PDA

View Full Version : alweer een bewijs dat ik niemand kan vertrouwen

Venom
21 april 2005, 17:21
ik vertrouw bijna nooit iemand..behalve abbas..
ik vertelde abbas over mijn AM ''probleem''..
toen ik een keer ziek was had de teken leraar het een keer over pijn ofzow.. hoedan ook abbas had dat tegen hem verteld toen ik er niet was...geweldig.
later moest ik praten met mn metrix..
die kwam midden in een verhaal op het onderwerp automutilatie..vaag niet ?
anyway ze wou mn armen zien..ik ontkennen en op het gegeven moment toch gedaan...ik ging die kamer niet uit voor dat ze had gezweerd dat ze het niemand zou zeggen..
kom ik er vandaag achter..dat ze het tegen DE HELE KLAS heeft gezegd..dus ik vraag het een meisje en die geeft toe...dus ik weet niet wat ik nu ga doen..kheb mn mentrix morgen en die [...] ik gewoon netzo lang dood tot ze toegeeft...mijn onvertrouwende persoonlijk heid is mijn beste kant

ReLex
21 april 2005, 17:23
mijn onvertrouwende persoonlijk heid is mijn beste kant

Ja, daar geef ik je groot gelijk in.

Zeg ook dat ze van mij dood mag. Kutmensen... :sweatdrop:

TeXas
21 april 2005, 17:24
Gvd hey dat is echt laf.

Morrowindt
21 april 2005, 17:26
Omg,dat wijf moet dood ò.ó

AnimEvy
21 april 2005, 17:26
OMG welke 'goeie' bedoeling ze er ook mee had; het is SLECHT van dr. Pak dr goed terug! Het is een hl erg persoonlijk onderwerp. Het zal jou heus niet helpen dat de hele klas het weet lijkt me. God weet wat die mensen gaan denken.. Slimme mentrix heb jij.

Venom
21 april 2005, 17:28
dat abbas het heeft verteld kan ik dan nog begrijpen...die kerel waar hij het tegen verteeld heeft lijkt heel aardig..in plaats van een racist e.d...
verwacht ze dan ook echt nog dat ik alles tegen die psych vertel,ha!

De Brandon
21 april 2005, 17:29
Err, misschien stomme vraag, maar wat is AM?

Iig stom wijf :x
Dat doe je toch niet >_<

Venom
21 april 2005, 17:31
AM - automutilatie - zelf verminking/verwonding

De Brandon
21 april 2005, 17:32
AM - automutilatie - zelf verminking/verwonding

Oh, OK
Nog stommer wijf dan :x

Ongeregistreerd
21 april 2005, 17:44
Wat een ongelooflijke kutstreek van haar, zoiets doe je toch niet. :rolleyes:

Venom
21 april 2005, 17:45
dat stomme kutwijf snapt er ook niets van..zoiets ga je toch niet aan een hele klas vertellen die alles doorlult...zometeen ben ik gerukt als dat buiten de school komt

fallen
21 april 2005, 17:50
wjoo wat een kutwijf zeg als ik jouw was zou ik echt ff de waarheid tegen haar zeggen dit kun je niet maken vind ik

Venom
21 april 2005, 17:51
ga ik ook doen...morgen meteen...les kan wel wachten..sterker nog..ik ga nu die school een anonieme mail sturen over een privacy beleid

King_Arthur
21 april 2005, 18:00
ik kan wel snappen waarom ze dat doet maar toch het is verkeerd... KNK is owk een stinkhoer.

ze moet altijd praten en praten en praten, word je gek van.

Venom
21 april 2005, 18:03
ze praat niet...ze roddelt.

