PDA

View Full Version : Rapport onderweg

Kyna
19 april 2005, 21:57
Daar zie ik dus zeer zwaar tegenop, mn rapport... Aangezien ik me de afgelopen tijd erg kl*te heb gevoeld zal hij dus wel zwaar bagger zijn :x En dat terwijl het juist de goede kant op ging -_-" Misschien ga ik nieteens over ._.
Grafzooi, bij wie kan ik onderduiken? =/

ReLex
19 april 2005, 22:03

o_o"
Bij mij dan maar? x3

Mja, als ie kut is.. probeer je in het vervolg je je heel goed op school te concentreren, dan heb je ook nog afleiding. Denk ik o.0"

Anyway..beterschap..successes.

Master007
19 april 2005, 22:31
Tsja, ik heb het met biologie:@
Dat moet ik nu ophalen tot een 6 terwijl ik een 4,9 sta :sweatdrop:
Maar, we hebben iets waarmee we onze rapport cijfer kunnen verhogen xD dus ik zit voorlopig wel goed XD

RobinotX
20 april 2005, 07:28
succes jokoto ik heb een klote tijd gehad mijn rapport was ook niet veel

Latino Heat
20 april 2005, 07:30
suc6

Venom
20 april 2005, 07:52
ik voel met je mee....
ik krijg ook niet echt een ''goed'' rapport >_>

(psst je kan wel bij mij onder duiken X"D)

gnomeboy
20 april 2005, 08:31
heb geen rapport.. :rolleyes:
bn van scool afgeflikkerd.. :p

Ongeregistreerd
20 april 2005, 11:36
Daar mag je dan ongelooflijk trots op zijn :rolleyes:

Btw @Jokoto: Veel succes en sterkte

Kyna
20 april 2005, 12:11
Ik zie er echt zwaar tegenop, vooral de waarschijnlijke reactie van mn ouders. Dan lopen ze weer te schreeuwen dat het geen excuus is dat ik me slecht voel en dat ik blijf zitten als ik zo door ga. Misschien kan ik maar beter naar Nicole's huis gaan en bellen dat ik niet thuis durf te komen Oo"

RobinotX
20 april 2005, 13:24
Kom op hou je sterk!

Vordreller
20 april 2005, 13:48
Diplomatje nu, jaartje later... Werkgevers malen daar niet om

Het_Papiertje
20 april 2005, 13:54
ik heb mijn rapport al op alles voldoende en mijn laagste is een 6.6 en mijn hoogste een 9.4 :D

Vordreller
20 april 2005, 14:16
Doet me er aan denken:

Me uitslag:

Fysica:70%
Wiskunde:68%

da's alles wat we hadden van examens

Morrowindt
20 april 2005, 14:20
Ag,Joki,Niet erg.I hope dat je ouders begrip hebben ofzo o__O"

Anders praat ik wel met je vader x3

Erisuko
20 april 2005, 15:16
Ik weet niet of je je er beter door voelt, maar mijn rapport is ook niet al te best. Zoals de rest zegt, blijven doorzetten, dan haal je het wel. :)

Ramante
20 april 2005, 15:31
Kop op, Joki...
Erger als mijn rapport kan het niet zijn.
Ik had ook een zwaar probleem ik moest in 2 dagen 3 verslagen schrijven, 3 uur tv kijken (voor school) en mocht 2 dagen lang geen gebruik maken van AWF.
Alsof dat nog niet erg genoeg is, heeft mijn vader AWF geblockt. >_<"

Anders kom je maar naar mij toe. ="3
Kunnen we samen ons rapport verscheuren... x3

Toshita
20 april 2005, 16:13
Ik zit al twee dagen onder de stress en ik ben al voor een aantal toetsen er totaal niet door...Maak ondertussen ook met iedereen ruzie... :( En dan ga ik nog zo een HEEL slecht raport krijgen ook...

Venom
20 april 2005, 16:44
ik kom er achter dat ik 0.02 punten omhoog ben gegaan *knikt*

en dat terwijl ik niets uitvoer

Tenjiku_Nezumi
20 april 2005, 16:55
Daar zie ik dus zeer zwaar tegenop, mn rapport... Aangezien ik me de afgelopen tijd erg kl*te heb gevoeld zal hij dus wel zwaar bagger zijn :x En dat terwijl het juist de goede kant op ging -_-" Misschien ga ik nieteens over ._.

