PDA

View Full Version : Kleding agressie

Esp
27 april 2005, 16:27
Ik ging vandaag Gothic naar school, en dat heb ik geweten..
Ik heb een met gehad op mn arm, 2 keer een schop tegen mn schenen en verder ben ik de hele dag achterna gezeten terwijl ze met scheldwoorden aan het spelen waren naar me. Alleen omdat ik gewoon een rok, een zwart truitje een een beetje eyeliner had opgedaan. Echt heel fijn.

Twinkle
27 april 2005, 16:30
whooohw...bij jou zijn ze echt erg. bij mij op sgool hebbe we ook gothics maar die worden niet in elkaar geramd omdat ze anders zijn.

Venom
27 april 2005, 16:31
kheb er alle ervaring mee espy..
zelf draag ik ook alleen maar zwart..en draag ook nagellak
en dat schijnen mensen maar niet te kunnen hebben..
ik voel met je mee

De Brandon
27 april 2005, 16:31
2 woorden: Stelletje kutmensen >__<"

Omdat je wat kleren die jij wilt aantrekt, wordt je maar uitgescholden, getrapt en geslagen?

Het is LE's beslissing dat ze als Gothic naar school komt... Dat zij met hun Urban-shit een beetje zitten te kutten...

Sorry hoor, maar ik heb zo'n hekel aan die mensen ._.

Neiteio
27 april 2005, 17:03
Laag van die kindertjes op school, ze weten gewoon niet beter...

Hier op school zeggen ze der echt niets van er lopen veel 'Verschillende' mensen rond.

Het_Papiertje
27 april 2005, 17:17
er is een verschil tussen peuterig en peuterig maar dit is echt peuterig
okeey dat was heel vaag :sweatdrop:, bij mij opschool heersen de gotics juist die gotic haters kunnen geen kant op hihi

girlhitscar
27 april 2005, 17:37
zie je als het niet om huidskleur gaat, dan is het wel om kleding. Hoe moeilijk is het om iemand te accepteren zoals hij zich kleed.

Oyade
27 april 2005, 17:47
Ik ging vandaag Gothic naar school, en dat heb ik geweten..
Ik heb een met gehad op mn arm, 2 keer een schop tegen mn schenen en verder ben ik de hele dag achterna gezeten terwijl ze met scheldwoorden aan het spelen waren naar me. Alleen omdat ik gewoon een rok, een zwart truitje een een beetje eyeliner had opgedaan. Echt heel fijn.

SUPER LULLIG!!!!!!!
daar kan ik zoooooooo kwaad om worden! :mad: :mad: :mad:
als ze dat bij mij deden waren ze nog nie jarig!!!

RapTom
27 april 2005, 17:49
Ik heb een hekel aan mensen die gaan beoordelen op uiterlijk of je kleding het zegt verder niet of je aardig bent of juist niet.

coolnezz_woman12
27 april 2005, 17:51
Wat een stel *sh*les! Hoe haal je het in je hoofd om iemand in elkaar te slaan, om alleen omdat zich een stuk anders kleed dan de meeste. Wat een stel kl*tehommels. Ik zou om die redenen al bij jou op school willen zitten om die mensen een gat in hun strot te kunnen slaan. Onrechtvaardige idioten. :mad:

fallen
27 april 2005, 17:55
dit noem ik nou erg laag :sweatdrop:

als iemand van andere kleding houd dan ga je tog niet diegene pijn doen en hem uitschelden :sweatdrop:

Kikyo
27 april 2005, 18:06
wat een @&amp;¿*$¡#®øðæ©ñµ (om het netjes te houden)

mij durven ze niet eens meer te pesten; ik ging meteen naar mijn mentor en naar die van hun. als ze dan doorgingen of het klassieke exemplaar van 'dat had je niet moeten doen, nu ram ik je in elkaar', ging ik gewoon naar de schoolleiding (ik heb de mazzel dat mijn oom daar als onderdirecteur werkt (1 van de 5, maarja))

Anne
27 april 2005, 19:09
Dit gezeik zegt iig veel mr over die mensen, dan over jou. Bijvoorbeeld dat het zwakzinnige microbreinen zijn die zó onzeker zijn over zichzelf dat ze anderen maar gaan kleineren zodat ze zich even hl stoer voelen. Eigenlijk zouden we medelijden met ze moeten hebben; stel je voor dat je door het leven zou moeten als zo een zielig persoontje.

