PDA

View Full Version : disrespect.

Venom
27 april 2005, 14:16
k heb er echt zon hekel aan...
bijna iedereen behandelt me als oud vuil...
agjah ik ben die ook die vieze kanker alto..hun woorden niet te mijne.

maargoed..vandaag weer..ik word ondergespuugd uitgescholden op msn..en dat gebeurt wel vaker..volgende keer dat iemand zoiets doet breek ik zn armen...

King_Arthur
27 april 2005, 14:23
maargoed..vandaag weer..ik word ondergespuugd

het was michael veldhuis. ik wou nog afstappen om hem klappen te geven maar jij wou dat niet. maar goed je kan hem makkelijk aan.

Venom
27 april 2005, 14:28

het was michael veldhuis. ik wou nog afstappen om hem klappen te geven maar jij wou dat niet. maar goed je kan hem makkelijk aan.

kweet hoe die heet X_x ik weet waar die woont...als hij nog een woord tegen me zegt dan breek ik zn armen..en je weet dat ik dat zou doen

Inferno
27 april 2005, 14:30

kweet hoe die heet X_x ik weet waar die woont...als hij nog een woord tegen me zegt dan breek ik zn armen..en je weet dat ik dat zou doen

pm zijn adres dan steek ik wel effe zijn huis in de fik

Oturan
27 april 2005, 14:33
Ah, je ben een buitenlander, mijn beste vriend ook en hij kampt er ook mee dat mensen hem uitsgelden met`HE KUTTURK GA LEKKER MET EEN GESTOLE FIETS IN JE EIGEN LAND RONDSPOKEN!` Kvin het kut voor hem.

Er had iemand op zn etui staan: Nederland kan beter en toe wees ie naar hem, ik werd woedend

Ishe
27 april 2005, 14:54
Walgelijk. Pak ze inderdaad maar eens flink aan, ze verdienen het.

TheJokerr
27 april 2005, 14:55

pm zijn adres dan steek ik wel effe zijn huis in de fik

alsof jij dat zou durven :sweatdrop:

Ome Menno
27 april 2005, 14:57
Zijn wel een stelletje kneuzen ja.

Vordreller
27 april 2005, 15:03
In zon' gevallen wacht ik gewoon tot ik word aangevallen, dan is het wettige zelfverdediging :slim:

Serieus nu: zo gasten gewoon blokeren op MSN en hun eigen, zielige bestaan laten voortleven

fallen
27 april 2005, 15:09
wat een idioten zeg :sweatdrop:

breek zijn arm maar dan is hij meteen stil :p

Twinkle
27 april 2005, 15:11
wat a stupid people

TeXas
27 april 2005, 15:12
michael veldhuis ? Die kleine schooier? Breek z'n armen.

Gijs
27 april 2005, 15:31
Ja, dat zal vast veel helpen. Het spijt me zeer maar zo'n oproep tot agressie topic gaat helaas dicht.