PDA

View Full Version : U.F.O's

Joeri
29 juni 2004, 12:50
Naja ik vond dit een tof gespreksonderwerp dus laten we hier maar verder gaan. :)

Defis
29 juni 2004, 12:54
Ze bestaan /forums/images/graemlins/smirk.gif

Ome Menno
29 juni 2004, 12:57

Niet.

Ongeregistreerd
29 juni 2004, 13:05
idd,ze bestaan niet,er zijn een zeker andere vormen van intelligentie in andere stelsel etc..maar ufo's bestaan gwn niet.andere lijn

Daan
29 juni 2004, 13:06
Ze bestaan idd niet...

Ome Menno
29 juni 2004, 13:08
Misschien lopen hier wel aliens rond op dit forum.

Ongeregistreerd
29 juni 2004, 13:10

ze hebben me dus door o.O

Defis
29 juni 2004, 13:26

Niet.

Heb je bewijs dat ze niet bestaan? :p

ze hebben me dus door o.O

Ik d8 al.

Toshita
29 juni 2004, 13:27
JAAJAJAJAJA ze bestaan
-
-
-
-
-
-NIET

Ome Menno
29 juni 2004, 13:28
@ Mario, heb jij dan bewijs dat ze wel bestaan?? :cool:

Lennard
29 juni 2004, 13:31
heeft er uberhoud iemand bewijs... over U.F.O's?
en over ALIENS dan?

Defis
29 juni 2004, 13:32
Ik wist dat die vraag zou komen :p

Maar neej ik heb geen bewijs.Post nog wel eens plaatjes

SilverSasuke
29 juni 2004, 13:33
Ufo's nee.. Aliens Ja!
Mijn zus, moeder, vriendin /forums/images/graemlins/blush.gif
Maar Ufo Neej denk ut niej.
K d8 dat ik er wel een zag maar dat was een wolk :p

Shinji
29 juni 2004, 13:41
denken jullie dus dat wij de enigen zijn die in dit (grote) universum op een planeet rondlopen? :eek:
ik geloof wel in aliens, maar ik geloof nie dat er een paar mannetjes zij die met een vliegende schotel rondvliegen.

Joeri
29 juni 2004, 13:47
Kan dit dan niet meer serieus verlopen..met bewijzen enzo. In het vroge forum was hierover een mooie discussie aan de gang. Over graancirkels enz. Als je dat las ging je toch gaan nadenken.

http://www.circularsite.com/intro6.htm

@M3NN0: niet spammen in discussie.

Shinji
29 juni 2004, 13:51
Ufo Plaza (http://www.ufoplaza.nl/) is een goeie site, ook veel informatie, het laatste u.f.o. nieuws enzo.

Ome Menno
29 juni 2004, 14:01
Ik vind dat de flim Signs wel een vet realistisch beeld vergeeft over Ufo's en aliens. Als ze bestaan zal het wel zoiets zijn.

Joeri
29 juni 2004, 14:06
Effe een ander aspect, wrm zouden ufo's geen tijdreizers kunnen zijn die gewoon op de planeet aarde leven?

Shinji
29 juni 2004, 14:08
Effe een ander aspect, wrm zouden ufo's geen tijdreizers kunnen zijn die gewoon op de planeet aarde leven?

dat heb ik ook al op een ander forum gelezen, er stond ook een artikel bij, maar ik weet nie meer welk forum.
daar hadden ze ook bewijzen dat het tijdreizegers waren

Ome Menno
29 juni 2004, 14:08

Lijkt me vreemd, dat in al die miljoenen jaren, nog geen alien gezien is.

Ongeregistreerd
29 juni 2004, 14:09

waarom is een bal rond en niet vierkant?

dat zijn dingen die niet te verklaren zijn.

Joeri
29 juni 2004, 14:12
Ik las overtlaatst een tekstje van een vrouw die een fossiele voetafdruk van 200 miljoen jaar oud heeft gevonden. In die voetafdruk was duidelijk een sandaal te zien.

Ook waren er al waarnemingen bij de Romeinen en de Chinezen. Wrm zouden die dat verzinnen.. Ze bleven geloven in hun geloof en gingen toch niets ander denken. En wrm zouden die *aliens* dan eeuwen de mensheid in het oog houden.

Ongeregistreerd
29 juni 2004, 14:18
omdat ze onze culturen en onze gewoontes wilden bestuderen,elk levend wezen heft de drang om meer te weten te komen,nieuwe dingen te ontdekken.