Gewoon blijven dragen waar j*j je goed in voelt!

Edit: Maar natuurlijk hebben we geen medelijden met ze hè. We walgen gewoon van ze, is veel leuker om te doen.

Tenjiku_Nezumi
27 april 2005, 19:36
Bij ons op school zitten ook veel verschillende mensen. Maar eigenlijk bijna geen buitenlanders. (Sorry dat ik het zo zeg, maar et is zo) En ook niet van die wanabee rappers, hiphoppers en RnBsletten.
Maar wel veel boeren. x3

Tis idd super lullig.

Dinsdag fietste ik het schoolplein af, dus toen fietste langs mij 2 van die wijven en die zeiden dus expres extra hard tegen mekaar: "Goh, daar heb je dat meisje met die beenwarmers weer."
Echt zo expres hard zodat ik het kon horen. Ik had die dag niet eens beenwarmers aan, maargoed.
Tval mee dat ze nog meisje zeiden en niet wijf of mens. :x

Nou ja, et boeit me niks. Ik heb het maar gewoon genegeerd.

*Schopt mensen die andere mensen niet respecteren omdat ze een andere kleding/muziek/enz stijl hebben*

Inferno
27 april 2005, 19:38
ja zo ken ik ook nog een paar mensen ik kleedt me graag hoe ik me lekker voelt maar wat maakt het nou uit dat er een paar vlekken op zitten nou heel wat op mijn shcool voor sommige mensen en vooral voor die dikke turkse kut in me klas die denkt dat ze wat is

Anne
27 april 2005, 19:42
Wat bedoel je met vlekken? Nou sorry hoor, iedereen moet dragen wat ie leuk vindt, ben ik het hevig mee eens, maar vieze kleding vind ik nou niet echt bepaald geweldig. Nie zo fris zie je.

Inferno
27 april 2005, 19:42
nou verf vlekken die er niet meer uit willen

MunchlaxMaster
27 april 2005, 19:57
groot gelijk , je meot dragen waar je je lkkr in voelt
bij mij heeft een iemand een keer een modderklont op me hoofd gegooit omdat ze het niet 'cool'vonden dat ik hetzelfde t-shirt had als hem , nou dat heeft ie geweten ook , ik heeft zijn oog blauw gemaakt ^_^

Kyna
27 april 2005, 20:01
Bij ons op school zeiken ze daar ook altijd over, zelfs als je naar een bepaalde soort muziek luistert (dus niet R'nB of hiphop ofzo) is dat al een rede om je in elkaar te slaan en uit te schelden. Zo is dat ook met kleding :x

ReLex
27 april 2005, 20:04
(dus niet R'nB of hiphop ofzo)

Is dat aan de macht dan? >.> bah..

Maja, ik vind die mensen erg dom LE >.<
Ik ken ook van zulke mensen (vallen me niet lastig ofzo) en ik erger me er aan.. ;x

coolnezz_woman12
28 april 2005, 00:36
Om die redenen vind ik al dat muziek verboden moet worden, want waarblijkelijk kunnen mensen niet normaal met muziek omgaan...! Kom op zeg...

Zonder voor de mensen die graag muziek luisteren, maar er zijn altijd weer een paar rotte appels die er ongewoon mee omgaan. Muziek hoort niet zo'n een negatieve invloed op mensen te hebben, maar een relaxe invloed.

Blizz
28 april 2005, 06:36
Mensen vinden altijd iets om iemand mee pesten, bij mij is het dan mijn naam...
Ik vind het erg als ze je om dingen uitschelden waar je niks aan kunt doen en waar zij geen mening over mogen hebben. Nobody's perfect. Negeer die *** gewoon. Toch heb ik veel meer verdediging in mezelf gekregen door naar die *** toe te gaan.

Nou ja, laat ze leven in hun zielige leventje, jij zult verder komen dan zij allemaal tesamen...