Slik nog meer pillen, zou ik zeggen. :x

-_-

AnimEvy
20 april 2005, 17:02
... Dan lopen ze weer te schreeuwen dat het geen excuus is dat ik me slecht voel en dat ik blijf zitten als ik zo door ga.

Zeg die ouders van je dat zÃ*j het probleem zijn, in een keer ... tis toch zo?

Kataji
20 april 2005, 19:21
Moest je daarvoor weer een nieuw topic maken? Het kan ook gewoon in één topic hoor.

Verder vind ik dat alleen jij er verantwoordelijk voor kan zijn welke je cijfers je haalt. En als je je slecht voelt, zeg dat dan ook tegen leraren enzo.

Erika

Kyna
20 april 2005, 19:45
Moest je daarvoor weer een nieuw topic maken? Het kan ook gewoon in één topic hoor.

Verder vind ik dat alleen jij er verantwoordelijk voor kan zijn welke je cijfers je haalt. En als je je slecht voelt, zeg dat dan ook tegen leraren enzo.

Erika

Het is weer een ander onderwerp dus maakte ik er een nieuw topic over, van Gijs mag alles juist niet in 1 topic. Tuurlijk ben ik verantwoordelijk voor mn eigen cijfers maar dan mag ik toch nog wel bezorgd zijn om mn rapport en bang zijn voor de reactie van mn ouders.

Als ik tegen de docenten zeg dat ik me rot voel de laatste tijd zeggen ze dat dat mijn eigen zaken zijn en ze daar niks mee te maken hebben.

Ongeregistreerd
20 april 2005, 19:49
Dan heb je slechte docenten :rolleyes:

Kataji
20 april 2005, 19:55

Erika

Het is weer een ander onderwerp dus maakte ik er een nieuw topic over, van Gijs mag alles juist niet in 1 topic. Tuurlijk ben ik vrantwoordelijk voor mn eigen zijfers maar dan mag ik toch nog wel bezorgd zijn om mn rapport en bang zijn voor de reactie voor mn ouders. Als ik tegen de docenten zeg dat ik me rot voel de laatste tijd zeggen ze dat dat mijn eigen zaken zijn en ze daar niks mee te maken hebben.

Laat mij je helpen met Nederlands:

Verantwoordelijk. Cijfers. M'n/Mijn.

Oké, dan zijn die docenten idioten.

Erika

Venom
20 april 2005, 19:56
ik wist dat je dat ging doen :x

Kyna
20 april 2005, 19:57
Ik had het ook net veranderd, maar daar gaat het nu niet om ._.

Kataji
20 april 2005, 19:58
Dan had jij het ook kunnen doen.

Laat zien dat je net als ik 'tégen analfabetisme' bent.

Erika

Vamirequi
20 april 2005, 19:58
Ach Joki, dat komt vast wel weer goed.
En als dit rapport beter is dan het vorige kunnen je ouders je sowieso niks maken: dan is er wel vooruitgang ^__^

Je hebt vast wel een aantal goeie cijfers, en anders ga je gewoon keihard knokken voor je volgende rapport.

Ikzelf heb m'n rapport prima opgehaald.
Ik sta maar twee onvoldoendes, en die zijn allebei in de vijf :)

Kyna
20 april 2005, 20:04
Dit rapport is niet beter dan het vorige, teminste niet als het eruit gaat zien zoals ik denk dat het eruit gaat zien... Ik sta voor Wiskunde een 5,3 en voor natuurkunde in de 4 fzo, voor scheikunde zal ik ook wel weer gezakt zijn... Dat zijn allemaal profielvakken en in mn profiel moet ik een 6 gemiddels staan met hooguit 1 5 waar wel een 7 tegenover moet staan...

Hoe zit dat bij jullie trouwens, worden vakken als Engels en Nederlands dan ook meegteld als profielvakken?