Erik
21 april 2005, 18:03
Dat Abbas, ik veronderstel een vriend van je, zoiets doorverteld is niet gek, ik bedoel je zadelt hem met nogal wat op door hem zoiets te vertellen, dat je mentrix het aan de hele klas vertelt is onvergefelijk, ze zou toch moeten weten hoe kinderen zijn.

dragonbreath
21 april 2005, 18:04
eh....hoe kom je met een mentor gesprek op autotolie (ofzo)

ps: verwond jij jeelf dan??

TeXas
21 april 2005, 18:05
Een mentor/mentrix is er toch voor om alle persoonlijke problemen/dingen van leerlingen voor zich te houden? Slecht hoor.

Venom
21 april 2005, 18:05
ze wou sinds een tijd dat abbas het had verteld praten met me....en ze kwam zomaar op dat onderwerp

dragonbreath
21 april 2005, 18:07
aha... :sweatdrop:

vage mentor (of een sadistische mentor)

Twinkle
21 april 2005, 18:08
dat sze het tegen de hele klasz zegt egt lullig..

wete je ouders het eigenlyk??

De Brandon
21 april 2005, 18:17

Nee, en dat wil hij, denk ik, ook zo houden.

Ramante
21 april 2005, 18:48
ps: verwond jij jeelf dan??

Anders zou dit topic er niet zijn, of wel? x3

Hier kon je op wachten om eerlijk te zijn, als je iets in vertrouwen vertelt aan je mentor, vertelt die dat door aan de rest van de leraren. (Ja, hier heb ik ervaring mee)
Mijn mentrix heeft ook aan mijn vriendinnen en alle leraren verteld dat ik depri was, nu word ik behandelt alsof ik elk moment mn polsen door kan snijden oid.

Aardig frustrerend kan je wel zeggen. -_-"

Venom
21 april 2005, 18:50
tsja ze hebben geen idee wat dat nou doet

Ramante
21 april 2005, 18:53
tsja ze hebben geen idee wat dat nou doet

Feit blijft dat het juist als een stimulance werkt...

Iedereen wist dat ik depri was, ik werd dus nog depressiever.
Laten we hopen dat dat bij jou niet gebeurd...

Geef niet op Venom... Wij zijn hier om je bij te staan. x3
We gaan gewoon met zijn allen jouw mentrix af zeiken. :')
*knuv*

Frieza_Dragon
21 april 2005, 19:15
je had dit wel kunnen weten hoor, je had het gewoon niet moeten vertellen.

Venom
21 april 2005, 19:17
je had dit wel kunnen weten hoor, je had het gewoon niet moeten vertellen.

WTF ik ga toch niets achter houden voor de enige persoon die ik vertrouw ****up

Twinkle
21 april 2005, 19:19

Nee, en dat wil hij, denk ik, ook zo houden.

maar meestal belle de mentoren toch meteen de ouders? is tenminste wel by mij op school :rolleyes:

Bishop
21 april 2005, 19:20
Echte K*t Streken dat iemand dat vertelt en dan volgens de mentrix het door vertelt aan de leerlingen :sweatdrop:

fallen
21 april 2005, 19:23
zo iemand is echt niet geschikt als mentrix :sweatdrop:

Kyna
21 april 2005, 19:34
Daar kan ik echt boos om worden, wat een rotstreek...
Let's burn her! ò_ó

Ongeregistreerd
21 april 2005, 19:35
*Burns her*

AnimEvy
21 april 2005, 19:35
(8) Burn baby burn! (8)

Ik vraag me nog steeds af hoe dom dat mens kan zijn

Venom
21 april 2005, 19:37
(8) Burn baby burn! (8)

Ik vraag me nog steeds af hoe dom dat mens kan zijn

dat is het hem juist...zij denkt dak labiel ben...en zo'n risico zou je iig niet moeten nemen bij een labiel persoon...

