nu moet ik 1 weken wachten.

De engheid, ik heb het gevoel dat ik hartstikke zenuwachtig ga worden voor die gesprekken, al ben ik toch blij dat ik het gedaan heb. =3

Anne
30 april 2005, 20:10
Ik vind het echt heel goed van je dat je het aan iemand hebt verteld! En ook aan de juiste persoon denk ik, iemand die je echt kan helpen. Je moet nooit alleen met dingen rond blijven lopen, daar worden ze alleen maar erger van.

Heel veel succes nog!

Vordreller
01 mei 2005, 18:46
Het is alleen zwaar balen dat er net vakantie is...
Nu moet ik 1 weken wachten.

De engheid, ik heb het gevoel dat ik hartstikke zenuwachtig ga worden voor die gesprekken, al ben ik toch blij dat ik het gedaan heb. =3

Zenuwachtigheid is een gevolg van teveel aan onzekerheden denken of angst vor het onbekende.
Laat je daardoor niet doen, maar ga gewoon verder en zie maar waar je uitkomt

Vamirequi
02 mei 2005, 22:26
Goed zo Saffier :D

Die leegheid die je voelde is inderdaad vreemd, dat had ik ook toen mijn moeder mij ermee confronteerde.

Maargoed..ga je nu gewoon veel gesprekken voeren ofzo?

Ramante
03 mei 2005, 09:57
Maargoed..ga je nu gewoon veel gesprekken voeren ofzo?

Ik weet niet precies hoe het nu verder gaat...
Iig moet ik 2x per week naar die vrouw, ze wil me ook klaar gaan maken zodat ik het aan mijn ouders kan vertellen. ._.'

Dan heb ik ook nog een brief van de huisarts gekregen waarmee ik naar een psycholoog van één of andere organisatie kan gaan om daar ook te praten.

Kyna
03 mei 2005, 11:16
Meestal kijken ze eerst even of ze je meteen een beetje kunnen helpen door te praten enzo. En als ze merken dat het na een tijdje nog niet beter gaat verwijzen ze je meestal door naar bureau Jeugdzorg ofzo om daar verder te kijken wat er gedaan kan worden.

Veel succes!

Ansaphone
03 mei 2005, 18:25
Goedzo!Ik zanik alleen amar tegen mijn vrienden die er echht gek van worden, ipv met ene vertrouwenspersoon te gaan praten..alhoewel..dat werkt niet bij mij.

Venom
03 mei 2005, 18:32
het aan je ouders vertellen is nooit makkelijk...
ik was dronken toen ik het mn moeder vertelde en ik ging al bijna huilen..dus ik hoop dat het je lukt

Vordreller
04 mei 2005, 15:52
Da's groot probleem, die denken dan dat ze tekortgeschoten hebben enz.enz.

Kendra
05 mei 2005, 17:58
GL and Gz.

Vordreller
06 mei 2005, 13:14
GL and Gz.

???

Noof
06 mei 2005, 13:18
GL and Gz.

???

Good luck and Goed zo oid.