Kyna
28 april 2005, 06:40

Ja bij ons is dat het gene dat overheerst, als je er niet naar luistert ben je een buitenstaander en word je in elkaar geslagen :x

Kataji
28 april 2005, 07:28
Dit gezeik zegt iig veel mr over die mensen, dan over jou. Bijvoorbeeld dat het zwakzinnige microbreinen zijn die zó onzeker zijn over zichzelf dat ze anderen maar gaan kleineren zodat ze zich even hl stoer voelen. Eigenlijk zouden we medelijden met ze moeten hebben; stel je voor dat je door het leven zou moeten als zo een zielig persoontje.

Gewoon blijven dragen waar j*j je goed in voelt!

Edit: Maar natuurlijk hebben we geen medelijden met ze hè. We walgen gewoon van ze, is veel leuker om te doen.

Gelijk heb je, achtelijke lui.

Erika

AnimEvy
28 april 2005, 08:28
Om eerlijk te zijn, ik durf sommige kleding niet aan omdat ik dan reacties krijg. en ik ben nog niet zo ver dat ik die compleet kan negeren, dus ik trek het me allemaal aan. dat komt omdat ik zelf onzeker ben. maar ik ben niet iemand die anderen dus gaat kleineren daarom, absoluut niet. maar er zijn idd mensen die dat wel doen o_O

Anne
28 april 2005, 14:56
Om eerlijk te zijn, ik durf sommige kleding niet aan omdat ik dan reacties krijg. en ik ben nog niet zo ver dat ik die compleet kan negeren, dus ik trek het me allemaal aan. dat komt omdat ik zelf onzeker ben. maar ik ben niet iemand die anderen dus gaat kleineren daarom, absoluut niet. maar er zijn idd mensen die dat wel doen o_O

Ik zeg niet dat het een misdaad is om onzeker over jezelf te zijn hoor, dat is iedereen wel eens. Maar het is wl erg als je dat gaat afreageren op anderen.

Vordreller
28 april 2005, 16:11
Mensen zijn gewoon bang van wat anders is, dat ligt in hun natuur

ReLex
28 april 2005, 19:57

Ja bij ons is dat het gene dat overheerst, als je er niet naar luistert ben je een buitenstaander en word je in elkaar geslagen :x

Rap verneukers... hmpf ¬¬

Maargoed, ontopic dan maar he o.0

Ik had vandaag een roze polo shirt aan, raar genoeg pestte alleen mijn neef mij, en namde rest het voor me op. =D

De Brandon
28 april 2005, 20:17
Mensen zijn gewoon bang van wat anders is, dat ligt in hun natuur

En dat is zwaar klote :x

jackass_notyou
28 april 2005, 21:06
Stop wiet in hun reet, zullen ze zien hoe suf hun ass zal zijn om nog naar buiten te gaan om andere lastig te vallen.

Whatever man.. ;) Yep hier komt een slotje op /forums/images/graemlins/lock.gif

Kyna
28 april 2005, 21:09
Bepaal jij dat tegenwoordig? :rolleyes:

coolnezz_woman12
28 april 2005, 23:56
Stop wiet in hun reet, zullen ze zien hoe suf hun ass zal zijn om nog naar buiten te gaan om andere lastig te vallen.

Jij was cker stoned toen je dit bericht schreef of je bent niet lekker aan je hoofd.

Esp
29 april 2005, 08:00

Je word feestelijk bedankt. Heb ik eindelijk iets te luchten, ga jij voor de mods bepalen of dit dicht mag of niet. Ik ben hartstikke serieus, dit probleem ligt bij mij best wel zwaar en dan ga jij er zo luchtig over doen. Niet grappig dus.

ReLex
29 april 2005, 08:33

Yo,

Rot op.

Tom_GM
29 april 2005, 16:24
Uhm.. :sweatdrop:Je kan niet 'Gothic naar school gaan'
Je kan 'Gothic' zijn of niet..draag je SOMS wel eens 'Gothic kleren' ben je geen Gothic, ben je 'Alto' :p
Ik deel mensen nie in (vandaar de '' )
Maar ik vind t belachelijk dat ze je schoppen/slaan/uitschelden! /forums/images/graemlins/eek.gif
Bij ons op sgool gebeurt dat nie
*Sleept LittleEspeon mee naar mijn sgool XD*
Iedereen denkt dat als iemand int zwart gekleed is Gothic is ¬¬" Slaat nergens op! Ik draag ook alleen maar zwart..