Aerival
21 april 2005, 20:21
Wat een rotstreek >.>
Zulke mensen haat ik... die zijn zelfs nog erger dan n00bs :sweatdrop:

Morrowindt
21 april 2005, 20:21
Wat een rotstreek >.>
Zulke mensen haat ik... die zijn zelfs nog erger dan n00bs :sweatdrop:

Dat nu ook weer niet,Mew ^_^"

fallen
21 april 2005, 20:22
het zijn n00bs :sweatdrop:

Deco T. Aoreste
21 april 2005, 20:30
Iedereen komt er eens achter dat je niemand kan vertrouwen, ook je mentor, je vrienden of je ouders niet.
(Ik denk dat je dat al eens eerder had ondervonden btw.)
Maar toch.
Wat een ***. :sweatdrop:

Cesar
21 april 2005, 20:31
ik heb ook zoiets gehad, ik ben erg loyaal (enige goeie eigenschap die ik heb echt :sweatdrop:) dus bij mij kan je zoiets kwijt, maar ik had zo'n meisje in de klas die vertelde ook iets wat ze niet had moeten vertellen

maar geloof me je kan mensen vertrouwen, je moet gewoon de goeie hebben en die zijn heel moeilijk te vinden, daarom houd ik ook alles liever voor mezelf ;)

Venom
21 april 2005, 20:32
ik ben ook een moeilijk vertrouwer...ik laat mensen niet zomaar mn leven binnen....
maar ik probeer iig steeds meer mensen te vertrouwen...nu dus niet meer

Ongeregistreerd
21 april 2005, 21:01
Mja, best wel erg dat zo'n voorval je vertrouwen in mensen weer verlaagt, dat heb ik ook vaak. :(

Deco T. Aoreste
22 april 2005, 14:26
Niet onterecht overigens, mensen zijn ook niet te vertrouwen.

Frieza_Dragon
22 april 2005, 14:37
idd, mensen zijn gewoon niet te vertrouwen. zelfs je beste vrienden niet, dat lesje heb ik helaas ook moeten leren. de enigste die je nog kan vertrouwen ben jezelf! en dat is eigenlijk gewoon triest! :mad:

Tom_GM
22 april 2005, 15:17
wjoo wat een kutwijf zeg als ik jouw was zou ik echt ff de waarheid tegen haar zeggen dit kun je niet maken vind ik

IDD!
Damn wat wil ik dat wijf killen :mad:Damn!
Dat noemen ze dus vertrouwelijke informatie, en dat MOET alleen tussen JOU en die LERAAR/LERARES blijven!
Bijv. net als in een ziekenhuis, ze mogen de informatie van jou niet doorgeven aan anderen! :sweatdrop:

verder @ Venom: Mij kan je vertrouwen (Als dat ooit nog lukt)
Ik begrijp het. *Laat litekens op armen zien*
(Die littekens zijn inmiddels aant verdwijnen ._.)

Het_Papiertje
22 april 2005, 15:26
terring wat een k*t wijf

Kikyo
22 april 2005, 16:40
je kan haar laten ontslaan door met de directie te gaan praten, ze heeft vertrouwingsplicht( of hoe dat dan ook heet :sweatdrop:)

Venom
22 april 2005, 16:46
toen ze een kerel had verlult was er ook niets gebeurt -_-

Tom_GM
22 april 2005, 16:49
Blijf doorrammen!
Dat t*ringwijf moet boeten! :sweatdrop:Blijf zieken, blijf drammen en blijf vooral volhouden!
Uiteindelijk zal ik het lukken (hoop ik O_O)

Tim
24 juli 2005, 21:12
kutmentor gelijk weg ermee die mensen. laat mij maar met haar praten is ze gelijk overspannen.