Shinji
29 juni 2004, 14:20
in de 2de wereld oorlog, werd er ook al gebruik gemaakt van tijdreizen en teleportaties dat word gezegt van sommige mensen die hebben meegedaan aan die testen, dus mischien zijn de U.F.O's die de mensen zien wel vliegende tijdmachines /forums/images/graemlins/shocked.gif

Death
29 juni 2004, 14:23
ik zag gister een U.F.O

(vliegtuig met heelveel lichten)

Shinji
29 juni 2004, 14:24
er is in amerika een vliegveld genaamd 'Area 51' daar worden ook de nieuwste vliegtuigen gebouwd in het geheim, zelfs zo geheim dat de mensen die daar werken soms weg moeten gaan als er een nieuwe vliegtuig word getest, ik zag laatst een paar plaatjes van die vleigtuigen (die wel worden vertoont), en die vliegtuigen hebben de raarste vormen, er word zelfs gezegd dat de mensen daar samen met aliens vliegtuigen maken, maar dat geloof ik niet. maar die vliegtuigen kunnen ook de u.f.o's zijn die mensen soms zien.
2 voorbeelden van de vliegtuigen uit area 51:
Vliegtuig 1 (http://www.dreamlandresort.com/black_projects/f117_photos.html)
Vliegtuig 2 (http://www.dreamlandresort.com/area51/f117.htm)

Ongeregistreerd
29 juni 2004, 15:01
de eerste gaat niet,de 2de is heftig oO

Shinji
29 juni 2004, 15:03
de eerste gaat niet,de 2de is heftig oO

nu moet de eerste ut ook doen.

Ongeregistreerd
29 juni 2004, 15:05
heftiiiig :cool:

king666
29 juni 2004, 15:06
ik denk wel zeker dat U.F.O's wel bestaan maar waarom zouden we ze willen kennen ik ga der niet vanuit dat ze heel makkelijk te volgen zijn en dat ze vloeiend nederlands spreken mischien zijn ze wel oorlogzuchtig (zoals meer mensen op aarde :mad:) mensen zijn te nieuwgierig

AnimEvy
29 juni 2004, 15:53
Hoe the hell antwoord je hier OO;; hoop dat ik het goed doe! (Ik klikte bij king666 op beantwoorden maar t is gewoon int algemeen, niet alleen aan king666 bedoelt :P

U.F.O = Unidentified Flying Object (als ik het goed spel)
Waarom heb ik het gevoel alsof iedereen dan meteen aan vliegende schotels denkt?

king666
29 juni 2004, 15:57
hmm ik denk dat het is omdat het gewoon mysterieus is

MNM
29 juni 2004, 16:18
Ze zijn zo geheim dat ze zelfs op het internet zijn geplubiceerd :p

Maar voor de rest zijn het wel maffe planes =3

Joeri
29 juni 2004, 17:10
Hoe the hell antwoord je hier OO;; hoop dat ik het goed doe! (Ik klikte bij king666 op beantwoorden maar t is gewoon int algemeen, niet alleen aan king666 bedoelt :P

U.F.O = Unidentified Flying Object (als ik het goed spel)
Waarom heb ik het gevoel alsof iedereen dan meteen aan vliegende schotels denkt?

Omdat we hier niet een onbekend vliegend object aan het bespreken zijn dat later een steen bleek te zijn ;)

Martos
29 juni 2004, 18:57
Domme kuikens toch!!!!!
U.F.O's is een verzamelnam voor onverklarbare verschijnselen!!! Dus niet altijd voor ruimtewezens enz.
Stelletje ..... :mad:!!!

Joeri
29 juni 2004, 19:28
Domme kuikens toch!!!!!
U.F.O's is een verzamelnam voor onverklarbare verschijnselen!!! Dus niet altijd voor ruimtewezens enz.

Ongeïdentificeerde vliegende objecten, dus geen andere onverklaarbaarde dingen. En daarover zijn we aan het praten. Staat het je niet aan? Ga dan op een ander forum de boel verzieken. Je moet niet doen alsof je slim bent.

AnimEvy
29 juni 2004, 19:33
Domme kuikens toch!!!!!

Unidentified Flying Objects..
Nou, ik denk dat de mens bijna alle vogels op deze wereld kent, en ook zijn eigen vliegtuigontwerpen kent.
Dus U.F.O's kunnen niks anders zijn dan buitenaardse dingen, of nog onverklaarbare natuurverschijnselen.
Maar stel het zijn ruimteschepen, dan MOET daar wel een 'alien' in zitten.