Twinkle
20 april 2005, 20:16
mijn rapporten zijn niet sow slecht. alleen vond ik wel jammr dat ik voor scheikunde geen 10 stond maar een 9,8 want het werd op tiende afgerond en niet op helen.

haha neeh grapjuh dat was alleen het eerste rapport. voor het 2de stond ik een 8,9 ofsjow. maar ik heb niet te klaagen over mijn vorige rapporten heb geen 1 onvoldoende of een tekort. mijn laagste rapport cijfer is een 6,3 voor na. en mijn volgende rapport ziet er ook wel goed uit. ook al doe ik er niksz aan :D

AnimEvy
20 april 2005, 20:27
@ Erika,
analfabeten kunnen toch niet lezen en schrijven? Tellen spellingsfouten daar dan ook in mee? (Zo ja, dat wist ik niet :x)

Om jou op je fouten te wijzen:
an·al·fa·be·tis·me (het ~)
1 het voorkomen van analfabeten

Ben jij tegen het voorkomen van analfabeten?

Volgensmij zijn bij ons op school Engels en Nederlands gewoon profielvakken. Als het goed is doe je ook examen in profielvakken?

Kataji
20 april 2005, 20:28
Bij mij gaat het ook om het goed SCHRIJVEN van woorden.

Erika

AnimEvy
20 april 2005, 20:30
Dat heeft iig niets te maken met analfabetisme, maar goed.

Kyna
20 april 2005, 20:38
In dat geval haal ik het misschien ook wel... Voor Engels sta ik namelijk een 8,9 en voor Nederlands een 7,4.

AnimEvy
20 april 2005, 20:40
Das mooi :) Bij ons ga je niet over met 3x 5 of 2x 4 enzo.. En je mag niet voor een profiel kiezen dat de vakken waarin je onvoldoende staat als examenvak aanbied kiezen. o_O...

Vamirequi
20 april 2005, 20:45
Dan zou ik toch een probleem hebben.
Ik sta een onvoldoende voor Latijn en voor Wiskunde.

Wiskunde is een vast examenvak.
Maar gelukkig kies ik wiskunde A1 Dat kan ik zelfs nog :')
En Latijn kan ik weglaten *juicht*

Ongeregistreerd
20 april 2005, 20:50
Nog iets van het Nederlandse schoolsysteem waar ik geen hol van begrijp, profielvakken... :rolleyes:

AnimEvy
20 april 2005, 20:52
Ik wil graag N&amp;G .. maar ik weet niet of ik het met wiskunde en natuurkunde haal... op een of andere manier blokkeert er iets in me kop... maar ik moet en zal, want de rest vind ik niet interessant.. En het vult bovendien niet aan op alles wat k wil: studie artificial intelligence >_>
Ze zeggen, met dit schoolsysteem heb je een vrijere keus.. Maar ze nemen me ALLES af.. dus daar ben ik het niet mee eens.
Mja, wanneer krijgen jullie je rapp?

Twinkle
20 april 2005, 20:54
ik ga E&amp;M kieszen kryg pas in juni/juli ofsjow me rapport

Kyna
20 april 2005, 21:03
Ik krijg het 3e rapport de 28e, het 4e rapport halverwege juni geloof ik...

Morrowindt
20 april 2005, 21:04
Nog iets van het Nederlandse schoolsysteem waar ik geen hol van begrijp, profielvakken... :rolleyes:

Trek het je niet aan :rolleyes:

Belgie heeft een beter,gemakkelijker systeem.

zuuuuuucht
24 april 2005, 18:36
Eh,ik wil niet stom doen,maar wat zijn profielvakken?

Apollo
24 april 2005, 19:34

Quit dat "België is beter" gedoe, dat kan ik niet uitstaan dat je zegt dat iets beter is terwijl je niet eens weet hoe het in elkaar zit...

Mgoed, mijn rapport gaat wel achteruit, maar ik heb nog wel Gymnasium of Atheneum advies... :) ben van het gemiddelde 7.6 (1e rapport) naar 7.1 gegaan (3e rapport), wel wat gezakt dus maar nog steeds goed. Maar veel succes Jokoto...

