PDA

View Full Version : Plobreem!

zuuuuuucht
19 april 2005, 19:29
Ik heb een probleem:Ik ben lid van een Nederlands Forum,
maar die mensen laten mij NIETS toe!
Bij het minste wat ik verkeerd doe,schelden ze me uit!

TeXas
19 april 2005, 19:30
Misschien doe jij zelf wel iets verkeerds. Wat je misschien helemaal niet door hebt?

Blutchir
19 april 2005, 19:30
een tip: weg gaan daar ;)

Ome Menno
19 april 2005, 19:32
een tip: weg gaan daar ;)

Duidelijk! Zou ik ook doen!

Ongeregistreerd
19 april 2005, 19:32
PM me de link, kan ik er gaan spammen. :p

maxie
19 april 2005, 19:38
n00bs killen!.

fallen
19 april 2005, 19:44
n00bs killen!.

waar slaat dat nou op

een tip
weggaan

Blutchir
19 april 2005, 19:50
ze schelden hem uit als hij iets kleins verkeerd doet en dan ga jij daar gewoon rustig blijven zitten alsof er niks gebeurt :sweatdrop:

Kyna
19 april 2005, 19:51
Ik snap het probleem niet zo, meestal blijf ik op een forum omdat ik de mensen aardig vind. Als (bijna) iedereen me uit zou schelden zou ik me gewoon uitloggen en daar wegblijven.

Toshita
19 april 2005, 19:53
Vroeger zat ik op Anime Paradijs forum, ze schelden daar ook (mij niet echt) maar vond daar ook niet zo gezellig. Toen zei er iemand iets over dit forum, kben dan naar hier gegaan!! is hier veel beter...

Falsifica
19 april 2005, 19:54
heb ik ook gedaan op GV
en nu ben ik hier
hier doet iedereen wel aardig!
:p ga hier nooit meer weg!

zuuuuuucht
19 april 2005, 19:58
Het is DIT Forum! :D
Willen jullie soms dat ik wegga ofzo?! :(
AnimeParadijsForum zal wel slecht zijn,Pokémon is daar waardeloos,ik ben daarom naar deze site gekomen!

Twinkle
19 april 2005, 20:00
wie van dit forum scheldt ju dan uit?? :sweatdrop:
ik heb nog nix er over gelese hoor! :)

Falsifica
19 april 2005, 20:00
GV wordt je geband om kleine foutjes!

Cesar
19 april 2005, 21:13
maar ik schelt niemand uit :(

Deco T. Aoreste
19 april 2005, 21:16
AnimeParadijsForum zal wel slecht zijn,Pokémon is daar waardeloos,ik ben daarom naar deze site gekomen!

Ik denk dat je op mij doelt.

Sorry als ik zo onaardig, arrogant en onbegrijpend ben overgekomen. Ik was gewoon even vergeten hoe het was om newbie te zijn, ik was ook onzeker. Maar al snel had ik de regels door. Jij bumpt vaak topics met een spambericht, hetgeen vaak erg irritant is. Ik geloof dat je er zelfs al een warn voor hebt gekregen, is het niet? Anyway: Ik heb ook ooit zo'n topic gebumpt en (Ik geloof dat Dragone dat was x3) mij werd ook gezegd dat ik dat niet mocht doen, dat dat mateloos irritant was. (Ik heb er geen Warn voor gekregen, gelukkig, anders was ik nu geband... x3)
Nouja, ik heb wel geleerd dat je alleen topics mag bumpen als het bericht dat je toevoegt nuttig is. Jouw berichten waren dat meestal niet, maar ik heb ook een keer ten onrechte jou daarvoor afgezeken, dwz, toen je bericht geen spam was.

Men leert van zijn fouten, men doet iets niet meer als men daarvoor een waarschuwing krijgt. Maar ik bleef maar doorgaan met zeuren over jou. Nogmaals mijn oprechte excuses daarvoor.

Ik hoop dat je blijft.

Cesar
19 april 2005, 21:18
mooi excuus :p

Blutchir
19 april 2005, 22:17

Ik denk dat je op mij doelt.

Sorry als ik zo onaardig, arrogant en onbegrijpend ben overgekomen. Ik was gewoon even vergeten hoe het was om newbie te zijn, ik was ook onzeker. Maar al snel had ik de regels door. Jij bumpt vaak topics met een spambericht, hetgeen vaak erg irritant is. Ik geloof dat je er zelfs al een warn voor hebt gekregen, is het niet? Anyway: Ik heb ook ooit zo'n topic gebumpt en (Ik geloof dat Dragone dat was x3) mij werd ook gezegd dat ik dat niet mocht doen, dat dat mateloos irritant was. (Ik heb er geen Warn voor gekregen, gelukkig, anders was ik nu geband... x3)
Nouja, ik heb wel geleerd dat je alleen topics mag bumpen als het bericht dat je toevoegt nuttig is. Jouw berichten waren dat meestal niet, maar ik heb ook een keer ten onrechte jou daarvoor afgezeken, dwz, toen je bericht geen spam was.