SilverSasuke
29 juni 2004, 19:45
Ze zeggen dat vrouwen van Venus komen /forums/images/graemlins/blush.gif /forums/images/graemlins/smirk.gif
En mannen van Mars : omdat we heethoofden zijn /forums/images/graemlins/grin.gif :mad:

Joeri
29 juni 2004, 20:07
Domme kuikens toch!!!!!

Unidentified Flying Objects..
Nou, ik denk dat de mens bijna alle vogels op deze wereld kent, en ook zijn eigen vliegtuigontwerpen kent.
Dus U.F.O's kunnen niks anders zijn dan buitenaardse dingen, of nog onverklaarbare natuurverschijnselen.
Maar stel het zijn ruimteschepen, dan MOET daar wel een 'alien' in zitten.

Of tijdreizers uit een andere dimensie ;)

@SilverSasuke: niet spammen in discussie pleaz

Dragone
29 juni 2004, 20:40
een ufo kan ook iets zijn dat gewoon vliegt :P... toen mn zus een keer sprong was ze ook een ufo XD

AnimEvy
29 juni 2004, 22:09
Nou, eigenlijk niet want je zus is geidentificeerd :P

Isaac_from_Vale
01 juli 2004, 17:37
Ikzelf geloof niet in tijdreizen. Ik begrijp niet hoe je iets opnieuw iets zou kunnen beleven wat al gebeurd is. In een ufo hoeft trouwens geen alien in te zitten of iemand. Het kan namelijk een soort verken ding zijn zoals de mens dat ook doet naar mars.

wenzetjen
02 juli 2004, 14:47
ze bestaan op een of andere wijze:het zijn eigenlijk onze achterkleinachterkleinachterkleinachterkleinkinder en die een milieu ramp hebben meegemaakt waardoor ze er dus zo lelijk uitzien.ze komen elke keer waneer er een milieuramp dreigt(wat bewezen is).Dus dit bewijst 2 vragen:zijn er ufos en bestaat een tijdmachine

AnimEvy
02 juli 2004, 18:55
Wat bewijst dat dat onze achterachter..enz kleinkinderen zijn? Als er een goeie theorie is vind ik die er niet bij horen =X

Joeri
02 juli 2004, 19:00
Bericht verwijderd door Joeri

DarkSabrina
03 juli 2004, 23:34
*krijgt hier de kriebels van*
Als het tijdreizigers zijn, waarom maken ze dan geen contact met ons?
*voelt alien in nek hijgen*

Aerival
03 juli 2004, 23:36
Vandaag heeft iemand een standbeeld gekregen omdat hij 5 UFO's heeft gezien oO
Dat was op het nieuws

Kataji
03 juli 2004, 23:39
Goed gezien!

Keye.

Unidentified flying objects, een waardig gespreksonderwerp. Toch is het lastig om mensen ervan te overtuigen dat ze wel, of juist niet, bestaan. Graancirkels verklaren niet alles, ze kunnen ook gemaakt zijn door de mens. Ik denk dat er geen unidentified flying objects bestaan, maar ik denk wel dat er buitenaardse wezens zijn.

DarkSabrina
03 juli 2004, 23:40
*kijkt naar de lucht*
*ziet er 6*
*krijgt ook een standbeeld*
Dat is toch onzin!

BTW @Keye: de meeste graancirkels ZIJN ook gemaakt door mensen. De rest zal dat ook wel zijn, maar nog niemand heeft dat toegegeven.

Aerival
03 juli 2004, 23:41
*kijkt naar de lucht*
*ziet er 6*
Dat is toch onzin!

Weet ik, maar toch is het waar...
Maar het was niet echt een standbeeld, gewoon een steen met een plaat waarop 5 UFO's staan, en dan nog met de naam van de man, met het opschrift: X heeft op jaar zoveel, maand zoveel, dag zoveel, hier 5 UFo's gezien, enz...

Bart
03 juli 2004, 23:43
waarom denkt iedereen trouwens dat aliens ogen/oren/neus whatever moeten hebben o.o Ze leven toch niet op aarde? wtf :confused:

Aukje
03 juli 2004, 23:51

misschien dat het dan hun tijd in gevaar kan brengen als we alles van de toekomst weten dus doen ze het daardoor dus maar niet.. misschien hoor, bedenk ook maar wat.. :(

Dragone
03 juli 2004, 23:52
wie zegt dat we ze kunnen zien, horen, voelen, ruiken, of zelfs proeven:s... misschien zijn de aliens een soort gas..

Kataji
03 juli 2004, 23:54
Wie zegt dat we dat zeggen? Retorische vraag, natuurlijk.

Keye.

Joeri
04 juli 2004, 11:30
*kijkt naar de lucht*
*ziet er 6*
Dat is toch onzin!