Nils

zuuuuuucht
24 april 2005, 19:39
WAT ZIJN PROFIELVAKKEN?! :o :mad:

Paws
24 april 2005, 19:41
@ Zuuuucht: Ik was al voor je aan het typen maar je kunt ook wat rustiger aandoen, je had ook zelfs ff google kunnen gebruiken als je het persé binnen 5 minuten wou weten.

Eh,ik wil niet stom doen,maar wat zijn profielvakken?

Ik weet niet hoe het precies in België werkt, maar je hebt verschillende profielen:

Cultuur &amp; Maatschappij
Economie &amp; Maatschappij
Natuur &amp; Gezondheid
Natuur &amp; Techniek

In Economie &amp; Maatschappij heb je als profielvakken o.a Economie en Aardrijkskunde. Dus profielvakken zijn vakken die standaard in een bepaald profiel zitten, die kun je dus niet veranderen.

Ongeregistreerd
24 april 2005, 19:48

Quit dat "België is beter" gedoe, dat kan ik niet uitstaan dat je zegt dat iets beter is terwijl je niet eens weet hoe het in elkaar zit...

Mgoed, mijn rapport gaat wel achteruit, maar ik heb nog wel Gymnasium of Atheneum advies... :) ben van het gemiddelde 7.6 (1e rapport) naar 7.1 gegaan (3e rapport), wel wat gezakt dus maar nog steeds goed. Maar veel succes Jokoto...

Nils

Gezien het feit dat België een hogere scholingsgraad heeft dan Nederland lijkt me toch dat het Belgische systeem wel degelijk beter is. :rolleyes:

Paws
24 april 2005, 19:51
Dat valt best mee hoor, het is af en toe gewoon een beetje irro dat "België is beter" gedoe. Zouden jullie ook niet leuk vinden als wij dat zouden doen.

zuuuuuucht
24 april 2005, 19:57
Ah,zo...
Nou bij ons heb je geen profielvakken,enkel Economie,Wetenschappen,...
In ASO,hé!
En je kunt zoveel je wilt van richting veranderen!
Zo veel heb ik er nu ook weer niet van begrepen :sweatdrop:

simba
25 april 2005, 16:38
ik heb vandaag mijn raport gehad
en ik zit in de brugklas van mavo/havo
ik moet naar vmbo T :(
knak :sweatdrop:

Kyna
27 april 2005, 20:05
Weten ze dat al bij je 3e rapport of is dat voorlopig advies?
Heb vandaag mn rapport gehad maar 't zit nogsteeds in mn tas :x Ik heb er nauwelijks in gekeken...

Opmerkingen van de mentor: "Het voorlopige advies laat ik maar blanco, op deze manier ga je niet over maar de docenten hebben wel het idee dat je het in je hebt. De docent Biologie (tevens teamleider) zegt dat hij het jammer vindt dat het nu zo gaat, aangezien je eerst gewoon naar het Vwo kon. Doe je best en ga ervoor, je kunt het best."

Dat is positief I guess Oo"

Cyber
27 april 2005, 20:08
ik mag naar vwo van havo/vwo af :)

Kyna
27 april 2005, 20:38
Ik mocht ook naar hetr Vwo maar dan moest ik naar een andere school en alles dus daar had ik ook niet zo'n zin in. Achteraf gezien was het misschien wel verstandig geweest though...

Ongeregistreerd
27 april 2005, 20:43

Het is bij mij precies hetzelfde. Arme wij...

Dragone
28 april 2005, 17:15
Bij mij staat altijd een plek klaar voor jou =]

*probeer 4e rapp op te halen en verbijster je ouders XD*

Kyna
28 april 2005, 17:33
Ik ga wel proberen mijn rapport van de 4e periode zo goed te kunnen laten zijn als het maar kan, but well...
Ik moet nu alleen nog het rapport aan mn ouders laten zien... Tips?

Erisuko
28 april 2005, 18:41
Vooral eerlijk blijven, en beloven dat je vanaf nu heel hard gaat studeren.

Kyna
28 april 2005, 20:05
Tuurlijk ga ik mijn best doen, maar dat harde studeren heb ik elk rapport opnieuw beloofd en toch is er geen verbetering.