Kyna
29 april 2005, 16:25
Uhm.. :sweatdrop:Je kan niet 'Gothic naar school gaan'
Je kan 'Gothic' zijn of niet..draag je SOMS wel eens 'Gothic kleren' ben je geen Gothic, ben je 'Alto' :p

Ik ben het met je eens maar als je je soms zo kleed ben je ook geen alto hoor ^^"

girlhitscar
29 april 2005, 16:34
Zodra je je kleed wat een beetje anders is, dan mensen gewend zijn ben je alternatief. Of je het nou dagelijks of af en toe. Trouwens als je gothic bent of skater of hupelepup, ben je nog niet eens helemaal alternatief. Want er zijn meerder mensen die gothic, punker etc. gekleed zijn. Je bent pas echt alto, als je denkwijze totaal anders dan meeste zijn, waardoor je levenstijl ook anders is.

Vordreller
29 april 2005, 17:14
Gothic is best cool, maar wil het eigenlijk zelf niet dragen

Morrowindt
29 april 2005, 17:43

Jaja

Stoere meid :rolleyes:

Tom_GM
29 april 2005, 22:36
.__." Als ik op straat loop zeggen mensen: Ey k*nker Gothic! :sweatdrop:Marja, loop door, kijk naar ze en schud mn hoofd of geef ze een middelvinger :pIk vind zulke mensen egt losers.. Ik ga tog ook nie zeggen: Ey k*nker turk! ofzo :sweatdrop:Verder trek ik me er niets van aan..
(btw..ik vind mezelf nie eens 'Gothic' ._. Ik heb alleen zwarte kleren aan en luister naar Rock/Punk/Metal ect.)

Tenjiku_Nezumi
29 april 2005, 22:37
Als je tegen een turk k*nkerturk zegt dan zijn ze even later met 10 man terug om je in elkaar te slaan ofzo. ._.

coolnezz_woman12
29 april 2005, 23:24
Idioot gewoon, zo zie je dat niemand 100% is.

Vordreller
30 april 2005, 16:57
Hey, iedereen is anders

fallen
30 april 2005, 17:16
Als je tegen een turk k*nkerturk zegt dan zijn ze even later met 10 man terug om je in elkaar te slaan ofzo. ._.

die bluffen alleen maar het zijn de grooste scheidluizen in heel nederland

Brooddoos
30 april 2005, 22:27
Bij ons op school zijn er niet veel gothics en die weinige gothics worden zover ik weet met rust gelaten.
Ik heb vandaag bij de opendeurdag van school gezien dat er zo een gothic meisje is die manga tekent en een vriend van me kent haar. Kan ik contact zoeken x""3

Drake
30 april 2005, 23:07
Nou ja, ik moet wel eerlijk zeggen: ik blijf liever bij gothics uit de buurt. Ze zullen vast wel aardig en normaal zijn verder hoor, maar ik vind sommigen er behoorlijk angstaanjagend uit zien.

Ishe
30 april 2005, 23:09
Wat een onzin, aangekeken worden op je kleding. Stelletje kuddedieren... ._."

*ging zelf op een verstrooide dag in een belachelijk, veel te groot 'Save the Rainforest' T-shirt naar school* ._."

Brooddoos
01 mei 2005, 10:10
Nou ja, ik moet wel eerlijk zeggen: ik blijf liever bij gothics uit de buurt. Ze zullen vast wel aardig en normaal zijn verder hoor, maar ik vind sommigen er behoorlijk angstaanjagend uit zien.

Ik ook maar deze is niet zo extreem en ze lijkt nog wel aardig.

Esp
01 mei 2005, 14:25
Nou, voor de mensen die intresse hebben, check foto topic. Sommige kleden zich inderdaad heel extreem, en ik kan begrijpen dat dat eng overkomt. Maar als je mijn kleding eng noemt ben je toch wel een beetje aan het overdrijven vind ik...