BTW @Keye: de meeste graancirkels ZIJN ook gemaakt door mensen. De rest zal dat ook wel zijn, maar nog niemand heeft dat toegegeven.

http://www.circularsite.com/intro2c.htm

DarkSabrina
05 juli 2004, 15:01
*kijkt naar de lucht*
*ziet er 6*
Dat is toch onzin!

http://www.circularsite.com/intro2c.htm

Daar staat iets heel anders dan wat ik hat gehoord. Die Doug en Dave hadden een graancirkel gemaakt, en een deskundige zei dat die onmogelijk door mensen gemaakt kon zijn.

Maar waarom maken aliens dan GRAANCIRKELS?!

wenzetjen
06 juli 2004, 13:47
maar ik geloof dus ook in een ander leven in het heelal een bewijs:die dino triceratops(die met 3 hoorns) en een neushoorn lijken van skelet en uiterlijk op elkaar(volgens wetenschappers 76%)maar hun dna heeft bijna geen enkele overeenkomst(tricera=reptiel neushoorn=zoogdier) juist hetzelfde dat er een bijna zelfde levensvorm als ons bestaat

ze proberen met ons contact te krijgen door ons te *ontvoeren* en het ons proberen uitteleggen maar hun taal is zo hoogontwikkeld dat simpele mensen hen niet verstaan terwijl ze toch juist hetzelfde zeggen ze blijven maar mensen ontvoeren totdat ze een mens hebben gevonden die hen kan verstaan

Wie zegt dat we dat zeggen? Retorische vraag, natuurlijk.

Keye.

we zeggen dat niet we typen dat :D

Martos
06 juli 2004, 19:18
Wij zijn gewoon de proefkonijnen van de grijzen. Het is voor hun net alsof ze naar het bos gaan en een beest vangen en onderzoeken.

MegaTrunks
09 juli 2004, 18:21
U.F.O's bstaan neem eens een kijkje in www.ufo.be (http://www.ufo.be)
of www.ufo.nl (http://www.ufo.nl)

AnimEvy
09 juli 2004, 18:23
De een zegt dat UFO's bestaan, de ander niet.. Zo kom je toch nergens? We kunnen beter goeie redenen geven waarom we denken dat ze bestaan of juist niet bestaan ;)

Kendra
09 juli 2004, 19:30
*gaap* moet ik het op het nieuwe forum ook zegen?
Aliens bestaan niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AnimEvy
09 juli 2004, 19:58
Geef dan ook meteen een reden waarom.
BTW aliens zijn niet alleen maar dat soort figuren met die schuine ogen .. je weet wel die groene -_-;;
t kunnen net zo goed bacteriën zijn of een andere vorm van leven.. En ik durf niet te geloven dat er in dit gigantische heelal GEEN ENKEL ander leven is..

wenzetjen
09 juli 2004, 20:09
wie er durft te zeggen dat alle aliëns(andere levensvormen)vergevolueërd zijn is een filmkijker

Kerrie
04 september 2004, 00:51
Ik geloof dat aliens/U.F.O. bestaan want voor de zomervakantie had ik op heb nieuws gehoord dat er water is gevonden op Mars dus er kan leven zijn op Mars. Ook hebben ze rotsblokken gevonden die verdacht veel op mensenhoofden lijken (dat van die rotsblokken kan toeval zijn). Misschien klinkt het een beetje weird, maar ik denk zelf dat miljarden jaren geleden er leven op Mars was. Alleen toen gebeurde er een ramp (en vraag me niet welke ramp) waardoor alles op Mars doodging, terwijl er op planeet Aarde pas holbewoners zijn. (Het kan natuurlijk ook dat mijn fantasie op hol is geslagen :p)

Dark_Ruler
04 september 2004, 08:41
Stel je voor als ze geweldadig zijn.
Eene aliens Sadam,binladen?

Kaito
04 september 2004, 09:22
Ik geloof dat aliens/U.F.O. bestaan want voor de zomervakantie had ik op heb nieuws gehoord dat er water is gevonden op Mars dus er kan leven zijn op Mars. Ook hebben ze rotsblokken gevonden die verdacht veel op mensenhoofden lijken (dat van die rotsblokken kan toeval zijn). Misschien klinkt het een beetje weird, maar ik denk zelf dat miljarden jaren geleden er leven op Mars was. Alleen toen gebeurde er een ramp (en vraag me niet welke ramp) waardoor alles op Mars doodging, terwijl er op planeet Aarde pas holbewoners zijn. (Het kan natuurlijk ook dat mijn fantasie op hol is geslagen :p)

dat kan :),maar ik zelf denk dat Aliens niet bestaan!