Men leert van zijn fouten, men doet iets niet meer als men daarvoor een waarschuwing krijgt. Maar ik bleef maar doorgaan met zeuren over jou. Nogmaals mijn oprechte excuses daarvoor.

Ik hoop dat je blijft.

:(

zuuuuuucht
20 april 2005, 17:25
Manne,nie pessimistisch worre,hé!
Deco,je hebt eigenlijk gelijk,ik heb iets tegen jou!
Sorry,kan ik er wat aan doen dat ik spammen en bumpen leuk vind! :sweatdrop:

Deco T. Aoreste
20 april 2005, 17:31
Dat is verboden op dit forum.
Maar ik vind het dapper om toe te geven dat je iets tegen mij hebt.
Dat zou ik nooit durven.
(Al moet je nu niet denken dat ik jou wel mag. x3)

Ongeregistreerd
20 april 2005, 17:37
Als je graag spamt en bumpt kan je niet verwachten dat mensen je respecteren(tenzij je MW heet :p).

Cesar
20 april 2005, 18:32
waarom vind je het eigenlijk zo erg, ik bedoel na een tijdje groei je vanzelf eruit en dan vind iedereen je aardig, trouwens moet je niet zeggen dat je iemand niet aardig vind dat breng alleen maar ongeluk met zich mee

Aerival
20 april 2005, 18:33
Sorry,kan ik er wat aan doen dat ik spammen en bumpen leuk vind! :sweatdrop:

Kunnen wij er wat aan doen dat dit niet mag?
Nee dus.
Ik was vroeger ook een newbie, dat is iedereen in het begin. Het is logisch als je bij je éérste keer een fout maakt, en dan heb ik er begrip voor. Maar als je voortdurend blijft spammen en topics bumpen terwijl je iedereen hun raad in de wind slaat begrijp ik het best dat iedereen een hekel aan je heeft. :rolleyes:

fallen
20 april 2005, 18:36
niet iedereen is een [...] als je een forum joint :rolleyes:

maar als je topics bumpt en spamt dan zoek je het ook zelf terwijl je weet dat het niet mag

zuuuuuucht
20 april 2005, 18:42
Goed,goed!
@ Deco:Sorry,ik kan niet anders dan de regels lezen,hé?!
Alsof ik niet weet dat jij mij niet mag...

Deco T. Aoreste
21 april 2005, 10:10
We have to face it.
Wij zullen elkaar nooit mogen. :)

Ome Menno
21 april 2005, 16:19
Als iemand problemen hebt met een bepaald lid, moet je mij ff een PM sturen, dan zal ik het proberen op te lossen. Daar ben ik voor. :)

Deco T. Aoreste
21 april 2005, 16:32
Er is niet echt een probleem, we hebben elkaar niks vreselijks aangedaan oid.
We mogen elkaar gewoon niet, da's alles.

Frieza_Dragon
21 april 2005, 16:33
lets go to smogon then :D

AnimEvy
21 april 2005, 16:34
om eerlijk te zijn, animeparadijs is echt bagger als je 'nieuw' bent :x.. zodra je 'geaccepteerd' bent gaatt al wat beter... Mja, het blijft vervelend o_O ... Vind het wel goed dat je dit topic maakt, en dat je er voor uit komt..

Ongeregistreerd
21 april 2005, 16:42
Anime Paradijs is gewoon een grote kliek, ik ben er een hele tijd geweest, enkel als je er op een meeting bent geweest wordt je er feitelijk geaccepteerd. :rolleyes:

zuuuuuucht
21 april 2005, 18:27
Iedereen vind mij een seut!Op school,hé!
Alsof mij dat raakt :sweatdrop:
@ M3nno:Kun jij echt ruzie's oplossen?! :rolleyes:
Sorry,hoor!In het begin vertrouwde ik je niet zo....
Vraag me maar niet waarom!

Deco T. Aoreste
21 april 2005, 20:22
Ik wel: Net als ik is hij anti-spam.

Morrowindt
21 april 2005, 20:24
Als je graag spamt en bumpt kan je niet verwachten dat mensen je respecteren(tenzij je MW heet :p).

Ik heet MW =D

Wat nu ? o__o"

Deco T. Aoreste
21 april 2005, 20:32
MW en Buzzup maken eerst vrienden (MW was hier al vanaf het prille begin en Buzzup is op een ander account (Dynamite) Mod geweest) en gaan dan pas spammen e.d.
De heer/mevrouw Zuuuuucht is daar direct mee begonnen, wat tot gevolg heeft dat men hem/haar niet mag. Aangezien spam gewoon irritant is.

zuuuuuucht
22 april 2005, 17:42
Heer?!Zo beleefd,Deco,dat verbaasd me!
Ik ben geen madam,hé!
Ik doe hier volgens jou alles verkeerd!

Ongeregistreerd
22 april 2005, 17:48
Echte spammer moeten natuurlijk slim zijn ;)