Tom_GM
24 juli 2005, 22:27
:sweatdrop:GAWDDAMN, WAT EEN BUMP :sweatdrop:
Marja, ik ben inmiddels van mening veranderd.
Ik zou iets hebben van: Gaat je niets aan.
Marja ^^"

Stef_Tha_Man
24 juli 2005, 22:28
kutmentor gelijk weg ermee die mensen. laat mij maar met haar praten is ze gelijk overspannen.

ehm...bumpen is neit verkeerd, maar wle als het zo'n nutteloos bericht is
niet nogmaals doen aub

Kimes
25 juli 2005, 21:59
nou ons kun je wel vertouwen

tom en saffier kun je hier al helemaal op vertrouwen

Tom_GM
25 juli 2005, 22:24
Bedoel je met Tom mij? ;)

Kyna
25 juli 2005, 22:32
En waarom eigelijk Tom en Saffier?
O_o"

Shannara
25 juli 2005, 23:42
jongens overdrijf ff niet zo ja et is een ***wijf maar dat hoeft niet de hele tijd herhaalt te worden :rolleyes: tis zeker een naai streek van der en je moet haar ook zeker de waarheid vertellen...verder snap ik ook niet waarom ze et gezegt heeft en nota bene tegen de hele klas >< zoiets is zwaar prive en dan maakt ze er misbruik van >< erg vaag...ik hoop voor je dat je et goed komt en dat niet strax de hele school et weet >< dan voel je strax duizend ogen in je rug prikken..of mensen gaat rot tegen je doen of sommige hebben opeens medelijden... ik ben erg benieuwd met wat voor excuus ze komt...mensen vertrouwen is zeer moeilijk jah en zeker om zo iemand te vinden die ook daadwerkelijk te vertrouwen is...en als de mensen om je heen alleen maar bedriegen dan is dat best moeilijk, en et maakt je ook erg onzeker...et is ok een rare manier van pijn zodra je weet dat iemand je heeft bedriegt, vindt ik...iig succes

Kyna
26 juli 2005, 02:35
*poked iedereen*
Dit topic is ook van like 3 maanden geleden O_o"

Tom_GM
26 juli 2005, 02:59
Dat zei ik ook al ><
Maar idd, waarom ik (Of een andere Tom :p) en Saffier..?

Deco T. Aoreste
26 juli 2005, 09:06
Dragone, denk ik. Omdat hij en Saffier allebei MM zijn/worden.

Ansaphone
26 juli 2005, 19:33
Serieus.

Dit staat bij mij gelijk aanhoogverraad.

Ik zou dat kind echt..doodslaan ofzo.
In elk geval in gedachten.

waarschijnlijk zou ik NOOIT meer tegen haar praten.

Tim
26 juli 2005, 22:37
weet je wat je met zulke leraren moet doen >_< [...] stalken... en pak dr lkkr terug echt een kutstreek als ze zoiets bij mij of bij vrienden deed lag ze nu kreunend op de grond van pijn :p

Brooddoos
27 juli 2005, 11:08
Ik denk gwn dat ze het deed om je te helpen maar dat kwam bij jou in het verkeerde keelgat. Het was een fout maar ik denk goed bedoelt. Maar, sorry, al die depresievelingen hier zien dat niet in.

Safireth
27 juli 2005, 14:04
Natuurlijk, die mentrix wilt helpen, maar ik vind wel dat ze het vertrouwen van een leerling ernstig heeft geschaadt. Ze beloofde het niet te vertellen; een mentrix is een vetrouwenspersoon, en toch vertelde ze het door. Dat is wel een fout van haar.

Maar aan de andere kant, nu de andere ervan weten kunnen ze je misschien beter begrijpen.

Kyna
27 juli 2005, 15:23
Ik denk gwn dat ze het deed om je te helpen maar dat kwam bij jou in het verkeerde keelgat. Het was een fout maar ik denk goed bedoelt. Maar, sorry, al die depresievelingen hier zien dat niet in.

Uiteindelijk is het misschien makkelijker en beter, maar als ze van te voren heefvt gezegd het niet door te vertellen is het natuurlijk wel erg out wat ze gedaan heefvt.

Brooddoos
27 juli 2005, 17:27
t'is idd wel waar dat iemand met zwijgplicht en et toch doorverteld fout bezig is.