Yondaime
04 september 2004, 09:36
kijk hier komt mij theorie!!! *gemene lach*
het heelal is oneindig !!!
wij kunne k zeg KUNNE gwn niet de enigste levensvorm zijn
dat kan gwn nie!

en dan al die mensen die ufo's zien er zulle heus wel een paar waar zijn!

en dan heb je nog die graancirkels !
de 'wetenschapers'zeggen dat sommige nietr door mensen kunne worden gemaakt want ze zijn te CompleX!

En hun zulle er wel egt nie uit zien met een klein lichaam en groen hoofd en hoekige ogen !

Edit:! er kan ook een microscopische leven zijn he zoals BV een bacterrie dat si een ''alien''ze hoeven maar 1bacterie te vinde in het heelal en er is een nieuwe levensvorm bij!!!

mij Conclusie : Ze Bestaan

*kan zo op discovery-channel*

blackpanter02
09 september 2004, 10:26
Natuurlijk is de kans op buitenaard leven zeer reëel. Het hoeft helemaal niet complex te zijn, eencellige organismes zijn al goed genoeg. En over UFO's, de meeste zijn nep, maar soms zit er een tussen die echt niet verklaard kan worden.

Peregrine
09 september 2004, 15:30
ik denk niet dat er groene wezens in borden door de ruimte vliegen,maar ik denk wel dat er andere levens vormen zijn

Isaac_from_Vale
10 september 2004, 15:26
Buitenaards leven is zeer waarschijnlijk, waar water is is namelijk ook leven. Maar of er ook intelligent buitenaards leven (dus geen bacteriën ofzo) zijn is de vraag.

Bart
10 september 2004, 15:50
Tja... wie zegt dat buitendaardse wezens water nodig hebben om te leven? Misschien hebben ze niks nodig wat de mens wel nodig heeft (water, eten etc). Of misschien kunnen wij hun helemaal niet zien :rolleyes:

MunchlaxMaster
10 september 2004, 15:52
helemaal cker van wel
er zijn miljarden andere zonnestelsels , en ik weet helemaal cker dat er nog miljarden andere inteligente wezens behalve wij zijn enzo
en het hoeven niet precies platte ufos te zijn maar ik weet gewoon dat ze bestaan , voor hun zijn onze vliegtuigen helicopters en andere vliegen vervoersmiddelen , allemaal ufo's , ze bestaan gewoon

Isaac_from_Vale
10 september 2004, 16:04
Tja... wie zegt dat buitendaardse wezens water nodig hebben om te leven? Misschien hebben ze niks nodig wat de mens wel nodig heeft (water, eten etc). Of misschien kunnen wij hun helemaal niet zien :rolleyes:

Ik zei buitenaard leven zoals planten enzo. Waar water is is er een grote mogelijkheid dat er leven is. Op mars is water gevonden in de vorm van ijs. Het is dus hoogstwaarschijnlijk dat er leven is (geweest) op Mars. En dan heb ik het over miniscule levensvormen zoals bacteriën en dergelijke. Maar laten we niet te snel oordelen.

blackpanter02
10 september 2004, 16:56
Bacteriën houden het bijna overal vol, dus komen die vast wel ergens anders ook voor. Trouwens het leven op onze planeet kan ook begonnen zijn door primitieve levensvormen van een andere planeet. Er is een grote groep wetenschappers die het heel waarschijnlijk vinden dat dat gebeurde door een meteoriet die afkomstig was van Mars, toen het nog een leefbare planeet was.

Peregrine
10 september 2004, 17:27
waarom is er dan nu geen leven meer op mars

simmer
11 september 2004, 13:56
Of misschien kunnen wij hun helemaal niet zien :rolleyes:

Heh, ik kan me het nie echt inbeelden dat er een op m'n hoofd zit en zit te kakken :rolleyes:.

SonDaan
11 september 2004, 15:32
hahahahaaa, nutuurlijk niet, maar ik gelmoof niet dat er alleen leven zou zijn op onze planneet, er is zeker nog meer dan 1 planneet waar(intelligent) leven is , maby in een andr zonne stelsel????....???? dat zullen wij nopoit weten!

blackpanter02
11 september 2004, 15:51
waarom is er dan nu geen leven meer op mars

Te dunne atmosfeer, waardoor de gassen die nodig zijn om het leven te onderhouden gewoon de ruimte in verdwenen...

SonDaan
11 september 2004, 16:02
ja, niet alle wezens hebben de zelfde gassen nodig om te leven, denk ik!

blackpanter02
13 september 2004, 14:18

:sweatdrop: Wat bedoel je hiermee?
1) Er zijn organismen die andere gas nodig hebben om voort te bestaan, of:
2) Organismen hebben dezelfde gassen als ons nodig om te ontstaan...

Isaac_from_Vale
15 september 2004, 16:44

Ga maar na: alles wat leeft heeft zuurstof nodig. anders is er geen leven. :confused:

AnimEvy
15 september 2004, 18:42
Leven kan ook aangepast zijn aan het leef gebied.. Zijn wij ook, want de aarde was er eerder dan de diersoorten die er op leven.

Isaac_from_Vale
16 september 2004, 14:35
Daarom is het een mysterie hoe het leven is ontstaan.

Aslan
17 oktober 2005, 09:12
Ze zeggen toch dat er in 2012 een ramp gaat gebeuren. Misschien heeft dat wel iets te maken met de ufo's die verschijnen, ze willen miss terein verkennen hoe ze ons in 2012 t best kunnen vernietigen!

Venom
17 oktober 2005, 09:18
my GOD.....
dat noem ik nou een bumb...kan je nog wat van leren...

als er buitenaards leven is zullen er vanzelf wel buitenaardse schepen komen...
misschien wel geen ruimte schepen maar ok >>

Aslan
17 oktober 2005, 09:27
my GOD.....
dat noem ik nou een bumb...kan je nog wat van leren...

als er buitenaards leven is zullen er vanzelf wel buitenaardse schepen komen...
misschien wel geen ruimte schepen maar ok >>

K*t, ik dacht dat het in september 2005 was, mrja, hoe zullen de aliens dan komen, in de fik vliegend door de onzonlaag paraderen?

Venom
17 oktober 2005, 09:30
dikke pantserlaag....net als bij shuttles enzo..

Kikyo
17 oktober 2005, 13:17
Wilde ik net zeggen... Maar ja, ze zeggen zoveel. Ze hebben ook gezegd dat New Orleans niet zo te lijden zou hebben Katrina. En wat is er gebeurd?
Laat ze eerst maar de dingen op de Aarde goed voorspellen, daarna kunnen ze zich bezighouden met het gedeelte búíten de ozonlaag.

CLUBKID!
17 oktober 2005, 14:25
Ik denk wel dat er leven is op een andere planeet want als de wereld zou vergaan word het dan toch een beetje saai in het universem ;)

AnimEvy
17 oktober 2005, 15:08
Ik zou het al geweldig vinden als ze een 'alien bacterie' ontdekken xD
Denk dat de meeste het ijs op mars wel al hebben gezien?

http://img402.imageshack.us/img402/52/marsesa9bu.th.png (http://img402.imageshack.us/my.php?image=marsesa9bu.png)
(ooit van ESA [ european space agency: http://www.esa.int/esaCP/index.html ] opgeslagen )

Als er op mars al IJS is... dan hebben we al 2 planeten met een vorm van water in ons zonnenstelsel. Ik kan me niet voorstellen dat er dan geen énkel zonnestelsel is uit die andere miljarden die er bestaan die leven zou (kunnen) bevatten. Maar dan heb ik het wel over leven gebaseerd op water.. Er zijn theorieen dat andere vormen mogelijk zouden kunnen zijn, ik geloof dat 1 daarvan "ammonium" was (maar dat zou niet fungeren op onze planeet).

Nouja, als conclusie durf ik wel te zeggen dat er ander (intelligent) leven kan zijn binnen en buiten ons bereik.

Om terug te komen op UFO's:
Dat hele fenomeen is toch begonnen met Roswell he? Sindsdien zijn er miljoenen fake meldingen geweest.. Maar die éne melding in Roswell.. die is wel interessant, alleen daar geven ze geen informatie over .__.

yakumo
17 oktober 2005, 15:29
(ik heb niet het hele topic gelezen)

ik geloof wel in buitenaards leven want, we zullen heus niet de enige zijn in het universum

en ja UFO's bestaan wel want, het betekent unidentified flying object

en dat komt vaak voor en dan is het aards

pokemonemerald
17 oktober 2005, 16:37
er zal niet alleen op de aarde leven zijn.
waarom niet op een andere planet .
ik denk dat er wel leven is op mars pluto ez :rolleyes: :rolleyes:

GinoDePino
17 oktober 2005, 18:22
Van de planeten in ons zonnestelsel is de aarde de enige waarop intelligent leven bestaat. Alle andere planeten zijn min of meer dood. In het universum bestaan vele zonnestelsels die vergelijkbaar zijn met dat van ons, en ook intelligent (wordend) leven herbergen. Tot ongeveer het begin van onze jaartelling werd de aarde regelmatig bezocht door buitenaardse rassen en is de ontwikkeling van de mens op bepaalde gebieden erg door hen beinvloed. Dat er nu weer in toenemende mate UFO's gesignaleerd worden (waarmee ik niet bedoel dat alle echte UFO's van buitenaardse oorsprong zijn...) heeft zo z'n redenen. En ook voor het feit dat buitenaardsen niet in openlijk contact met ons treden, is een reden. Aan de mensheid de taak zich hiervan bewust te worden.

... Amen. ;)

En wat betreft de 'ruimtewedloop' die momenteel aan de gang is; dom, dom en nog eens dom. Het geld dat daaraan wordt besteed kan veel beter gebruikt worden om oplossingen te zoeken voor de problemen die we hier op aarde hebben... Als die niet eerst verdwijnen zit er sowiesó geen toekomst in de op dit moment oh-zo-belangrijke ruimtevaart.

dragonbreath
18 oktober 2005, 00:11
toch blijf ik geloven in alien vs predetor

Shiro_Amada
18 oktober 2005, 00:12
UFO's hoeven niet perse aliens te zijn

Venom
18 oktober 2005, 07:59
UFO's hoeven niet perse aliens te zijn
als ik een vaag klein vliegtuigje in verboden lucht ruimte laat vliegen is het ook een ufo...

Aslan
18 oktober 2005, 09:19
Dat ijs heb niets te betekenen, met water KAN er leven zijn

Shiro_Amada
18 oktober 2005, 12:03
als ik een vaag klein vliegtuigje in verboden lucht ruimte laat vliegen is het ook een ufo...
inderdaad

Kikyo
19 oktober 2005, 13:57
Waarschijnlijk is er geen leven op andere planeten omdat hun geleerden een ietsje meer gevorderd waren dan de onze.

Tengu
19 oktober 2005, 14:59
Tot ongeveer het begin van onze jaartelling werd de aarde regelmatig bezocht door buitenaardse rassen en is de ontwikkeling van de mens op bepaalde gebieden erg door hen beinvloed.

Op welke gebieden is de ontwikkeling van de mens dan door buitenaardse levensvormen volgens jou beinvloedt?

Rob
19 oktober 2005, 22:16
UFO's blijven mysterieuze objecten. Het kan een vliegtuig zijn, een verbeelding of onverklaarbaar. Al hoor ik zulke dingen over UFO's denk ik van: "zal wel weer een of ander vliegtuig zijn".

Ik denk niet dat er inteliggentere wezens dan de mens bestaan in het universum, maar het zou best kunnen dat er bacteriën e.d. leven.

*Even offtopic..*

Wat ik ook vreemd vind is de Bermuda Driehoek. Ik las eens een verhaal dat er een vliegtuig dus boven de driehoek vloog (in hevige onweer) en de passagiers opeens vanuit de cockpit een bolbliksem (fel bolletje ten grootte van een tennisbal waarvan wetenschappers niet weten of het de verbeelding is of een navolg van hevig onweer) zagen komen die door het gangpad zweefde en zomaar in het niets verdween. Vervolgens maakte het vliegtuig een duikvlucht en kwam daarna weer naar boven.

Vreemd.....

*Weer ontopic..*

Maar in ieder geval, ik denk niet dat ruimtewezens met van die groene lichamen etc. bestaan en onze aarde een keer komen vernietigen.

Twinkle
19 oktober 2005, 22:36
ik geloof niet in aliens.
wij vernietigen de aarde al zelf als het zo doorgaat,

dus hoeven de 'aliens' niet te komen :p

francaatjuh
20 oktober 2005, 19:11
ik heb ze nog nooit gezien en ik zeg altijd eerst zien dan geloven maargoed...ik wil niet ontkennen dat wij de enigste wezens zijn in de gehele universum dus....ik geloof er half wel in en half niet in ;)

GinoDePino
20 oktober 2005, 21:43
Op welke gebieden is de ontwikkeling van de mens dan door buitenaardse levensvormen volgens jou beinvloedt?De mensheid is op allerlei manieren geholpen / veranderd, bijv. op het gebied van haar (plaatselijke en vooral vroegere) architectuur en cultuur maar ook lichamelijk; genetisch.* Maar veel kennis is in de loop der tijd verdwenen (op een bepaald moment stopgezet / 'van de kaart geveegd'?) of langzaam aan vervormd geraakt en minder herkenbaar geworden. Denk aan de maya's en hun tempels, aan de egyptenaren, 'atlantis', allerlei legendes, culturele gebruiken overal ter wereld...

* bij sommige Aziatische volkeren, zoals die in Japan, China en Mongolie, is dit nog goed te zien. Veel van hun uiterlijke verschillen met de rest van de wereld zijn het resultaat van genetische modificaties en/of 'interplanetaire kruising'.

Edit: maar voor (pre-historische) buitenaardse invloeden op dit laatste gebied hoeven we opzich niet ver van huis te zoeken, want ook wij, de 'oorspronkelijke' bewoners van Europa, zijn ergens in onze evolutionele ontwikkeling door bepaalde buitenaardse rassen aangepast. Dat deden zij al dan niet naar hun zelf- en/of ideaalbeeld, maar altijd werd rekening gehouden met de specifieke levensomstandigheden op (delen van) deze planeet.

Alucard
21 oktober 2005, 18:04
even serieus Gino.. meen je dit nou echt ?! :S
sorry maar ik vinnet nogal lulkoek... is dit bewezen dan???

Mana Praxula
21 oktober 2005, 18:16
ik geloof niet in aliens.
wij vernietigen de aarde al zelf als het zo doorgaat,

dus hoeven de 'aliens' niet te komen :p

Och...
We zijn idd wel lekker bezig met deze planeet...
Maar ik denk dat het ommogelijk is dat ze niet bestaan. Ik bedoel het helaal is zo groot...

En er zijn zelfs mensen en die beweren ontvoert te zijn door marsmannetjes. Ik vraag me af wat daar van klopt maar er is 1 ding dat ik niet snap: Waarom ontvoeren ze "normale" mensen maar niet bush? Naja zeg... Iddereen met een halve hersecel weet toch dat ie gek is en waarom nemen ze hem dan niet mee? Hebben wij ook een probleem minder...

Tengu
21 oktober 2005, 19:22
sorry maar ik vinnet nogal lulkoek... is dit bewezen dan???

Het is waarschijnlijk een theorie, dat nog niet echt bewezen is, anders zouden we deze theorie terugvinden in onze biologieboeken en zou de evolutietheorie niet kloppen.

GinoDePino
21 oktober 2005, 19:29
sorry maar ik vinnet nogal lulkoek... is dit bewezen dan???Ja, alles wat ik gezegd heb meen ik. Ik ben overtuigd van het bestaan van buitenaards intelligent leven. Ik kan je zo een paar sterren noemen waar 'ze' zitten. Wat de wetenschap en de onwetende, aan leugens en het egoisme geketende massa hiervan denken interesseert me niet meer.

Tengu
21 oktober 2005, 20:43
kan je zo een paar sterren noemen waar 'ze' zitten.

._. Hoezo denk jij dat 'ze' daar zitten en welke bewijzen heb jij hiervan gelezen? (ik neem niet aan dat je ze zelf ontdekt hebt ^^')

9Dragonking9
21 oktober 2005, 21:49
Alians zitten op mars XD

GinoDePino
21 oktober 2005, 22:39
._. Hoezo denk jij dat 'ze' daar zitten en welke bewijzen heb jij hiervan gelezen? (ik neem niet aan dat je ze zelf ontdekt hebt ^^')
Voor mezelf ben ik op 'UFO-gebied' (maar ook wat betreft het leven in het algemeen) tot eerder genoemde en andere conclusies gekomen na de rode draad gevonden te hebben die loopt door de meeste (naar mijn gevoel) geloofwaardige getuigenverslagen die ik heb gelezen. Als basis nam ik twee boeken die geschreven zijn door een Nederlands 'contactgeval', wiens ervaringen mijn interesse voor 'buitenaardsigheden' deze zomer sterk aanwakkerde.

Ik kan niemand het bestaan van buitenaardse activiteiten bewijzen. Mensen die in dit onderwerp geinteresseerd zijn en achter 'de' waarheid willen proberen te komen moeten zelf op onderzoek gaan en zich geen oordeel vormen puur aan de hand van discovery-programma's ('is it real..?' :rolleyes: ) of de visie van ene Gino de pino (het is inderdaad nog maar de vraag of je die serieus moet nemen ;)). Ik kan wel het boek 'Buitenaardse beschaving' aanraden, waar ik het eerder al over had. Heb je die gelezen en denk je (nog steeds), 'wat een bullshit', lees de opvolger ervan dan zéker niet. :-x

9Dragonking9
21 oktober 2005, 22:54
Alian:
http://img460.imageshack.us/img460/3079/alien7uc.jpg (http://imageshack.us)